Handel elektroniczny (e-commerce) z roku na rok rozwija się coraz dynamiczniej - częściej bowiem podejmujemy decyzje zakupowe przy komputerze, tablecie, a choćby ze smartfonem w ręku. Rosnące wymogi klientów sprawiły, że dziś każdy, kto myśli o sprawnym prowadzeniu biznesu, powinien działać na rozmaitych polach i oferować sprzedaż zarówno stacjonarnie, jak i online. Ponadto stale umacniająca się konkurencja w branży e-commerce zmusza do wymyślania coraz to ulepszonych i sprytniejszych strategii promocyjnych marki - takich, które przyciągną nowych klientów.
Właśnie te kwestie z obszaru e-commerce stanowiły pretekst do napisania tej książki. Eksponuje ona istotę prowadzenia kampanii SEO jako nieodłącznego elementu każdej strategii marketingowej w sieci. Pozwala zrozumieć podstawowe aspekty związane z pozycjonowaniem. Sięgając po nią dowiesz się, w jaki sposób pozyskać ruch z wyszukiwarki na podstawie określonych przez Ciebie słów kluczowych, powiększających popularność Twojej strony lub sklepu internetowego. W efekcie uzyskasz większą konwersję i osiągniesz cele biznesowe, które wyznaczyłeś swojej firmie albo których musisz dowieść jako pracownik działu związanego z marketingiem internetowym. na dodatek nauczysz się analizować aspekty technologiczne znaczne przy dostosowywaniu strony lub sklepu internetowego do fraz, pod którymi powinny być widoczne. Wykonasz audyt SEO i w prosty sposób poprawisz znalezione błędy. Poznasz zasadność tworzenia i publikowania wartościowych treści oraz dowiesz się, jak znaczne jest prowadzenie bloga internetowego. A wszystko to w solidnym celu: zwiększenia widoczności Twojego serwisu w wyszukiwarce Google.
Dzięki książce "SEO jako komponent strategii marketingowej Twojej firmy" będziesz mógł:- Poznać narzędzia potrzebne w pracy każdego pozycjonera
- Znaleźć słowa kluczowe, które pozyskają nowych klientów z wyszukiwarki Google
- Przeanalizować swój serwis dzięki audytowi SEO
- Zoptymalizować swoją witrynę pod kątem wymagań algorytmów Google
- Pozyskać wartościowe linki pozycjonujące do swego serwisu
- Opublikować wartościowy content, który rozszerzy widoczność Twojego serwisu w Google
- Przeanalizować dane dotyczące Twoich użytkowników
- Przygotować raporty z wynikami produktywności Twoich działań SEO
Na koniec poznasz najpopularniejsze narzędzia, które wykorzystuję w trakcie prowadzenia kampanii SEO dla swych klientów. Rolą tych rozwiązań jest ułatwienie pracy każdemu pozycjonerowi, który ma za zadanie przeanalizować witrynę pod kątem występowania błędów związanych z treścią i ze słowami kluczowymi, z linkowaniem wewnętrznym i zewnętrznym, z prowadzeniem strategii link building, a także z przygotowywaniem raportów prezentujących wyniki pozycjonowania.
Sięgnij po tę książkę jeśli:- chcesz dowiedzieć się, czym jest SEO i na czym polega,
- prowadzisz własny biznes w sieci,
- jesteś nowicjuszami w dziedzinie marketingu internetowego.