MAPA prawidłowEGO I sprawnEGO POZYCJONOWANIA marki ISTNIEJE wynajdzieSZ JĄ W TEJ KSIĄŻCE! DZIĘKI NIEJ ZNAJOMOŚĆ MARKETINGU STRATEGICZNEGO STANIE SIĘ CZĘŚCIĄ TAKŻE TWOJEJ WIEDZY ZAWODOWEJ. KREATYWNE KONCEPTY jak powstają, ich związek z rynkiem, zmieniającym się kontekstem, a także dynamiką ekonomicznych i finansowych czynników organizacji.
ZGODNOŚĆ pomiędzy oferowanymi produktami/usługami, sposobem ich komunikowania, a także wartościami producenta i danej grupy społecznej jak ją utrzymać. DOGŁĘBNE ANALIZY PRZYPADKÓW firm odnoszących sukcesy w budowaniu silnej i znanej producenta.
Autorzy na podstawie swojego ponad 15-letniego doświadczenia stworzyli oryginalną, kompletną mapę narzędzi marketingowych, prowadzącą marki ustrukturyzowaną drogą od pomysłu na biznes aż do zbudowania własnej producenta.
Książka jest pełnym i wyczerpującym poradnikiem, jak od zera wprowadzić na rynek zwycięski projekt, wyznaczając właściwy kierunek już na starcie. Czytając tę książkę, niemało razy będziesz przyjmować perspektywę stratega - abyś także Ty nauczył się myśleć tak jak specjaliści, z których porad prawdopodobnie zdarzało Ci się już korzystać.
Celem niniejszej książki jest przedstawienie wiedzy odnoszącej się do całego cyklu pozycjonowania organizacji (od powstania strategicznej idei producenta firmy do decyzji strategicznych łączących cele w zakresie konkurencyjności, a także komunikacji).
Zaprezentowany model, oparty na funkcjonalnych doświadczeniach, jest gotowy do wykorzystania nie tylko dla przedsiębiorstw, instytucji i stowarzyszeń, lecz też dla niedużych projektów bądź oddziałów firm stających przed koniecznością zaprezentowania się po raz pierwszy bądź ponownego wypromowania się.
Dzięki wkładowi wielu zasadniczych firm, które udostępniły Autorom swoje doświadczenia i specjalistyczny know-how, niniejsza książka nie jest teoretycznym podręcznikiem do studiowania, lecz prawdziwym narzędziem do nawigacji, umożliwiającym pozyskanie - krok po kroku - wiedzy dotyczącej marketingu strategicznego.
Książka ta jest asygnowana dla każdego, kto ma zamiar stworzyć albo repozycjonować projekt (firmowy lub nie), samemu lub w zespole, zarządzając dynamicznymi strategiami, jego definicją kulturową i dystrybucją, a zwłaszcza dla chcących robić to w nieszablonowy sposób.
Tytuł Od pomysłu do marki Autorzy Daniela Bavuso, Natale Cardone Wydawnictwo CeDeWu EAN 9788381025799 ISBN 9788381025799 Kategoria Literatura, Ekonomia i biznes liczba stron 408 Format 235x165 mm Rok wydania 2022