Reputacja i kapitał marek korporacyjnych. Ujęcie dynamiczne i wielowymiarowe (E-book)
Reputacja i kapitał marek korporacyjnych. Ujęcie dynamiczne i wielowymiarowe (E-book)
Reputacja i kapitał marek korporacyjnych. Ujęcie dynamiczne i wielowymiarowe (E-book)

Reputacja i kapitał marek korporacyjnych. Ujęcie dynamiczne i wielowymiarowe (E-book)

107,72 zł

Okazja dla Ciebie!

Najlepszą propozycję ma TaniaKsiazka.pl w cenie 107,72 zł

Przejrzeliśmy dużą ilość sklepów online w systemie Docero aby wyszukać najlepszą ofertę dla Ciebie. Reputacja i kapitał marek korporacyjnych. Ujęcie dynamiczne i wielowymiarowe (E-book) z kategorii audiobooki kupisz w cenie 107,72 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Pokazana cena 107,72 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Audiobooki
  • 9788301236038
  • Hanna Górska-Warsewicz
  • Wydawnictwo Naukowe PWN

Opis Reputacja i kapitał marek korporacyjnych. Ujęcie dynamiczne i wielowymiarowe (E-book)

W książce „Reputacja i kapitał marek korporacyjnych. Ujęcie dynamiczne i wielowymiarowe" Autorka dokonała identyfikacji zależności pomiędzy reputacją i kapitałem marek korporacyjnych uwzględniając ich tożsamość, wizerunek i reputację organizacyjną, a także inne uwarunkowania, takie jak dziedzictwo i przywództwo marek korporacyjnych, a także determinanty ich kapitału. Hanna Górska-Warsewicz korzystając ze swoich prawie 30-letnich doświadczeń badawczych w zakresie marek, ich kreowania, postrzegania i kształtowania ich kapitału, przedstawiła w pracy analizę ujętą w szerszym kontekście uwzględniając reputację organizacyjną. Włączenie do tej publikacji badań przeprowadzonych wśród menedżerów i konsumentów traktowanych jako jedną z grup interesariuszy zewnętrznych pozwoliło Autorce na kompleksowe przedstawienie reputacji i kapitału marek korporacyjnych z perspektywy wewnętrznej i zewnętrznej. Innowacyjnym rozwiązaniem jest zastosowanie modelowania równań strukturalnych z wykorzystaniem dwóch metod, które dotychczas używano równolegle. W dodatku Autorka zaproponowała model podstawowy i zwiększony. Książka jest kierowana do osób zainteresowanych problematyką marek korporacyjnych, ich zarządzaniem i kreacją jednocześnie ze sfery akademickiej, jak też praktyki biznesowej poczynając od mikroprzedsiębiorców a kończąc na korporacjach międzynarodowych. Na przestrzeni lat, autorka prowadząc badania w zakresie kapitału marek, a także metod jego konceptualizacji, kwantyfikacji i determinant i architektury marek, rozwoju marek własnych oraz zachowań konsumentów wobec marek, zauważyła przestrzeń dla identyfikacji ram analitycznych luki badawczej wpisującej się w obszar nauk o zarządzaniu i jakości. Dotychczas zagadnienie kapitału producenta i jej reputacji analizowano równolegle, zależności między nimi badano w nielicznych opracowaniach. Podobnie zagadnienie kapitału i reputacji marek korporacyjnych analizowano w oddzielnych przestrzeniach badawczych, nie identyfikując wzajemnych zależności. Nie analizowano także kapitału i reputacji marek korporacyjnych w kontekście ich tożsamości i wizerunku i reputacji organizacyjnej. Kontekst dziedzictwa i przywództwa marek korporacyjnych nie podlegał eksploracji empirycznej w odniesieniu do reputacji i kapitału marek korporacyjnych, ich tożsamości i wizerunku oraz reputacji organizacyjnej. Tak określoną przestrzeń należy wyszczególnić jako problem badawczy.(ze wstępu)(…) dotychczas żaden badacz w Polsce nie przedstawił tak pogłębionej próby poznania zagadnienia reputacji i kapitału marek korporacyjnych, ujmując to w sposób dynamiczny i wielowymiarowy, jak uczyniła to dr hab. H. Górska-Warsewicz w ocenianej monografii. Jest to ujęcie kompleksowe obejmujące całość rozważań.Autorka wypełnia ową lukę (…). Dokonuje ona w recenzowanej monografii niebanalnych logicznie, poznawczo i aplikacyjnych rozstrzygnięć z punktu widzenia praktyczności nauk o zarządzaniu i jakości. Niniejsza monografia uwydatnia się niezaprzeczalnie na tle innych pozycji traktujących o tej tematyce. Jest świeżym i ugruntowanym badawczo, wyróżniającym się na tle literatury nowym spojrzeniem na problematykę marek korporacyjnych.prof. Dr hab. Dr h.c. Multi Bogdan Nogalski (z recenzji) Oceniając oryginalność stawianych tez, a także zasadność podejmowanych badań, stwierdzam, że recenzowana publikacja jest progresywna na polskim rynku wydawniczym. Podejmowana w publikacji tematyka nie jest szeroko opisywana na rodzimym rynku. Publikacja stanowi świetne uzupełnienie i rozszerzenie dyskusji na temat komunikacji naukowej w Polsce.prof. Dr hab. Łukasz Sułkowski (z recenzji)

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Reputacja i kapitał marek korporacyjnych. Ujęcie dynamiczne i wielowymiarowe (E-book)
Kategoria Audiobooki
ISBN 9788301236038
Autor Hanna Górska-Warsewicz
Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 107,72 zł
Najwyższa cena 107,72 zł
W bazie od 03.05.2024
Data aktualizacji 24.12.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcja śledzenia historii zmian cen pozwala na porównanie wartości produktu w czasie.

Na chwilę obecną nie posiadamy danych historycznych dotyczących ceny dla tego produktu. Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

Recenzje / opinie

Twoja opinia jest dla nas niezwykle istotna! Wyślij recenzję tego produktu.

Przepraszamy, ale obecnie nie mamy jeszcze opinii o Reputacja i kapitał marek korporacyjnych. Ujęcie dynamiczne i wielowymiarowe (E-book).

Znalezione oferty w bazie

Ceny prezentowanych niżej propozycji dla Reputacja i kapitał marek korporacyjnych. Ujęcie dynamiczne i wielowymiarowe (E-book) nie zawierają w sobie ewentualnych kosztów pakowania i wysyłki Przed określeniem, gdzie zrealizujesz zakup, zorientuj się w ocenach firmy oraz dodaj do tego możliwy koszt dostawy. Aktualizacja listy propozycji cenowych odbywa się co kilka - kilkanaście minut.

  • Reputacja i kapitał marek korporacyjnych. Ujęcie dynamiczne i wielowymiarowe (E-book) (oferta z TaniaKsiazka.pl)

    Reputacja i kapitał marek korporacyjnych. Ujęcie dynamiczne i wielowymiarowe (E-book) Sklep on-line
    ★★★★★
    107,72 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Audiobooki

Produkty powiązane

Inne z kategorii Audiobooki

Dokumentacja medyczna w praktyce lekarza dentysty
Wydawnictwo Lekarskie PZWL
...