Autorski zamysł monografii powstał w wyniku przemyśleń nad ekonomiczno-zarządczymi aspektami jakości w perspektywie dwóch koncepcji, a mianowicie: kompleksowego zarządzania jakością (Total Quality Management - TQM), a także zarządzania wartością (Value Based Management - VBM). Przedmiotem monografii są koszty jakości, ich definicje, modele oraz wybrane zagadnienia z obszaru zarządzania kosztami (metody, techniki i narzędzia). Doświadczenia w dziedzinie zarządzania jakością pokazują, że najważniejszym zagadnieniem jest wypracowanie strategii jakości, która powinna się wspierać na stosownej diagnozie silnych i słabych stron organizacji, realizowanej począwszy od postawienia następujących pytań: Jaki jest poziom zadowolenia naszych klientów? Gdzie powstają wady/braki jakościowe, a także jakie są ich zewnętrzne i wewnętrzne przyczyny? Zbyt niejednokrotnie czynniki zewnętrzne (presji, konkurencji, coraz bardziej wymagający rynek, użycie nowych technice, zobowiązania wynikające z norm) odgrywają rolę pobudzającą, wpływają na czas działania, formalizm progresywnania, margines manewru i prowadzą do niepowodzeń (np. Wprowadzanie kół jakości bez strategii ogólnej, opracowywanie przedsięwzięć i przewodników jakości bez ich powiązania z polityką globalną organizacji, uwrażliwianie personelu na jakość bez optymalnych metod zarządzania jakością). Powodzenie przedsięwzięć związanych z zapewnianiem jakości, połączone jest ze zdolnością do podważenia istniejącej organizacji przedsiębiorstwa. Zmiana postaw, wzajemnych powiązań, operacyjnych sposobów działania, organizacji, koncepcji, rodzi dynamikę działania zbudowaną z dwóch podstawowych części składowych: ekonomicznego, który wynika z udoskonalonego komunikowania się z klientami i redukcji kosztów wad jakościowych, ludzkiego, który wynika z udziału, możliwości swobodnego wyrażania myśli, opinii i inicjatyw, które wykazują wszyscy pracownicy organizacji przyczyniając się do powstawania zarządzania partycypacyjnego. Monografia może być stosowana jako literatura uzupełniająca w procesie kształcenia studentów, słuchaczy studiów podyplomowych, doktorantów i może być inspiracją do dalszych rozważań pozostałych zainteresowanych zajmujących się szeroko rozumianym zarządzaniem jakością. Adresowana jest ona dodatkowo do wyższej i średniej kadry kierowniczej przedsiębiorstw, pełnomocników systemu zarządzania jakością, zainteresowanych rozwojem wiedzy o kosztach jakości. Tytuł Zarządzanie jakością w aspekcie kosztowym w.2 Autor Grażyna Paulina Wójcik Wydawnictwo CeDeWu EAN 9788381026703 ISBN 9788381026703 Kategoria Literatura, Zarządzanie liczba stron 256 Format 235x165 mm Rok wydania 2022 Oprawa broszurowa
Biznes, ekonomia
CeDeWu
Zarządzanie jakością w aspekcie kosztowym w.2 Cedewu
36,02 zł
Specjalna okazja dla Ciebie!
Najlepszą propozycję przygotował TaniaKsiazka.pl w cenie 36,02 zł
Idź do sklepu
Przejrzeliśmy bazę sklepów on-line w naszym systemie aby wyszukać najlepszą ofertę specjalnie dla Ciebie. Zarządzanie jakością w aspekcie kosztowym w.2 Cedewu Cedewu z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 36,02 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Przedstawiona cena 36,02 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.
Zobacz wszystkie oferty ...Opis Zarządzanie jakością w aspekcie kosztowym w.2 Cedewu
Specyfikacja produktu
Specyfikacja Zarządzanie jakością w aspekcie kosztowym w.2 Cedewu | |
---|---|
Kategoria | Biznes, ekonomia |
Marka | Cedewu |
ISBN | 9788381026703 |
Autor | Dominik Zimon |
Wydawnictwo | CeDeWu |
Ilość stron | 138 |
Aktualnych ofert | 1 |
Najniższa cena | 36,02 zł |
Najwyższa cena | 36,02 zł |
W bazie od | 17.02.2023 |
Data aktualizacji | 22.12.2024 |
Opinia użytkowników | - |
Nasza recenzja | - |
Rekomendacja sklepu | TaniaKsiazka.pl |
Historia cen
Funkcja monitorowania zmian cen daje możliwość podejmowania przemyślanych decyzji o zakupie.
Na chwilę obecną nie mamy danych archiwalnych cenowych dla tego produktu. Przepraszamy za wszelkie niedogodności.
Na chwilę obecną nie mamy danych archiwalnych cenowych dla tego produktu. Przepraszamy za wszelkie niedogodności.
Recenzje / opinie
Opinia użytkowników jest dla innych niezwykle istotna! Wyślij swoją recenzję tego produktu.
Przepraszamy, ale obecnie nie mamy jeszcze opinii o tym produkcie.
Przepraszamy, ale obecnie nie mamy jeszcze opinii o tym produkcie.
Znalezione oferty w bazie
Ewentualne koszty dostawy dla Zarządzanie jakością w aspekcie kosztowym w.2 Cedewu Cedewu nie są wkalkulowane w ceny prezentowanych poniżej ofert. Zanim wybierzesz, gdzie zrobić zakup, koniecznie zapoznaj się z opiniami o firmie i zapoznaj sie z warunkami dostawy. Katalog ofert jest odświeżana co jakiś czas, około raz na kilkanaście minut.
-
Zarządzanie jakością w aspekcie kosztowym w.2 Cedewu (oferta z TaniaKsiazka.pl)
★★★★★36,02 złKategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Biznes, ekonomia Cedewu
Produkty powiązane
49,23 zł
Cedewu Banki centralne wobec kryzysu
Inne z kategorii Biznes, ekonomia
53,37 zł
Bankowość w gospodarce cyfrowej
57,41 zł
Nlp w biznesie Helion
59,75 zł
Mt biznes Iq wzrostu
Sprawdź promocje z sekcji biznes, ekonomia cenionych producentów:
Ostatnio zaktualizowane:
- Jak zarabiać przez Internet z AI
- Katarzyna koleśnik Dokumentacja zasad polityki) rachunkowości
- Zarządzanie ryzykiem systemu finansowego
- Jałowy pieniądz. Historia kapitalizmu jako konfliktu między pracą a lichwą. Tom 2. Od Merkantylizmu do Marksa
- Tytani biznesu
- Czego nie powie ci księgowa
- Upowszechnianie transferu technologii w sieci
- I będziesz się rozwijał
- Badanie potrzeb klienta
- Iluzja wyboru. 16 i pół pułapki myślenia
Więcej nowości:
- Metoda PARA
- Lekcje historii
- Otoczony przez oszustów
- Szczęśliwy seksowny milioner
- Sztuka wojenna. Edycja kolekcjonerska
- Podstawy przedsiębiorczości. Karty pracy. Klasa 2. Liceum i technikum. Zakres podstawowy
- HOME STAGING. Jak zwiększyć wartość nieruchomości przy sprzedaży i wynajmie?
- Biblia copywritingu
- Rachunkowość przedsiębiorstw
- Modelowanie organizacji procesowej