Przedsiębiorstwo, żeby było nowoczesne, musi poszukiwać pracowników o najwyższej zdolności do kreatywnego myślenia i twórczego rozwiazywania problemów. Wyłonienie takich osób wymaga adekwatnych narzędzi pomiaru i oceny kreatywności.
Autorzy książki opracowali takie narzędzia i wielokrotnie je przetestowali w najróżniejszych przedsiębiorstwach. Kreatywne myślenie wymagane jest nie tylko od przyszłych pracowników,także od już zatrudnionych w przedsiębiorstwach.
Dokonując oceny kreatywności pracowników, można wyłowić spomiędzy nich twórcze osoby i umożliwić im odpowiednią ścieżkę kariery i rozwoju. Ocena kreatywności pracowników jestkoniecznym elementem budowy zespołów twórczych profesjonalistów.
Książka w przystępny sposób opisuje, jak kreować takie zespoły, gromadzi wyniki prowadzonych badań własnych autorów, a także propozycje rozwoju kreatywności powstałe na bazie współpracy z przedsiębiorstwami.
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.