Chcesz więcej! Więcej pieniędzy, czasu i satysfakcji z życia.
A zarazem chcesz mniej! Mniej pracy, obowiązków i stresu.
Autorzy z list bestsellerów „New York Timesa” – Gary Keller i Jay Papasan – uczą, w jaki sposób koncepcja JEDNEJ rzeczy może kompletnie zmienić podejście do każdej dziedziny życia, wpłynąć na dokonywane wybory i odnoszone rezultaty.
Czasami twoja JEDNA rzecz będzie pierwszą rzeczą na liście. Czasami – jedyną.
za każdym razem to właśnie ona przyniesie niezwykłe efekty.
Jaka jest twoja JEDNA rzecz?
W obliczu niepewności, nieprzewidywalności i turbulencji współczesnego świata najtęższe głowy sięgają w życiu i w biznesie po modele oraz strategie, które łączą całościowe i procesowe podejście do rzeczywistości (complexity) z poszukiwaniem prostych i optymalnych rozwiązań złożonych problemów (simplicity). W ten sposób rozwija się nowa filozofia, język szkoły życia (simplexity), do której należy ta książka. Jest po prostu nieprzeciętna. Wprowadzamy ją na listę lektur Akademii Psychologii Przywództwa Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej i Values.
Jacek Santorski, konsultant, dyrektor Akademii i co-chairman Values
Moda na minimalizm trwa. Gary Keller i Jay Papasan, autorzy Jednej rzeczy idą jednak o krok dalej. Zamiast przekonywać nas do pozbywania się kolejnych rzeczy z szaf i kredensów, proponują prawdziwą rewolucję w myśleniu. Sukces polega na robieniu wszystkiego, co właściwe, a nie na robieniu właściwie wszystkiego – piszą. Proponują skupienie się na jednej najważniejszej rzeczy, zamiast realizowania kilku naraz. Jak jednak wybrać tę jedną jedyną rzecz? O tym też piszą. Przede wszystkim jednak rozgrzeszają tych, którzy nie potrafią i nie chcą być w kilku miejscach w tym samym czasie i łapać kilku srok za ogon! Wielozadaniowość jest passé! Pora w to uwierzyć.
Joanna Olekszyk, „Sens”