Facebook w edukacji
Facebook na co dzień
Facebook w badaniach
Nie ma jednoznacznej odpowiedzi na pytanie, dlaczego Facebook jest tak lubiany w Polsce, ani pewności, iż w dłuższej perspektywie czasowej tendencja ta się utrzyma. W 2013 roku wieszczono rychły upadek tego portalu społecznościowego, jednak prognozy się nie sprawdziły, a popularność Facebooka stale rośnie. [...] Polska zajmuje drugie miejsce na świecie, po Indiach, pod względem liczby rekrutowanych programistów poprzez Facebooka. Jednym z najważniejszych powodów popularności tego serwisu społecznościowego jest jego wielokontekstowa struktura zezwalająca na łączenie różnorodnych funkcji i ról społecznych, w tym sfery prywatnej i publicznej.
prof. Grażyna Penkowska
Zespół autorów Fenomenu Facebooka pod red. G. Penkowskiej otwiera ważne pole problemowe dla pedagogiki. Autorki i Autorzy poszczególnych rozdziałów analizują fenomen Facebooka, unikając demonizowania tej przestrzeni, wskazując ważne obszary i konteksty domagające się pogłębionych eksploracji. Szkicują mapę problemów, których bazą są śladowe przedsięwzięcia badawcze związane z tym portalem społecznościowym. Są to przedsięwzięcia udane, z korzystnie opracowaną koncepcją badawczą, rzetelnymi analizami i niezwykle atrakcyjnymi wynikami.
prof. Lucyna Kopciewicz
Publikacja dofinansowana z funduszy Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego.
Facebook na co dzień
Facebook w badaniach
Nie ma jednoznacznej odpowiedzi na pytanie, dlaczego Facebook jest tak lubiany w Polsce, ani pewności, iż w dłuższej perspektywie czasowej tendencja ta się utrzyma. W 2013 roku wieszczono rychły upadek tego portalu społecznościowego, jednak prognozy się nie sprawdziły, a popularność Facebooka stale rośnie. [...] Polska zajmuje drugie miejsce na świecie, po Indiach, pod względem liczby rekrutowanych programistów poprzez Facebooka. Jednym z najważniejszych powodów popularności tego serwisu społecznościowego jest jego wielokontekstowa struktura zezwalająca na łączenie różnorodnych funkcji i ról społecznych, w tym sfery prywatnej i publicznej.
prof. Grażyna Penkowska
Zespół autorów Fenomenu Facebooka pod red. G. Penkowskiej otwiera ważne pole problemowe dla pedagogiki. Autorki i Autorzy poszczególnych rozdziałów analizują fenomen Facebooka, unikając demonizowania tej przestrzeni, wskazując ważne obszary i konteksty domagające się pogłębionych eksploracji. Szkicują mapę problemów, których bazą są śladowe przedsięwzięcia badawcze związane z tym portalem społecznościowym. Są to przedsięwzięcia udane, z korzystnie opracowaną koncepcją badawczą, rzetelnymi analizami i niezwykle atrakcyjnymi wynikami.
prof. Lucyna Kopciewicz
Publikacja dofinansowana z funduszy Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego.
Tytuł Fenomen Facebooka. Społeczne konteksty edukacji Autor Grażyna Penkowska (red.) Wydawnictwo Katedra Wydawnictwo Naukowe EAN 9788363434373 ISBN 9788363434373 Kategoria Literatura, Publicystyka liczba stron 196 Format 12x19 cm Rok wydania 2015 Oprawa broszurowa