Planowanie i rozwój nowych produktów w.3
Planowanie i rozwój nowych produktów w.3
Planowanie i rozwój nowych produktów w.3

Planowanie i rozwój nowych produktów w.3

52,25 zł

Wyjątkowa promocja dla Ciebie!

Najlepszą ofertę przygotował TaniaKsiazka.pl w cenie 52,25 zł

Przejrzeliśmy dużą ilość e-sklepów w naszej bazie danych aby odszukać świetną ofertę specjalnie dla Ciebie. Planowanie i rozwój nowych produktów w.3 Cedewu z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 52,25 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Przedstawiona kwota 52,25 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Biznes, ekonomia
  • CeDeWu
  • 9788381026789

Opis Planowanie i rozwój nowych produktów w.3

Książka stanowi kompendium wiedzy na temat procesów planowania i rozwoju nowych produktów - wiedzy, która z powodzeniem może być stosowana przez studentów, pracowników naukowych realizujących prace badawcze, menedżerów zaangażowanych w projekty innowacyjne i przedsiębiorców zainteresowanych wdrażaniem innowacji. Stworzenie kompendium wiedzy w obszarze planowania i rozwoju nowych produktów oznaczało konieczność uwzględnienia w prezentowanych treściach wszelkich znacznych etapów tego cyklu: od początkowych aspektów strategicznych, przez techniczne wcielanie w życie, aż po marketingowe wyjście na zewnątrz z gotowym produktem. Takim - umownie wydzielonym - etapom, przez które powinien przejść każdy podmiot wytwarzający nowy albo rozwijający dotychczas istniejący artykuł, odpowiada budowa książki: część I poświęcona została aspektom strategicznym (dobór najszczególniej odpowiedniej strategii dla przedsiębiorstwa i jej efektywna realizacja, kreowanie pomysłów na świeże produkty), część II - technologicznym (projektowanie techniczne, wytwórcze, jakościowe), część III zaś - marketingowym (budowanie firmy, kreowanie wizerunku artykułu i przedsiębiorstwa). W rezultacie powstała publikacja zawierająca pakiet komplementarnej wiedzy (uwzględniającej najnowszy dorobek nauki) z zakresu każdego z etapów planowania i rozwoju nowych produktów. Tytuł Planowanie i rozwój nowych produktów w.3 Autorzy red. Marek Wirkus, Anna M. Lis Wydawnictwo CeDeWu EAN 9788381026789 ISBN 9788381026789 Kategoria Literatura, Zarządzanie ilość stron 274 Rok wydania 2023 Oprawa broszurowa

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Planowanie i rozwój nowych produktów w.3
Kategoria Biznes, ekonomia
Marka Cedewu
ISBN 9788381026789
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 52,25 zł
Najwyższa cena 52,25 zł
W bazie od 22.03.2023
Data aktualizacji 22.12.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcjonalność śledzenia historii cen pozwala na podejmowanie przemyślanych decyzji zakupowych.

Nie udało się pobrać historycznych informacji cenowych dla tego produktu. Spróbuj proszę ponownie w późniejszym czasie.

Recenzje / opinie

Posiadasz ten produkt? Powiedz innym, co o nim sądzisz.

Na chwilę obecną brak recenzji tego produktu. Bądź pierwszym, który dodaje opinię!

Znalezione oferty w bazie

W cenach propozycji dla Planowanie i rozwój nowych produktów w.3 Cedewu, pokazanych poniżej, nie uwzględniono możliwych kosztów dostarczenia towaru. Zanim zdecydujesz, gdzie dokonać zakupu, koniecznie zapoznaj się z opiniami o sklepie i zapoznaj sie z warunkami dostawy. Co kilkanaście minut następuje aktualizacja listy sklepów.

  • Planowanie i rozwój nowych produktów w.3 (w sklepie TaniaKsiazka.pl)

    Planowanie i rozwój nowych produktów w.3 Sklep on-line
    ★★★★★
    52,25 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Biznes, ekonomia Cedewu

Produkty powiązane

Inne z kategorii Biznes, ekonomia

Instytut praktycznej edukacji Kto zabiera twoje pieniądze
Instytut Praktycznej Edukacji
Bankowość wczoraj i dziś Białas małgorzata, mazur zbigniew
Białas Małgorzata, Mazur Zbigniew
Współpraca z dostawcami w przedsiębiorstwach społecznie odpowiedzialnych
Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
Nlp w biznesie Helion
Helion
Mt biznes Iq wzrostu
MT Biznes
...