Czy czasem masz wrażenie, że świat pędzi, a ty nie możesz za nim nadążyć? Przytłacza cię nadmiar obowiązków? Coraz gorzej z twoją kondycją fizyczną i psychiczną? Żyjemy w świecie pełnym ciągłej presji, bodźców, bezustannego pośpiechu i dążenia do perfekcjonizmu. Zawsze wyszuka się coś do zrobienia, coś do ulepszenia, ktoś, kto o coś cię prosi i jakiś e-mail, na który należałoby odpisać. Jak się w tym wszystkim odnaleźć i nie zapomnieć o sobie - bez wyrzutów sumienia?
Czas zadbać o siebie! Self-care to odpowiedzialność za swoje zapotrzebowania, zarówno te emocjonalne, psychiczne jak i fizjologiczne. Jeśli zatroszczysz się o nie, uzyskasz równowagę, która jest kluczem do poprawy samopoczucia i lepszej jakości życia. Jeśli tego właśnie potrzebujesz - TA KSIĄŻKA JEST TYLKO DLA CIEBIE!przez 101 kreatywnych zadań nauczysz się słuchać swojego ciała i uspokoić umysł. Znacząco poprawisz swoje funkcjonowanie w najważniejszych sferach życia, jak: ciało, umysł, emocje, związki, czas, praca, dom i otoczenie, kreatywność, zmiany. To poradnik i dziennik, który pozwoli ci lepiej zrozumieć siebie i zaspokoić swoje potrzeby w każdym ważnym dla Ciebie obszarze. Narzędzia do pracy nad sobą w formie przyjaznych graficznych ćwiczeń, łagodnie przeprowadzą cię poprzez proces dokonania sporych zmian w twoim życiu!
Ta książka to 101 pomysłów na zadbanie o siebie. Self-care to nie przymus, kolejny zdrowotny kierunek za którym musisz podążać, a sposób na ładowanie energii. To nie samolubność, a zdrowy egoizm. Self-care to sposób na życie, który da ci poczucie spełnienia i szczęścia. Postaw na self-care i pokochaj siebie!
Autorka książki, Ellen M. Bard, jest pisarką i psychologiem. Jej misja to szerzenie ergonomicznych, pożytecznych, ale i przyjemnych sposobów na rozwój i poprawę życia dla tych, którzy posiadają dużo potrzeb,mało czasu. Współpracuje z Brytyjskim Towarzystwem Psychologicznym i jest zarejestrowanym członkiem Rady do spraw Zdrowia Publicznego w szerokiej Brytanii. Publikowała swoje badania i prowadziła wykłady na takie tematy jak: hierarchie wartości w miejscu pracy, przygotowanie kandydatów do rekrutacji, narzędzia psychometryczne, generacja Y oraz budowanie marki pracodawców. Jej artykuły publikowane były w The Huffington Post, The Guardian, BBC Radio 4, a także Financial Times, gdzie doceniono ją jako cenioną ekspertkę w dziedzinie wydajności i wyzwań związanych z zachowaniem równowagi między pracą a życiem.