Książka stanowi kompendium wiedzy na temat procesów planowania i rozwoju nowych produktów - wiedzy, która z powodzeniem może być stosowana przez studentów, pracowników naukowych realizujących prace badawcze, menedżerów zaangażowanych w projekty innowacyjne i przedsiębiorców zainteresowanych wdrażaniem innowacji. Stworzenie kompendium wiedzy w obszarze planowania i rozwoju nowych produktów oznaczało konieczność uwzględnienia w prezentowanych treściach wszelkich znacznych etapów tego cyklu: od początkowych aspektów strategicznych, przez techniczne wcielanie w życie, aż po marketingowe wyjście na zewnątrz z gotowym produktem. Takim - umownie wydzielonym - etapom, przez które powinien przejść każdy podmiot wytwarzający nowy albo rozwijający dotychczas istniejący artykuł, odpowiada budowa książki: część I poświęcona została aspektom strategicznym (dobór najszczególniej odpowiedniej strategii dla przedsiębiorstwa i jej efektywna realizacja, kreowanie pomysłów na świeże produkty), część II - technologicznym (projektowanie techniczne, wytwórcze, jakościowe), część III zaś - marketingowym (budowanie firmy, kreowanie wizerunku artykułu i przedsiębiorstwa). W rezultacie powstała publikacja zawierająca pakiet komplementarnej wiedzy (uwzględniającej najnowszy dorobek nauki) z zakresu każdego z etapów planowania i rozwoju nowych produktów. Tytuł Planowanie i rozwój nowych produktów w.3 Autorzy red. Marek Wirkus, Anna M. Lis Wydawnictwo CeDeWu EAN 9788381026789 ISBN 9788381026789 Kategoria Literatura, Zarządzanie ilość stron 274 Rok wydania 2023 Oprawa broszurowa
Biznes, ekonomia
CeDeWu
Planowanie i rozwój nowych produktów w.3
52,25 zł
Wyjątkowa promocja dla Ciebie!
Najlepszą ofertę przygotował TaniaKsiazka.pl w cenie 52,25 zł
Idź do sklepu
Przejrzeliśmy dużą ilość e-sklepów w naszej bazie danych aby odszukać świetną ofertę specjalnie dla Ciebie. Planowanie i rozwój nowych produktów w.3 Cedewu z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 52,25 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Przedstawiona kwota 52,25 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.
Zobacz wszystkie oferty ...Opis Planowanie i rozwój nowych produktów w.3
Specyfikacja produktu
Specyfikacja Planowanie i rozwój nowych produktów w.3 | |
---|---|
Kategoria | Biznes, ekonomia |
Marka | Cedewu |
ISBN | 9788381026789 |
Aktualnych ofert | 1 |
Najniższa cena | 52,25 zł |
Najwyższa cena | 52,25 zł |
W bazie od | 22.03.2023 |
Data aktualizacji | 22.12.2024 |
Opinia użytkowników | - |
Nasza recenzja | - |
Rekomendacja sklepu | TaniaKsiazka.pl |
Historia cen
Funkcjonalność śledzenia historii cen pozwala na podejmowanie przemyślanych decyzji zakupowych.
Nie udało się pobrać historycznych informacji cenowych dla tego produktu. Spróbuj proszę ponownie w późniejszym czasie.
Nie udało się pobrać historycznych informacji cenowych dla tego produktu. Spróbuj proszę ponownie w późniejszym czasie.
Recenzje / opinie
Posiadasz ten produkt? Powiedz innym, co o nim sądzisz.
Na chwilę obecną brak recenzji tego produktu. Bądź pierwszym, który dodaje opinię!
Na chwilę obecną brak recenzji tego produktu. Bądź pierwszym, który dodaje opinię!
Znalezione oferty w bazie
W cenach propozycji dla Planowanie i rozwój nowych produktów w.3 Cedewu, pokazanych poniżej, nie uwzględniono możliwych kosztów dostarczenia towaru. Zanim zdecydujesz, gdzie dokonać zakupu, koniecznie zapoznaj się z opiniami o sklepie i zapoznaj sie z warunkami dostawy. Co kilkanaście minut następuje aktualizacja listy sklepów.
-
Planowanie i rozwój nowych produktów w.3 (w sklepie TaniaKsiazka.pl)
★★★★★52,25 złKategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Biznes, ekonomia Cedewu
Produkty powiązane
49,23 zł
Cedewu Banki centralne wobec kryzysu
Inne z kategorii Biznes, ekonomia
53,37 zł
Bankowość w gospodarce cyfrowej
57,41 zł
Nlp w biznesie Helion
59,75 zł
Mt biznes Iq wzrostu
Przeglądaj produkty z kategorii biznes, ekonomia cenionych producentów:
Ostatnio zaktualizowane:
- Jak zarabiać przez Internet z AI
- Katarzyna koleśnik Dokumentacja zasad polityki) rachunkowości
- Zarządzanie ryzykiem systemu finansowego
- Jałowy pieniądz. Historia kapitalizmu jako konfliktu między pracą a lichwą. Tom 2. Od Merkantylizmu do Marksa
- Tytani biznesu
- Czego nie powie ci księgowa
- Upowszechnianie transferu technologii w sieci
- I będziesz się rozwijał
- Badanie potrzeb klienta
- Iluzja wyboru. 16 i pół pułapki myślenia
Więcej nowości:
- Metoda PARA
- Lekcje historii
- Otoczony przez oszustów
- Szczęśliwy seksowny milioner
- Sztuka wojenna. Edycja kolekcjonerska
- Podstawy przedsiębiorczości. Karty pracy. Klasa 2. Liceum i technikum. Zakres podstawowy
- HOME STAGING. Jak zwiększyć wartość nieruchomości przy sprzedaży i wynajmie?
- Biblia copywritingu
- Rachunkowość przedsiębiorstw
- Modelowanie organizacji procesowej