"Kobiety zabierają publicznie głos dwa razy rzadziej aniżeli mężczyźni. Nie dlatego, że nie mają nic do powiedzenia. Kobiety nie wierzą, iż ich historie są interesujące. Że ktoś chce ich wysłuchać. Nie są też przyzwyczajone, by mówić o sobie poprawnie.
To wymaga zmiany!
Czas nauczyć się mówić o sobie. Mówić o sobie prawidłowo.
Tak, aby inni słuchali i pytali co dalej.
To książka dla:
• pań, którym głos więźnie w gardle, gdy słyszą “powiedz coś o sobie”
• pań, które boją się zabierać głos w większym gronie
• kobiet, które chcą występować jako mówczynie
• kobiet, którym zależy na rozwoju zawodowym, awansie albo zdobyciu wymarzonej posady
• przedsiębiorczyń i właścicielek firm
• nauczycielek, wykładowczyń, trenerek
• studentek
• managerek, pań na stanowiskach kierowniczych
• aktywistek społecznych
• kobiet, które chcą inspirować innych, dzieląc się swoją historią
• pań, które chcą dowiedzieć się więcej o sobie i mówić o sobie poprawnie
Aleksandra Więcka - Story designer, dziennikarka, socjolożka. Moderator design thinking. Łączy storytelling z design thinking i treningiem kreatywności. Uczy innych jak opowiadać o sobie, markach, firmach. Absolwentka Laboratorium Dramatu i Krakowskiej Szkoły Scenariuszowej. Współpracowała m.in TVN, AGORĄ, PKN ORLEN, Hellenic Coca Cola, SheXo Deloitte, Idea Bank, Mbank, BZWBK, IMS Group. Doktorantka na Akademii Leona Kożmińskiego w Warszawie (Management in new technologies). Wykłada na School of Form w Poznaniu, i SWPS i Akademii Leona Kożmińskiego w Warszawie."
To wymaga zmiany!
Czas nauczyć się mówić o sobie. Mówić o sobie prawidłowo.
Tak, aby inni słuchali i pytali co dalej.
To książka dla:
• pań, którym głos więźnie w gardle, gdy słyszą “powiedz coś o sobie”
• pań, które boją się zabierać głos w większym gronie
• kobiet, które chcą występować jako mówczynie
• kobiet, którym zależy na rozwoju zawodowym, awansie albo zdobyciu wymarzonej posady
• przedsiębiorczyń i właścicielek firm
• nauczycielek, wykładowczyń, trenerek
• studentek
• managerek, pań na stanowiskach kierowniczych
• aktywistek społecznych
• kobiet, które chcą inspirować innych, dzieląc się swoją historią
• pań, które chcą dowiedzieć się więcej o sobie i mówić o sobie poprawnie
Aleksandra Więcka - Story designer, dziennikarka, socjolożka. Moderator design thinking. Łączy storytelling z design thinking i treningiem kreatywności. Uczy innych jak opowiadać o sobie, markach, firmach. Absolwentka Laboratorium Dramatu i Krakowskiej Szkoły Scenariuszowej. Współpracowała m.in TVN, AGORĄ, PKN ORLEN, Hellenic Coca Cola, SheXo Deloitte, Idea Bank, Mbank, BZWBK, IMS Group. Doktorantka na Akademii Leona Kożmińskiego w Warszawie (Management in new technologies). Wykłada na School of Form w Poznaniu, i SWPS i Akademii Leona Kożmińskiego w Warszawie."