Sukces lecznicy zależy nie tylko od wiedzy i umiejętności medycznych właściciela i pracujących w niej lekarzy. Ta książka odkrywa to, co konieczne, żeby stworzyć i prowadzić dobrze funkcjonującą praktykę weterynaryjną, która będzie cieszyć się perfekcyjną opinią i przyniesie właścicielowi i pracownikom ogromną satysfakcję.
Steve Z. Kornfeld w użyteczny i transparentny sposób przedstawia, jak branża weterynaryjna postrzegana jest poprzez klientów i uczy, jak osiągnąć sukces, odpowiadając na ich potrzeby.
podane dane pozwalają stworzyć system, który usprawni pracę każdej placówki. Gorąco polecam tę lekturę każdemu właścicielowi i menadżerowi praktyki weterynaryjnej.
lek. Wet. Anna Dominiak, trener
biznesu Spis treści:
- Rozdział 1: Wprowadzenie do systemu
- Rozdział 2: System kliniczny
- Rozdział 3: Relacje z klientami
- Rozdział 4: System zarządzania
- Rozdział 5: Stanowisko ds. Obsługi klienta
- Rozdział 6: Stanowisko asystenta w gabinecie lekarskim
- Rozdział 7: Stanowisko ds. Rozwoju biznesu
- Rozdział 8: Stanowisko właściciela
- Rozdział 9: System monitorowania
- Rozdział 10: Marketing retencyjny
- Skorowidz