Grzech nie skorzystać z książki, która podaje na tacy siedem głównych metod wywierania wpływu na każdego, zgodzisz się$1467 Okazuje się, iż każdy człowiek nosi w sobie pewne pierwotne i szczególnie silne pragnienia.
Jeśli je rozszyfrujesz i dopasujesz do nich swoje słowa, możesz wywierać silny i głęboki wpływ na zachowanie i decyzje klientów, urzędników, czytelników i bliskich.Każdemu można wmówić wszystko. Nie, ta książka tego nie uczy.
ukazuje jednak pewne schematy reagowania na przeróżne słowa. Być może zastanawiasz się, jak silny wpływ można wywrzeć na człowieka samymi słowami. Skrajnym przykładem jest znana historia osiemnastoletniego Petera Reilly'ego, któremu podczas przesłuchania wmówiono, iż zabił własną matkę.
Policja zastała go w domu, gdy siedział otępiały przed zwłokami, bez śladu krwi na sobie ani jakiegokolwiek narzędzia zbrodni. Nie było żadnego powodu, aby go oskarżyć o morderstwo, poza tym, że pasował do hipotezy śledczych.
Tak poprowadzili śledztwo, że chłopak zaczął sobie "przypominać" sceny zabójstwa. Niewinnego człowieka doprowadzili do przyznania się do zbrodni na własnej matce. Bez przemocy, tortur ani żadnych gróźb!
wystarczyły odpowiednio dostosowane słowa...Zakładam, że nie masz zamiaru nikogo krzywdzić. Jeśli jednak szukasz sposobów na to, by wywierać pokaźniejszy wpływ swymi słowami - jest pewna szansa, iż ta książka Ci w tym pomoże.
Niczego Ci nie obiecuję ani nie daję żadnej gwarancji. Wkraczasz bowiem w mroczną sferę osobowości człowieka, w której nie ma nieelastycznych zasad, są jedynie nieracjonalne pragnienia. Jeśli rozważasz zakup tej książki, zadaj sobie tylko jedno pytanie: czy naprawdę chcesz poznać ciemną stronę copywritingu$1468O autorzeDariusz Puzyrkiewicz -- specjalista od tekstów, które sprzedają, właściciel firmy Dynanet oraz współautor bestsellera Biblia e-biznesu 2.
Nowy Testament. Od 2006 roku pomaga przełamywać stare, coraz mniej wydajne schematy sprzedaży, narażające producenta na odrzucenie ze strony klientów. Szkolił pracowników takich firm jak Mercedes-Benz, Vans, Home.pl, Tauron i wielu innych.
Ma ponad 20-letnie doświadczenie w sprzedaży, dzięki czemu jego szkolenia opierają się na praktyce i budują nastawienie na wzrost zysków -- zgodnie ze sloganem autora:,,Słowo daję, zyski rosną!". Prowadzi pierwszy polski blog o copywritingu, przystępny pod adresem http://dynanet.pl/copywriting -- radzi, jak pisać wydajne oferty i przygotowywać atrakcyjne mailingi promocyjne.
Prowadzi także szkolenia i warsztaty z zakresu tworzenia tekstów sprzedażowych, a na dodatek -- od czasu do czasu -- występuje na konferencjach tematycznych.