Autor bestsellera "Drive. W pełni nowe spojrzenie na motywację" przedstawia zaskakującą – a także niespodziewanie przydatną – nową książkę, w której przedstawia analizę miejsca sprzedaży w naszym życiu.
Czy nam się to podoba, czy nie, teraz wszyscy jesteśmy sprzedawcami. Czy to jako pracownicy, którzy przekonują kolegów do nowego pomysłu, czy to jako przedsiębiorcy, którzy zachęcają inwestorów do lokowania kapitału, czy jako rodzice lub nauczyciele, którzy nakłaniają dzieci do nauki, cały czas staramy się wpływać na innych ludzi.
"Jak być prawidłowym sprzedawcą" proponuje świeże spojrzenie na sztukę sprzedaży i jej nauczanie. Podobnie jak w książce "Drive. W pełni nowe spojrzenie na motywację" Daniel H. Pink czerpie z bogatej skarbnicy nauk społecznych, opierając na nich swoje – niejednokrotnie sprzeczne z intuicją – spostrzeżenia.
Odkrywa trzy filary podejścia wydajnego sprzedawcy (zastępujące obowiązującą niegdyś zasadę „zawsze finalizuj transakcję"), wyjaśnia, dlaczego ekstrawertycy wcale nie są najkorzystniejszymi sprzedawcami, i demonstruje,wyszczególnionie ludziom sposobu działania często więcej znaczy, niżeli zmiana ich sposobu myślenia.
podczas wywodu Pink opisuje sześć rodzajów prezentacji, które zastąpiły prezentację umieszczaną w windzie, trzy zasady ulepszonego rozumienia sposobu widzenia drugiej osoby, pięć sposobów tworzenia przekazu, które czynią go czytelniejszym i bardziej przekonującym,, a także niemało innych użytecznych spraw.
w rezultacie powstała wnikliwa i funkcjonalna książka, która zmienia twój sposób widzenia świata i przekształca zachowanie w pracy, szkole i domu. Powyższy opis pochodzi od wydawcy.