Neuronauka konsumencka zajmuje się teorią podejmowania decyzji przez człowieka, wynikającą z nieuświadomionych i typowo niewyjaśnionych mechanizmów zachodzących w jego mózgu. W monografii przedstawiono, w zrozumiały sposób, neurobiologiczne metody, techniki i narzędzia (m.in.: EEG, GSR, eye tracking), stosowane w ekonomii behawioralnej w obszarze neuronauki konsumenckiej.
Autorka przekazuje wiedzę teoretyczną i ergonomiczną oraz opisuje własne doświadczenia i spostrzeżenia na temat prowadzenia badań zachowań konsumentów z zastosowaniem tych metod. Zaletą publikacji jest duża liczba zdjęć i grafik będących opracowaniami własnymi Autorki.
Książka skierowana jest do wszystkich, którzy interesują się badaniami zachowań konsumentów: studentów, doktorantów, naukowców, menedżerów i praktyków marketingu. Tytuł Neuronauka konsumencka. Badania zachowań konsumentów z wykorzystaniem elektroencefalografii i wybranych technik biometrycznych Autor Barbara Wąsikowska Wydawnictwo Difin EAN 9788382702651 ISBN 9788382702651 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Marketing ilość stron 204 Format 16x23x1 cm Rok wydania 2023 Oprawa Miękka Wydanie 1 Waga 0.342 kg