Kerns, john c. Die macht des influencer-marketings. auswirkungen auf die kaufentscheidungen von kunden
Specjalna promocja dla Ciebie!
Przeszukaliśmy całą bazę sklepów online w systemie Docero aby wyszukać najlepszą ofertę dla Ciebie. Kerns, john c. Die macht des influencer-marketings. auswirkungen auf die kaufentscheidungen von kunden Kerns, John C. z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 145,68 zł w sklepie MegaKsiazki.pl. Przedstawiona cena 145,68 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.
Zobacz wszystkie oferty ...Opis Kerns, john c. Die macht des influencer-marketings. auswirkungen auf die kaufentscheidungen von kunden
Specyfikacja produktu
Specyfikacja Kerns, john c. Die macht des influencer-marketings. auswirkungen auf die kaufentscheidungen von kunden | |
---|---|
Kategoria | Biznes, ekonomia |
ISBN | 3346867552 |
Aktualnych ofert | 1 |
Najniższa cena | 145,68 zł |
Najwyższa cena | 145,68 zł |
W bazie od | 11.07.2023 |
Data aktualizacji | 06.05.2024 |
Opinia użytkowników | - |
Nasza recenzja | - |
Rekomendacja sklepu | MegaKsiazki.pl |
Historia cen
Obecnie nie mamy danych archiwalnych cenowych dla produktu. Przepraszamy za wszelkie niedogodności.
Recenzje / opinie
Obecnie nie ma opinii dotyczących Kerns, john c. Die macht des influencer-marketings. auswirkungen auf die kaufentscheidungen von kunden. Pomóż innym klientom i podziel się swoją opinią.
Znalezione oferty w bazie
Zaprezentowane poniżej ceny dla produktu Kerns, john c. Die macht des influencer-marketings. auswirkungen auf die kaufentscheidungen von kunden Kerns, John C. nie wliczają w siebie wydatków związanych z wysyłką. Przed dokonaniem wyboru, pozyskaj informacje o prestiżu firmy i pamiętaj o możliwości ujawnienia kosztów powiązanych z wysyłką. Lista sklepów z ofertami jest okresowo odświeżana co jakiś czas, około raz na kilka minut.
-
Kerns, john c. Die macht des influencer-marketings. auswirkungen auf die kaufentscheidungen von kunden (oferta z MegaKsiazki.pl)
★★★★★145,68 złKategoria w sklepie MegaKsiazki.pl: Biznes, ekonomia Kerns, John C.
Przeglądaj produkty z kategorii biznes, ekonomia cenionych producentów:
Ostatnio zaktualizowane:
- Bogactwo narodów
- Marketingová komunikácia v cestovnom ruchu Maráková, Vanda
- Bezpieczeństwo energetyczne Rosji
- Rozwój rynku żywności ekologicznej a zachowania konsumentów
- O wojnie. Podręcznik stratega
- Nierówność wynagrodzeń w przedsiębiorstwach produkcyjnych w Polsce
- Kryteria oceny jakości opakowań aerozolowych stosowanych w branży kosmetycznej
- Asertywność. skuteczna komunikacja w biznesie
- Kryteria oceny jakości opakowań aerozolowych stosowanych w branży kosmetycznej
- Zasady oceny działalności gospodarczej... w,2
Więcej nowości:
- Obrona cywilna jako element systemu bezpieczeństwa
- Zasady strategii
- Zarządzanie kosztami przedsiębiorstwa
- Zjawiska kryzysowe w organizacji
- Zarządzanie w zgodzie z człowiekiem
- VAT w działalności gospodarczej w.3
- Ochrona ludności. Zarządzanie kryzysowe w.2
- Jak osiągnąć nieprzebrane bogactwo i finansową
- Kontrola i audyt wewnętrzny. Teoria i zastosowanie
- Zarządznie jakością