Od momentu pojawienia się pierwszej wersji Java pociągała programistów ze względu na przyjazną składnię, parametry obiektowe, zarządzanie pamięcią, a z reguły obietnicę mobilności. Mijają lata, a Java wciąż raduje się ogromną popularnością, jest sukcesywnie rozwijana i wykorzystywana do coraz to nowszych zastosowań. Wszystko wskazuje na to, iż jeszcze długo programiści biegle posługujący się tym językiem będą mieli pełne ręce roboty.
Ta książka, podobnie jak inne pozycje z serii Rusz głową!, została przygotowana zgodnie z jedyną w swoim typu metodyką nauczania, wykorzystującą zasady funkcjonowania ludzkiego mózgu. Dzięki zagadkom, tajemnicom do rozwiązania, zabawnym ćwiczeniom i dostępnie podanej wiedzy bez trudu przyswoisz nawet dość złożone koncepcje, takie jak wyrażenia lambda, typy ogólne czy programowanie sieciowe i funkcyjne. Odszukasz tu zabawne i niekonwencjonalne ilustracje, rewelacyjne analogie, pogawędki prowadzone przy kominku przez programistę i kompilator. To wszystko powoduje, że ta pozycja jest absolutnie nieszablonowym i efektywnym podręcznikiem!
Dzięki książce:
- prędko przyswoisz podstawy Javy
- zagłębisz się w tajniki obiektów, klas i dziedziczenia
- zrozumiesz istotę wyrażeń lambda, strumieni i kolekcji
- napiszesz graficzny interfejs użytkownika
- nauczysz się korzystać z biblioteki Swing
- zaczniesz rozwiązywać problemy współbieżności i pracować z wątkami
To najszczególniej zajmująca książka do nauki programowania, jaką kiedykolwiek widziałam!
Angie Jones, Java Champion