"Powershift. Przeobraź dowolną sytuację, sfinalizuj dowolną transakcję i osiągnij dowolny cel nieistotne, czy chodzi o rozwijanie biznesu albo użycie swego doświadczenia i znajomości, żeby zapewnić sobie ważny awans, czy o przekonanie krnąbrnego dziecka, by wreszcie poszło spać.
Każda z tych sytuacji może zakończyć się niepowodzeniem. Przede wszystkim wynika ono z akceptacji tego, co akurat się przydarza. Zamiast wykorzystać potencjał zdarzeń, ludzie szukają wymówek: gdzieś utknęli, ktoś ich wykorzystał albo zostali pominięci.
Tymczasem wrodzoną cechą naszego gatunku, która niegdyś umożliwiła nam przetrwanie, jest zdolność do osiągania celu. W książce opisano koncepcję powershiftu - mechanizmu przenoszenia mocy prowadzącego do nieuchronnego sukcesu.
Dowiesz się, jak wykorzystać tę niezwykłą metodę, żeby poradzić sobie z każdym wyzwaniem i przejąć panowanie nad swym życiem. Przekonasz się, że dzięki umiejętności przenoszenia siły - z innych ludzi na siebie, z siebie na innych, z jednej dziedziny na drugą - można produktywnie doprowadzić do transformacji.
Z kolei te przemiany mogą napędzać rozwój osobisty i zawodowy, pozwolić na rozwinięcie własnego biznesu czy też pomóc w osiągnięciu celu, który bez tego na za każdym razem pozostałby w sferze marzeń! Dzięki tej książce nauczysz się wykorzystywać: swój wpływ: zaczniesz robić wrażenie i ulepszać swoją reputację umiejętności negocjacyjne: wykształcisz technikę odnoszenia obustronnych zwycięstw relacje międzyludzkie: zadbasz o więzi, rozwiniesz je i utrwalisz Nie ma żadnych ograniczeń.
Istnieją tylko okresy stagnacji Bruce Lee O autorach John Daymond, który dzisiaj uważany jest za jednego z najkorzystniejszych przedsiębiorców w USA, zaczynał od sprzedawania t-shirtów z bagażnika swego samochodu, a dzięki swojemu hustlerskiemu podejściu do biznesu oraz wykorzystaniu przewagi, jaką jest siła upadku, o której pisze, stworzył biznesową potęgę.
Jego marka ciuchów FUBU znana jest na całym świcie, a w niemało innych projektów inwestuje jako jeden z jurorów najmocniej znanego programu biznesowego w USA o nazwie Shark Tank. Daymond John przeszedł długą drogę od przekształcenia początkowych 40 dolarów swego budżetu w FUBU w wartą teraz 6 miliardów producenta, która stała się jednym z głównych graczy na rynku mody.
Pomimo swoich sukcesów nie osiadł na laurach i nadal demonstruje wszystkim, że jest przedsiębiorcą w każdym znaczeniu tego słowa. Oprócz bycia pionierem w branży mody i jednym z jurorów w telewizyjnym programie biznesowym Shark Tank jest ponadtoa autorem bestsellerów New York Timesa i niezwykle rozchwytywanym mówcą motywacyjnym.
Prezydent Barack Obama mianował go Prezydenckim Ambasadorem Przedsiębiorczości na Świecie. Daymond jest autorem trzech bestsellerowych książek, w tym,,Display of power, The brand within" oraz,,Siły przedsiębiorczości, siły upadku".
Jako światowej sławy guru marketingu i brandingu, Daymond jest laureatem wielu prestiżowych nagród, m.in. Marketer Roku Brandweek, Przedsiębiorca Roku NAACP, Advertising Age Marketer Roku Ernst & Young.
Daniel Paisner jest amerykańskim autorem i współautorem ponad sześćdziesięciu książek. Kilkanaście z nich stało się bestsellerami. Pisząc, współpracował z wieloma popularnymi osobami, ponadto ze świata wielkiego sportu i biznesu.