Baruk agnieszka izabela, hys katarzyna, dzidowski adam Marketing dla inżynierów
Baruk agnieszka izabela, hys katarzyna, dzidowski adam Marketing dla inżynierów
Baruk agnieszka izabela, hys katarzyna, dzidowski adam Marketing dla inżynierów
Biznes, ekonomia Baruk Agnieszka Izabela, Hys Katarzyna, Dzidowski Adam

Baruk agnieszka izabela, hys katarzyna, dzidowski adam Marketing dla inżynierów

od
41,97 zł

Promocja dla Ciebie!

Najkorzystniejszą ofertę przygotował MegaKsiazki.pl w cenie 41,97 zł

Przeszukaliśmy dużą ilość sklepów on-line w bazie aby odszukać najkorzystniejszą ofertę dla Ciebie. Baruk agnieszka izabela, hys katarzyna, dzidowski adam Marketing dla inżynierów Baruk Agnieszka Izabela, Hys Katarzyna, Dzidowski Adam z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 41,97 zł w sklepie MegaKsiazki.pl. Pokazana kwota 41,97 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty (2) ...
  • Cechy:
  • Biznes, ekonomia
  • Baruk Agnieszka Izabela, Hys Katarzyna, Dzidowski Adam
  • 9788320819991
  • PWE
  • 296

Opis Baruk agnieszka izabela, hys katarzyna, dzidowski adam Marketing dla inżynierów

Podręcznik stanowi kompendium wiedzy na temat współczesnego marketingu, jego genezy i dotychczasowych kierunków rozwoju,też przedstawia podstawowe tendencje i wyzwania, jakie będą mu towarzyszyć w przyszłości.

Zwrócono w nim zwłaszcza uwagę na: partnerskie podejście do podmiotów rynkowych, a także indywidualizowanie cech kierowanej do nich oferty (marketing partnerski); aktywizowanie nabywców finalnych przez włączanie ich do procesu przygotowywania oferty rynkowej (prosumpcja); użytkowanie marketingowego podejścia do pracowników, pozwalającego na zaspokajanie ich oczekiwań, a tym samym wzbudzanie autentycznego zaangażowania w osiąganie rynkowych celów przedsiębiorstwa (marketing personalny); przestrzeganie zasad etyki wobec wszystkich partnerów i rynkowej edukacji nabywców finalnych.

W książce autorzy zwracają szczególną uwagę na: · genezę, dotychczasowe kierunki rozwoju oraz przyszłe tendencje i wyzwania współczesnego marketingu; · partnerskie podejście do podmiotów rynkowych oraz indywidualizowanie cech kierowanej do nich oferty (marketing partnerski); · aktywizowanie nabywców finalnych poprzez włączanie ich do cyklu przygotowywania oferty rynkowej (prosumpcja); · wykorzystywanie marketingowego podejścia do pracowników, pozwalającego na zaspokajanie ich pragnień, a tym samym wzbudzanie autentycznego zaangażowania w osiąganie rynkowych celów przedsiębiorstwa (marketing personalny); · przestrzeganie zasad etyki wobec wszelkich partnerów i rynkowej edukacji nabywców finalnych.

Książka jest dedykowana dla studentów zarządzania na wyższych uczelniach zróżnicowanych typów i słuchaczy szkoleń i podyplomowych studiów menedżerskich. Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Baruk agnieszka izabela, hys katarzyna, dzidowski adam Marketing dla inżynierów
Kategoria Biznes, ekonomia
Marka Baruk Agnieszka Izabela, Hys Katarzyna, Dzidowski Adam
ISBN 9788320819991
Wydawnictwo PWE
Ilość stron 296
Aktualnych ofert 2
Najniższa cena 41,97 zł
Najwyższa cena 44,99 zł
W bazie od 09.09.2022
Data aktualizacji 08.05.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu MegaKsiazki.pl

Historia cen

Funkcja monitorowania historii zmian cen pozwala na podejmowanie mądrych decyzji o zakupie.

Obecnie nie mamy danych historycznych dotyczących cen dla tego produktu. Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

Recenzje / opinie

Podziel się z innymi swoją opinią o tym produkcie! Twoje doświadczenie może pomóc innym użytkownikom.

Nie znaleźliśmy żadnych recenzji dla tego produktu. Twoja opinia może być pierwsza!

Znalezione oferty w bazie

Ewentualne koszty wysyłki dla Baruk agnieszka izabela, hys katarzyna, dzidowski adam Marketing dla inżynierów Baruk Agnieszka Izabela, Hys Katarzyna, Dzidowski Adam nie zostały wkalkulowane w ceny prezentowanych poniżej ofert. Zanim wybierzesz, gdzie zrobić zakup, koniecznie zapoznaj się z opiniami na temat sklepu i uwzględnij warunki dostawy. Odświeżanie katalogu sklepów następuje co kilka - kilkanaście minut.

  • Baruk agnieszka izabela, hys katarzyna, dzidowski adam Marketing dla inżynierów (idź do MegaKsiazki.pl)

    Baruk agnieszka izabela, hys katarzyna, dzidowski adam Marketing dla inżynierów Sklep on-line
    ★★★★★
    35,96 zł
    Kategoria w sklepie MegaKsiazki.pl: Biznes, ekonomia Baruk Agnieszka Izabela, Hys Katarzyna, Dzidowski Adam

Produkty powiązane

Baruk agnieszka izabela, hys katarzyna, dzidowski adam Marketing dla inżynierów
Baruk Agnieszka Izabela, Hys Katarzyna, Dzidowski Adam

Inne z kategorii Biznes, ekonomia

Instytut praktycznej edukacji Kto zabiera twoje pieniądze
Instytut Praktycznej Edukacji
Bankowość wczoraj i dziś Białas małgorzata, mazur zbigniew
Białas Małgorzata, Mazur Zbigniew
Współpraca z dostawcami w przedsiębiorstwach społecznie odpowiedzialnych
Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
...