str. 9
1. Marketingowa strategia internacjonalizacji - istota, rozmiary i determinanty
str. 19
1.1. Istota marketingowej strategii internacjonalizacji
str. 19
1.2. Strategie ekspansji zagranicznej
str. 28
1.3. Strategie obsługi rynków zagranicznych
str. 43
1.4. Determinanty marketingowej strategii internacjonalizacji
str. 93
1.5. Podsumowanie - cel pracy i struktura dalszych rozważań
str. 108
2. Teorie internacjonalizacji przedsiębiorstw
str. 109
2.1. Modele ekonomiczne internacjonalizacji przedsiębiorstwa
str. 114
2.2. Modele produktowe internacjonalizacji przedsiębiorstwa
str. 122
2.3. Modele finansowe internacjonalizacji przedsiębiorstwa
str. 125
2.4. Modele behawioralne internacjonalizacji przedsiębiorstwa
str. 132
2.5. Modele zasobowe internacjonalizacji przedsiębiorstwa
str. 146
2.6. Podsumowanie - teorie internacjonalizacji przedsiębiorstwa
str. 160
3. Przegląd badań internacjonalizacji przedsiębiorstw i jej efektów
str. 170
3.1. Identyfikacja badań empirycznych internacjonalizacji przedsiębiorstw i jej efektów
str. 170
3.2. Charakterystyka badań internacjonalizacji przedsiębiorstw i jej efektów (relacja M-P)
str. 172
3.3. Wyniki badań internacjonalizacji przedsiębiorstw i jej efektów
str. 209
3.4. Podsumowanie - ograniczenia i luki w badaniach internacjonalizacji przedsiębiorstw i jej efektów
str. 230
4. Metodyka i analiza wyników badań własnych
str. 235
4.1. Metodyka badań własnych
str. 235
4.2. Analiza strategii internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw - wyniki badań
str. 266
4.3. Podsumowanie i ograniczenia przeprowadzonych badań
str. 311
Podsumowanie - interpretacja wyników badań i kierunki dalszych badań
str. 319
Aneks. Wykaz badań internacjonalizacji przedsiębiorstw i jej efektów
str. 325
Bibliografia
str. 367
Indeks
str. 401