Książka prowadzi krok po kroku po wszystkich zagadnieniach merytorycznych związanych z wykonywaniem zawodu; mieści treści dotyczące efektywnych narzędzi stosowanych w codziennej pracy. Prosta treść poparta opisem własnych doświadczeń autora w realizowaniu zawodu KAM-a sprawia, iż czyta się ją bez konieczności sięgania po literaturę specjalistyczną, choćby z zakresu ekonomii.
Dla osób, które podobnie jak autor są wieloletnimi praktykami, książka stanowić może formę przypomnienia podstawowych zagadnień czy spojrzenia na nie z innej perspektywy. Poszczególne rozdziały są zbudowane w taki sposób, że można je czytać oddzielnie. Myślą przewodnią książki jest sprowadzenie większości zagadnień do czysto merytorycznej i funkcjonalnej formy. Praca managera zarządzającego współpracą z Kluczowymi Klientami jest pokazana z wielu perspektyw. Każdy może sam zdefiniować, kim tak naprawdę jest Key Account Manager: indywidualistą (pracującym w samotności nad procesem), czy moderatorem grupy, która ma ściśle określone zadania, a może zupełnie kimś innym.
spomiędzy wielu obszarów pracy Key Account Managera wybrano te najmocniejsze i najmocniej pragmatyczne. Jeśli więc omawiany jest wpływ komunikacji pozawerbalnej na cykl negocjacyjny, to tylko w odniesieniu do wybranych aspektów. Jeżeli pojawia się odwołanie do zagadnień związanych z odczytywaniem i kontrolą emocji czy inteligencją emocjonalną, to tylko w najmocniejszych obszarach. To nie jest książka o negocjacjach, choć nie da się pisać o pracy KAM-a bez omówienia podstawowego narzędzia pracy, jakim są negocjacje handlowe. Nie jest to dodatkowo książka o używaniu perswazji i manipulacji w znaczeniu, jak osiągnąć maksymalny zysk w najkrótszym czasie. Treść, a także forma zostały przygotowane w taki sposób, żeby zawierały prosty przekaz odnoszący się do istoty zagadnienia.
obszerna część książki poświęcona jest korzystnej komunikacji z drugą osobą. W sytuacji pracy Key Account Managera komunikacja międzyludzka stanowi fundament powodzenia w biznesie. Jeżeli cykl komunikacji nie będzie właściwy, żadne rozwiązania biznesowe nie zakończą się sukcesem. Ponieważ aspekt ten jest istotnie wyraźny, opisano go za pośrednictwem trzech modeli: klasycznego, pozawerbalnego i w odniesieniu do zagadnień związanych z Neuro Lingwistycznym Programowaniem (NLP).
Dla osób, które podobnie jak autor są wieloletnimi praktykami, książka stanowić może formę przypomnienia podstawowych zagadnień czy spojrzenia na nie z innej perspektywy. Poszczególne rozdziały są zbudowane w taki sposób, że można je czytać oddzielnie. Myślą przewodnią książki jest sprowadzenie większości zagadnień do czysto merytorycznej i funkcjonalnej formy. Praca managera zarządzającego współpracą z Kluczowymi Klientami jest pokazana z wielu perspektyw. Każdy może sam zdefiniować, kim tak naprawdę jest Key Account Manager: indywidualistą (pracującym w samotności nad procesem), czy moderatorem grupy, która ma ściśle określone zadania, a może zupełnie kimś innym.
spomiędzy wielu obszarów pracy Key Account Managera wybrano te najmocniejsze i najmocniej pragmatyczne. Jeśli więc omawiany jest wpływ komunikacji pozawerbalnej na cykl negocjacyjny, to tylko w odniesieniu do wybranych aspektów. Jeżeli pojawia się odwołanie do zagadnień związanych z odczytywaniem i kontrolą emocji czy inteligencją emocjonalną, to tylko w najmocniejszych obszarach. To nie jest książka o negocjacjach, choć nie da się pisać o pracy KAM-a bez omówienia podstawowego narzędzia pracy, jakim są negocjacje handlowe. Nie jest to dodatkowo książka o używaniu perswazji i manipulacji w znaczeniu, jak osiągnąć maksymalny zysk w najkrótszym czasie. Treść, a także forma zostały przygotowane w taki sposób, żeby zawierały prosty przekaz odnoszący się do istoty zagadnienia.
obszerna część książki poświęcona jest korzystnej komunikacji z drugą osobą. W sytuacji pracy Key Account Managera komunikacja międzyludzka stanowi fundament powodzenia w biznesie. Jeżeli cykl komunikacji nie będzie właściwy, żadne rozwiązania biznesowe nie zakończą się sukcesem. Ponieważ aspekt ten jest istotnie wyraźny, opisano go za pośrednictwem trzech modeli: klasycznego, pozawerbalnego i w odniesieniu do zagadnień związanych z Neuro Lingwistycznym Programowaniem (NLP).
Tytuł Key Account Manager Autor Krzysztof Kałucki Wydawnictwo Difin EAN 9788379307647 ISBN 9788379307647 Kategoria Literatura, Zarządzanie ilość stron 188 Format 16x23 cm Rok wydania 2015 Oprawa broszurowa