Kerns, john c. Die macht des influencer-marketings. auswirkungen auf die kaufentscheidungen von kunden
Kerns, john c. Die macht des influencer-marketings. auswirkungen auf die kaufentscheidungen von kunden
Kerns, john c. Die macht des influencer-marketings. auswirkungen auf die kaufentscheidungen von kunden

Kerns, john c. Die macht des influencer-marketings. auswirkungen auf die kaufentscheidungen von kunden

145,68 zł

Specjalna promocja dla Ciebie!

Najlepszą ofertę przygotował MegaKsiazki.pl w cenie 145,68 zł

Przeszukaliśmy całą bazę sklepów online w systemie Docero aby wyszukać najlepszą ofertę dla Ciebie. Kerns, john c. Die macht des influencer-marketings. auswirkungen auf die kaufentscheidungen von kunden Kerns, John C. z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 145,68 zł w sklepie MegaKsiazki.pl. Przedstawiona cena 145,68 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Biznes, ekonomia
  • 3346867552

Opis Kerns, john c. Die macht des influencer-marketings. auswirkungen auf die kaufentscheidungen von kunden

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Kerns, john c. Die macht des influencer-marketings. auswirkungen auf die kaufentscheidungen von kunden
Kategoria Biznes, ekonomia
ISBN 3346867552
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 145,68 zł
Najwyższa cena 145,68 zł
W bazie od 11.07.2023
Data aktualizacji 06.05.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu MegaKsiazki.pl

Historia cen

Funkcja monitorowania historii zmian cen pozwoli Ci podejmować.

Obecnie nie mamy danych archiwalnych cenowych dla produktu. Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

Recenzje / opinie

Podziel się z innymi swoją opinią o tym produkcie! Twoje doświadczenie może pomóc innym klientom.

Obecnie nie ma opinii dotyczących Kerns, john c. Die macht des influencer-marketings. auswirkungen auf die kaufentscheidungen von kunden. Pomóż innym klientom i podziel się swoją opinią.

Znalezione oferty w bazie

Zaprezentowane poniżej ceny dla produktu Kerns, john c. Die macht des influencer-marketings. auswirkungen auf die kaufentscheidungen von kunden Kerns, John C. nie wliczają w siebie wydatków związanych z wysyłką. Przed dokonaniem wyboru, pozyskaj informacje o prestiżu firmy i pamiętaj o możliwości ujawnienia kosztów powiązanych z wysyłką. Lista sklepów z ofertami jest okresowo odświeżana co jakiś czas, około raz na kilka minut.

  • Kerns, john c. Die macht des influencer-marketings. auswirkungen auf die kaufentscheidungen von kunden (oferta z MegaKsiazki.pl)

    Kerns, john c. Die macht des influencer-marketings. auswirkungen auf die kaufentscheidungen von kunden Sklep on-line
    ★★★★★
    145,68 zł
    Kategoria w sklepie MegaKsiazki.pl: Biznes, ekonomia Kerns, John C.

Produkty powiązane

Inne z kategorii Biznes, ekonomia

Instytut praktycznej edukacji Kto zabiera twoje pieniądze
Instytut Praktycznej Edukacji
Bankowość wczoraj i dziś Białas małgorzata, mazur zbigniew
Białas Małgorzata, Mazur Zbigniew
Współpraca z dostawcami w przedsiębiorstwach społecznie odpowiedzialnych
Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
...