Autorzy prezentują swoją propozycję periodyzacji rozwoju marketingu terytorialnego, zwanego w dodatku marketingiem miast i regionów. Stawiają zwłaszcza na innowacje marketingowe generowane poprzez świeże technologie komunikacyjne i problemy wymuszane poprzez praktykę.
Przedstawiony zbiór zagadnień traktuje o ważnych dla praktyki kwestiach marki (branding) i strategiach ich kształtowania, w tym renomie jako kategorii wiodącej. Stanowczo niemało uwagi poświecono strategii city placement jako istotnie innowacyjnemu instrumentowi promocji miast i regionów. Podkreślono znaczenie mediów społecznościowych w systemie komunikacji marketingowej.
Podtytuł: świeże obszary i narzędzia
ISBN: 9788363804749
Kod paskowy: 9788363804749
Redakcja: Szromnik Andrzej
Rok wydania: 2018
Kod wydawcy: 37712
Miejscowość: Kraków
liczba stron: 196
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.12.0
Format: 16.0x23.0cm
Głębokość (mm): 15
Waga: 0.33
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka
Przedstawiony zbiór zagadnień traktuje o ważnych dla praktyki kwestiach marki (branding) i strategiach ich kształtowania, w tym renomie jako kategorii wiodącej. Stanowczo niemało uwagi poświecono strategii city placement jako istotnie innowacyjnemu instrumentowi promocji miast i regionów. Podkreślono znaczenie mediów społecznościowych w systemie komunikacji marketingowej.
Podtytuł: świeże obszary i narzędzia
ISBN: 9788363804749
Kod paskowy: 9788363804749
Redakcja: Szromnik Andrzej
Rok wydania: 2018
Kod wydawcy: 37712
Miejscowość: Kraków
liczba stron: 196
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.12.0
Format: 16.0x23.0cm
Głębokość (mm): 15
Waga: 0.33
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka