W książce Autor przedstawia wyjątkowe spojrzenie na firmę oczami właściciela firmy, akcjonariuszy oraz top managementu, którzy chcą z reguły zrozumieć relację wykreowanego kapitału producenta z wartością przedsiębiorstwa, a także umieć określić wartość finansową firmy. Jest to zatem pozycja na ogół dla osób pracujących w finansach oraz dla właścicieli przedsiębiorstw czy przedstawicieli najwyższych szczebli zarządzania. Po tę książkę mogą również sięgnąć osoby pracujące w marketingu, żeby uświadomić sobie konsekwencje budowania silnej producenta dla wzrostu wartości przedsiębiorstwa. Osoby, które na co dzień nie zajmują się tymi zagadnieniami, również znajdą w książce dużo wątków wyjaśniających mechanizm oddziaływania producenta, co pomoże im lepiej odnaleźć się w świecie, w którym marki są wszechobecne i wpływają wielokierunkowo na ich życie. Prezentowana monografia prezentuje producenta z punktu widzenia jej roli w budowaniu wartości przedsiębiorstwa, z uwzględnieniem pełnionych poprzez nią rozmaitych funkcji komercyjnych i społecznych. Lektura książki przynosi odpowiedzi m.in. Na następujące pytania: Jaka jest istota marki i co się na nią składa? Jak producent postrzegana jest z perspektywy marketingowej, sprawozdawczej, finansowej, prawnej i strategicznej przedsiębiorstwa? Jak można wycenić producenta i jak rozumieć wynik wyceny w kontekście jej celów? Jak ustalić właściwą stawkę licencyjną dla firmy? Jak będzie ewoluowała rola i znaczenie marek w przyszłości? marka stanowi złożoną i wielowymiarową koncepcję, której pełne zrozumienie oraz wykorzystanie na rzecz sprawnego zarządzania przedsiębiorstwem wymaga wiedzy i kompetencji z najróżniejszych obszarów, m.in.: ekonomii, marketingu, zarządzania strategicznego, rachunkowości, finansów i prawa. Tytuł Jak marka formuje wartość przedsiębiorstwa Autor Grzegorz Urbanek Wydawnictwo CeDeWu EAN 9788381026482 ISBN 9788381026482 Kategoria Literatura, Ekonomia i biznes ilość stron 320 Format 235x165 mm Rok wydania 2023
Biznes, ekonomia
CeDeWu
Jak marka buduje wartość przedsiębiorstwa
52,13 zł
Okazja dla Ciebie!
Najlepszą ofertę ma TaniaKsiazka.pl w cenie 52,13 zł
Idź do sklepu
Przeszukaliśmy całą bazę sklepów on-line w naszej bazie danych aby odszukać najkorzystniejszą ofertę dla Ciebie. Jak marka buduje wartość przedsiębiorstwa Cedewu z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 52,13 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Cena 52,13 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.
Zobacz wszystkie oferty ...Opis Jak marka buduje wartość przedsiębiorstwa
Specyfikacja produktu
Specyfikacja Jak marka buduje wartość przedsiębiorstwa | |
---|---|
Kategoria | Biznes, ekonomia |
Marka | Cedewu |
ISBN | 9788381026482 |
Autor | Grzegorz Urbanek |
Wydawnictwo | CeDeWu |
Ilość stron | 320 |
Aktualnych ofert | 1 |
Najniższa cena | 52,13 zł |
Najwyższa cena | 52,13 zł |
W bazie od | 03.02.2023 |
Data aktualizacji | 22.12.2024 |
Opinia użytkowników | - |
Nasza recenzja | - |
Rekomendacja sklepu | TaniaKsiazka.pl |
Historia cen
Funkcja monitorowania historii cen pozwala Ci na analizę wartości produktu na przestrzeni czasu.
Bardzo nam przykro, obecnie nie ma aktualnych informacji na temat historii cen produktu Jak marka buduje wartość przedsiębiorstwa.
Bardzo nam przykro, obecnie nie ma aktualnych informacji na temat historii cen produktu Jak marka buduje wartość przedsiębiorstwa.
Recenzje / opinie
Opinia użytkowników jest dla nas bardzo ważna! Dodaj swoją recenzję produktu.
Jeszcze nikt nie ocenił Jak marka buduje wartość przedsiębiorstwa. Bądź pierwszy i dodaj swoją opinię!
Jeszcze nikt nie ocenił Jak marka buduje wartość przedsiębiorstwa. Bądź pierwszy i dodaj swoją opinię!
Znalezione oferty w bazie
Ewentualne koszty wysyłki dla Jak marka buduje wartość przedsiębiorstwa Cedewu nie zostały uwzględnione w cenach prezentowanych poniżej ofert. Przed wyborem sklepu, zorientuj się w renomie firmy i nie zapomnij o możliwości ujawnienia kosztów zwiążanych z przesyłką. Odświeżanie listy sklepów z ofertami następuje co kilka minut.
-
Jak marka buduje wartość przedsiębiorstwa (w sklepie TaniaKsiazka.pl)
★★★★★52,13 złKategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Biznes, ekonomia Cedewu
Produkty powiązane
49,23 zł
Cedewu Banki centralne wobec kryzysu
Inne z kategorii Biznes, ekonomia
53,37 zł
Bankowość w gospodarce cyfrowej
57,41 zł
Nlp w biznesie Helion
59,75 zł
Mt biznes Iq wzrostu
Sprawdź promocje z kategorii biznes, ekonomia popularnych producentów:
Ostatnio zaktualizowane:
- Jak zarabiać przez Internet z AI
- Katarzyna koleśnik Dokumentacja zasad polityki) rachunkowości
- Zarządzanie ryzykiem systemu finansowego
- Jałowy pieniądz. Historia kapitalizmu jako konfliktu między pracą a lichwą. Tom 2. Od Merkantylizmu do Marksa
- Tytani biznesu
- Czego nie powie ci księgowa
- Upowszechnianie transferu technologii w sieci
- I będziesz się rozwijał
- Badanie potrzeb klienta
- Iluzja wyboru. 16 i pół pułapki myślenia
Więcej nowości:
- Metoda PARA
- Lekcje historii
- Otoczony przez oszustów
- Szczęśliwy seksowny milioner
- Sztuka wojenna. Edycja kolekcjonerska
- Podstawy przedsiębiorczości. Karty pracy. Klasa 2. Liceum i technikum. Zakres podstawowy
- HOME STAGING. Jak zwiększyć wartość nieruchomości przy sprzedaży i wynajmie?
- Biblia copywritingu
- Rachunkowość przedsiębiorstw
- Modelowanie organizacji procesowej