Codziennie inna książka 30% taniej
LEGO Microgame. Podstawy programowania gier w Unity Autor: Jacek Ross Wydawnictwo: Helion Ocena: Bądź pierwszym, który oceni tę książkę Stron: 80 Druk: oprawa miękka Książka37,00 zł
Powiadom mnie, gdy książka będzie przystępna Ebook37,00 zł
Powiadom mnie, gdy książka będzie przystępnaPowiadom o dostępności audiobooka >>
Opis książkiCzytaj fragment- uwielbiasz klocki LEGO?
- Kochasz gry komputerowe?
- Chcesz zjednoczyć te dwie pasje?
Klocków LEGO chyba nikomu nie trzeba demonstrujeć. Znane i lubiane, zawsze są gwarancją perfekcyjnej zabawy. Dzięki Unity i stworzonemu we współpracy z marką LEGO(R) projektowi LEGO(R) Microgame każdy może opracować własną minigrę komputerową, której akcja dzieje się w świecie znanym z kolekcji popularnych klocków.
Jeśli lubisz korzystną zabawę i nie boisz się wyzwań, jeszcze dziś zainstaluj Unity i moduł LEGO(R) Microgame. Korzystając z nich - i z tej książki! - ekspresowo opanujesz podstawy tworzenia gier, poznasz narzędzia programistyczne i rozwiniesz swoją kreatywność.
Nie trać czasu - świat gier stoi przed Tobą otworem!
- Instalacja potrzebnego oprogramowania
- Podstawy obsługi Unity i LEGO(R) Microgame
- Tworzenie scen i zarządzanie obiektami
- użycie klocków specjalnych
- Publikacja gry w serwisie Unity Play