Beata michalska-dominiak, piotr grocholiński Poradnik design thinking
Beata michalska-dominiak, piotr grocholiński Poradnik design thinking
Beata michalska-dominiak, piotr grocholiński Poradnik design thinking
Poradniki i hobby Beata Michalska-Dominiak, Piotr Grocholiński

Beata michalska-dominiak, piotr grocholiński Poradnik design thinking

32,24 zł

Specjalna okazja dla Ciebie!

Najkorzystniejszą propozycję przygotował TaniaKsiazka.pl w cenie 32,24 zł

Przejrzeliśmy bazę sklepów online w bazie Docero aby odnaleźć najkorzystniejszą ofertę specjalnie dla Ciebie. Beata michalska-dominiak, piotr grocholiński Poradnik design thinking Beata Michalska-Dominiak, Piotr Grocholiński z kategorii poradniki i hobby kupisz w cenie 32,24 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Pokazana cena 32,24 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Poradniki i hobby
  • Beata Michalska-Dominiak, Piotr Grocholiński
  • 9788328393363
  • miękka
  • Beata Michalska-Dominiak
  • Onepress
  • 176
  • 2022

Opis Beata michalska-dominiak, piotr grocholiński Poradnik design thinking

Design thinking to metoda praktykowana z powodzeniem od dobrych kilkudziesięciu lat. Stosują ją światowi giganci, jak Apple czy Google. Definiowana jest jako podejście, sposób myślenia czy - jak kto woli - filozofia, w której proponowanie nowych rozwiązań zostaje poprzedzone gruntownym poznaniem i zrozumieniem potrzeb użytkowników.

To metodologia absolutnie uniwersalna i instynktowna, a dzięki filarom, na których bazuje - kulturze zrozumienia, dociekliwości i kwestionowaniu utartych schematów - pomaga nie tylko lepiej odpowiadać na ludzkie potrzeby.

Pozwala także momentalnie odnajdować punkty zapalne, których zniwelowanie może stanowczo przyczynić się do podniesienia jakości życia, pracy, a także doświadczeń równocześnie pojedynczego człowieka, jak i społeczeństwa.Tym, co produktywność metody design thinking, jest usystematyzowanie procesu, w którym techniczną wykonalność projektu łączy się z jego biznesową opłacalnością i codzienną praktycznością.

proces ten składa się z pięciu podstawowych etapów: odkrywania, definiowania wyzwania (potrzeb), tworzenia rozwiązania, prototypowania, testowania, planowania wdrożenia. Wszystkie podejmowane działania prowokują do zadania sobie podstawowych w metodologii design thinking pytań: Dla kogo projektujemy$18 Po co to robimy$19 Co w związku z tym oferujemy$20 Jak to wygląda$21 Czy działa$22 Czy jest możliwe do wdrożenia$23 w rezultacie kreowane są produkty i usługi pożądane przez odbiorców, przy tym praktyczne i spektakularne, a równocześnie wolne od niepotrzebnych udziwnień.Beata Michalska-Dominiak i Piotr Grocholiński to założyciele społeczności Klientocentryczni skupiającej ekspertów metodyki design thinking i service design w Polsce.

Ideą Klientocentrycznych jest wspieranie producenta, tworzenie nowych produktów i usług, a także pomoc organizacjom w wewnętrznej transformacji. W myśl zasady, iż liczą się ludzie, konsekwentnie zmieniają rzeczywistość firm, tworząc nową wartość i zapewniając zupełnie świeże doświadczenia zarówno klientom, jak i pracownikom.

Więcej na www.klientocentryczni.pl.O autorachBeata Michalska-Dominiak -- doświadczony moderator design thinking, praktyk z bogatym doświadczeniem w zakresie prowadzenia i kierowania projektami, a także wsparcia procesów transformacyjnych w organizacjach.

Jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Kreatywności, a także rezydentem Art Inkubatora w Fabryce Sztuki w Łodzi. Z potencjału myślenia projektowego czerpie w trakcie prowadzenia szkoleń i warsztatów dla biznesu, administracji publicznej, edukacji i sektora pozarządowego (ma na koncie ponad 1000 godzin szkoleniowych).

Współpracuje z uczelniami, w roli eksperta bierze udział w konferencjach i kongresach. Włącza się w dużo inicjatyw, w ramach których powoduje, że problemy zmieniają się w wyzwania, i wspiera poszukiwanie sprawnych rozwiązań.Piotr Grocholiński -- posiada bogate doświadczenie w zakresie tworzenia strategii, modeli biznesowych, segmentacji, zarządzania produktem oraz przeprowadzania zmian w organizacji.

Wiedzę i umiejętności zdobywał, pracując w środowiskach wielokulturowych (pomiędzy innymi ING Bank Śląski, Nordea Bank, LG Petro Bank) oraz w ramach niezależnego wsparcia biznesowego dla firm z najróżniejszych sektorów (bankowego, ubezpieczeniowego, energetycznego, edukacyjnego, hotelowego i innych).

Dzięki praktyce biznesowej i projektowej (design thinking, service design) skutecznie łączy obszar biznesowy z procesami projektowania. Pomaga liderom i ich zespołom przechodzić cykl transformacji, patrzeć oczami klienta, wdrażać design thinking i wzmacniać kulturę innowacji.

swoimi doświadczeniami dzieli się także ze studentami Uniwersytetu Łódzkiego.

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Beata michalska-dominiak, piotr grocholiński Poradnik design thinking
Kategoria Poradniki i hobby
Marka Beata Michalska-Dominiak, Piotr Grocholiński
ISBN 9788328393363
Oprawa miękka
Autor Beata Michalska-Dominiak
Wydawnictwo Onepress
Ilość stron 176
Rok wydania 2022
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 32,24 zł
Najwyższa cena 32,24 zł
W bazie od 22.04.2022
Data aktualizacji 19.09.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcja śledzenia historii zmian cen pozwala użytkownikowi na obserwację wartości produktu na przestrzeni czasu.

Na chwilę obecną nie posiadamy danych archiwalnych dotyczących ceny dla tego produktu. Przepraszamy za wszelkie utrudnienia.

Recenzje / opinie

Posiadasz ten produkt? Daj znać innym, co o nim myślisz.

Obecnie nie ma opinii dotyczących tego produktu. Pomóż innym klientom i podziel się swoją opinią.

Znalezione oferty w bazie

Zaprezentowane poniżej ceny dla Beata michalska-dominiak, piotr grocholiński Poradnik design thinking Beata Michalska-Dominiak, Piotr Grocholiński nie wliczają w siebie wydatków związanych z przesyłką. Zanim wskażesz miejsce zakupu, zapoznaj się z oceną firmy i uwzględnij koszt wysyłki/dostawy. Odświeżanie listy propozycji cenowych ma miejsce co kilkanaście minut.

  • Beata michalska-dominiak, piotr grocholiński Poradnik design thinking (idź do TaniaKsiazka.pl)

    Beata michalska-dominiak, piotr grocholiński Poradnik design thinking Sklep on-line
    ★★★★★
    32,24 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Poradniki i hobby Beata Michalska-Dominiak, Piotr Grocholiński

Produkty powiązane

Beata michalska-dominiak, piotr grocholiński Poradnik design thinking
Beata Michalska-Dominiak, Piotr Grocholiński

Inne z kategorii Poradniki i hobby

Kamasutra
Fenix
64,29 zł

Kamasutra

Montessori od narodzin
Bukowy las
Vital Mgła mózgowa
Vital
Męsko żeńska harmonia energetyczna - Hanna Onifade
Studio Astropsychologii
...