Książka proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych ma szczególną wartość w związku z przeobrażeniami rynkowymi w Polsce, a zwłaszcza rozwojem Internetu i technice informacyjnych.
Kluczową rolę w tych przeobrażeniach odgrywa e-konsument. Wiedza o jego zachowaniach staje się głównym czynnikiem decydującym o sukcesie rynkowym firm. Autorka pracy ukazuje w niej bardzo mnóstwo cennych informacji o zachowaniach e-konsumentów i ich procesie decyzyjnym.
informacje te pochodzą z bezpośrednich badań autorki i można je uznać za prekursorskie. Dotyczyły one e-konsumentów w ujęciu ogólnym i z podziałem na e-konsumentów z tzw. Pokolenia X i Y. Rozważania zawarte w książce są udaną próbą połączenia ekonomii, marketingu, socjologii i informatyki.
Wyznaczają także dalsze kierunki badań. Polecam lekturę książki środowisku akademickiemu i praktykom gospodarczym. Prof. Zw. Dr hab. Aniela Styś, fragment recenzji Tytuł proces podejmowania decyzji zakupowych przez..
Autor Agnieszka Dejnaka Wydawnictwo CeDeWu EAN 9788381026758 ISBN 9788381026758 Kategoria Literatura, Ekonomia ilość stron 202 Format 235x165 mm Rok wydania 2023