W książce „Reputacja i kapitał marek korporacyjnych. Ujęcie dynamiczne i wielowymiarowe" Autorka dokonała identyfikacji zależności pomiędzy reputacją i kapitałem marek korporacyjnych uwzględniając ich tożsamość, wizerunek i reputację organizacyjną, a także inne uwarunkowania, takie jak dziedzictwo i przywództwo marek korporacyjnych, a także determinanty ich kapitału. Hanna Górska-Warsewicz korzystając ze swoich prawie 30-letnich doświadczeń badawczych w zakresie marek, ich kreowania, postrzegania i kształtowania ich kapitału, przedstawiła w pracy analizę ujętą w szerszym kontekście uwzględniając reputację organizacyjną. Włączenie do tej publikacji badań przeprowadzonych wśród menedżerów i konsumentów traktowanych jako jedną z grup interesariuszy zewnętrznych pozwoliło Autorce na kompleksowe przedstawienie reputacji i kapitału marek korporacyjnych z perspektywy wewnętrznej i zewnętrznej. Innowacyjnym rozwiązaniem jest zastosowanie modelowania równań strukturalnych z wykorzystaniem dwóch metod, które dotychczas używano równolegle. W dodatku Autorka zaproponowała model podstawowy i zwiększony. Książka jest kierowana do osób zainteresowanych problematyką marek korporacyjnych, ich zarządzaniem i kreacją jednocześnie ze sfery akademickiej, jak też praktyki biznesowej poczynając od mikroprzedsiębiorców a kończąc na korporacjach międzynarodowych. Na przestrzeni lat, autorka prowadząc badania w zakresie kapitału marek, a także metod jego konceptualizacji, kwantyfikacji i determinant i architektury marek, rozwoju marek własnych oraz zachowań konsumentów wobec marek, zauważyła przestrzeń dla identyfikacji ram analitycznych luki badawczej wpisującej się w obszar nauk o zarządzaniu i jakości. Dotychczas zagadnienie kapitału producenta i jej reputacji analizowano równolegle, zależności między nimi badano w nielicznych opracowaniach. Podobnie zagadnienie kapitału i reputacji marek korporacyjnych analizowano w oddzielnych przestrzeniach badawczych, nie identyfikując wzajemnych zależności. Nie analizowano także kapitału i reputacji marek korporacyjnych w kontekście ich tożsamości i wizerunku i reputacji organizacyjnej. Kontekst dziedzictwa i przywództwa marek korporacyjnych nie podlegał eksploracji empirycznej w odniesieniu do reputacji i kapitału marek korporacyjnych, ich tożsamości i wizerunku oraz reputacji organizacyjnej. Tak określoną przestrzeń należy wyszczególnić jako problem badawczy.(ze wstępu)(…) dotychczas żaden badacz w Polsce nie przedstawił tak pogłębionej próby poznania zagadnienia reputacji i kapitału marek korporacyjnych, ujmując to w sposób dynamiczny i wielowymiarowy, jak uczyniła to dr hab. H. Górska-Warsewicz w ocenianej monografii. Jest to ujęcie kompleksowe obejmujące całość rozważań.Autorka wypełnia ową lukę (…). Dokonuje ona w recenzowanej monografii niebanalnych logicznie, poznawczo i aplikacyjnych rozstrzygnięć z punktu widzenia praktyczności nauk o zarządzaniu i jakości. Niniejsza monografia uwydatnia się niezaprzeczalnie na tle innych pozycji traktujących o tej tematyce. Jest świeżym i ugruntowanym badawczo, wyróżniającym się na tle literatury nowym spojrzeniem na problematykę marek korporacyjnych.prof. Dr hab. Dr h.c. Multi Bogdan Nogalski (z recenzji) Oceniając oryginalność stawianych tez, a także zasadność podejmowanych badań, stwierdzam, że recenzowana publikacja jest progresywna na polskim rynku wydawniczym. Podejmowana w publikacji tematyka nie jest szeroko opisywana na rodzimym rynku. Publikacja stanowi świetne uzupełnienie i rozszerzenie dyskusji na temat komunikacji naukowej w Polsce.prof. Dr hab. Łukasz Sułkowski (z recenzji)
Reputacja i kapitał marek korporacyjnych. Ujęcie dynamiczne i wielowymiarowe (E-book)
107,72 zł
Okazja dla Ciebie!
Najlepszą propozycję ma TaniaKsiazka.pl w cenie 107,72 zł
Idź do sklepu
Przejrzeliśmy dużą ilość sklepów online w systemie Docero aby wyszukać najlepszą ofertę dla Ciebie. Reputacja i kapitał marek korporacyjnych. Ujęcie dynamiczne i wielowymiarowe (E-book) z kategorii audiobooki kupisz w cenie 107,72 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Pokazana cena 107,72 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.
Zobacz wszystkie oferty ...Opis Reputacja i kapitał marek korporacyjnych. Ujęcie dynamiczne i wielowymiarowe (E-book)
Specyfikacja produktu
Specyfikacja Reputacja i kapitał marek korporacyjnych. Ujęcie dynamiczne i wielowymiarowe (E-book) | |
---|---|
Kategoria | Audiobooki |
ISBN | 9788301236038 |
Autor | Hanna Górska-Warsewicz |
Wydawnictwo | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Aktualnych ofert | 1 |
Najniższa cena | 107,72 zł |
Najwyższa cena | 107,72 zł |
W bazie od | 03.05.2024 |
Data aktualizacji | 24.12.2024 |
Opinia użytkowników | - |
Nasza recenzja | - |
Rekomendacja sklepu | TaniaKsiazka.pl |
Historia cen
Funkcja śledzenia historii zmian cen pozwala na porównanie wartości produktu w czasie.
Na chwilę obecną nie posiadamy danych historycznych dotyczących ceny dla tego produktu. Przepraszamy za wszelkie niedogodności.
Na chwilę obecną nie posiadamy danych historycznych dotyczących ceny dla tego produktu. Przepraszamy za wszelkie niedogodności.
Recenzje / opinie
Twoja opinia jest dla nas niezwykle istotna! Wyślij recenzję tego produktu.
Przepraszamy, ale obecnie nie mamy jeszcze opinii o Reputacja i kapitał marek korporacyjnych. Ujęcie dynamiczne i wielowymiarowe (E-book).
Przepraszamy, ale obecnie nie mamy jeszcze opinii o Reputacja i kapitał marek korporacyjnych. Ujęcie dynamiczne i wielowymiarowe (E-book).
Znalezione oferty w bazie
Ceny prezentowanych niżej propozycji dla Reputacja i kapitał marek korporacyjnych. Ujęcie dynamiczne i wielowymiarowe (E-book) nie zawierają w sobie ewentualnych kosztów pakowania i wysyłki Przed określeniem, gdzie zrealizujesz zakup, zorientuj się w ocenach firmy oraz dodaj do tego możliwy koszt dostawy. Aktualizacja listy propozycji cenowych odbywa się co kilka - kilkanaście minut.
-
Reputacja i kapitał marek korporacyjnych. Ujęcie dynamiczne i wielowymiarowe (E-book) (oferta z TaniaKsiazka.pl)
★★★★★107,72 złKategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Audiobooki
Produkty powiązane
Inne z kategorii Audiobooki
Przeglądaj promocje z kategorii audiobooki cenionych producentów:
Popularne marki:
Audiobooki
Armoryka,
Audiobooki
Harlequin,
Audiobooki
Infor PL,
Audiobooki
Novae Res,
Audiobooki
Universitas,
Audiobooki
Uniwersytet Śląski,
Audiobooki
Wolters Kluwer Polska SA,
Audiobooki
Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego,
Audiobooki
Wydawnictwo Naukowe PWN,
Audiobooki
Wydawnictwo e-bookowo
Ostatnio zaktualizowane:
- Krew Dahaku
- Listy z Birmy i Chin
- Opowieści niepokojące
- Napoleon v Cena zniszczenia wzrost i załamanie nazistowskiej gospodarki
- Jak przekształcić cień w sile dzięki unikalnej energii każdej z czakr
- Gravity Falls: The Book of Bill Alex Hirsch
- Goalie
- Uśmiech Dalinki
- Niewidzialne oczy
- Święta ze śmiercią