Dr hab. Krzysztof Safin, prof. WSB we Wrocławiu
(...) dr R. Zajkowski w swoich rozważaniach empirycznych koncentruje się na różnicach w sposobie zarządzania przedsiębiorstwem w różnych fazach procesu sukcesji. Ten wątek nie jest eksplorowany w literaturze polskiej i niewiele mu się poświęca miejsca w literaturze światowej (...).
Nie ulega wątpliwości, że dzieło dr. Roberta Zajkowskiego stanowi osiągnięcie tego naukowca, wpisując się znakomicie w aktualne dyskusje na temat wsparcia przedsiębiorstw rodzinnych i wzmocnienia ich wizerunku jako formuły biznesu, na który zasługują.
Dr hab. Wojciech Popczyk
Uniwersytet Łódzki
Podtytuł: Efekt drugiego pokolenia
Seria cyklu: EKONOMIA
ISBN: 9788381288897
Kod paskowy: 9788381288897
Autorzy: Zajkowski Robert
Rok wydania: 2018
Kod wydawcy: 25291
Miejscowość: Warszawa
Liczba stron: 344
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.5x24.0cm
Głębokość (mm): 15
Waga: 0.54
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka