Vyueujici Ma Obsahove K Dispozici Ueebnici Pro Studenty, Ktera Je Obsahem I Rozlozenim Stranek Totozna S Zakovskou Ueebnici. Tato Komplexni Prirueka Pro Ueitele Zahrnuje Latku Obou Dilu Ueebnic Pro Zaky. Navic Vsak Obsahuje Doporueene Zapisy Do Volnych Useku (zapisy V Hodine) A Rozsirujici Ueivo Pro Pedagoga, Ktere Lze Vyuzit K Prohloubeni Vlastnich Znalosti Nebo K Rozsireni Ueiva Zakum. Podstatou Teto Ueebnice Je Poskytnout Pedagogovi Co Nejsirsi Podklady Pro Vyuku A Zaroven Mu Nabidnout I Dalsi Namety K Vedeni Vyuky.
Biznes, ekonomia
Marek Moudrý
Marek moudrý Marketing - základy marketingu
42,35 zł
Okazja dla Ciebie!
Najlepszą ofertę ma MegaKsiazki.pl w cenie 42,35 zł
Idź do sklepu
Przeszukaliśmy wiele e-sklepów w naszej bazie danych aby odnaleźć najlepszą ofertę specjalnie dla Ciebie. Marek moudrý Marketing - základy marketingu Marek Moudrý z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 42,35 zł w sklepie MegaKsiazki.pl. Cena 42,35 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.
Zobacz wszystkie oferty ...Opis Marek moudrý Marketing - základy marketingu
Vyueujici Ma Obsahove K Dispozici Ueebnici Pro Studenty, Ktera Je Obsahem I Rozlozenim Stranek Totozna S Zakovskou Ueebnici. Tato Komplexni Prirueka Pro Ueitele Zahrnuje Latku Obou Dilu Ueebnic Pro Zaky. Navic Vsak Obsahuje Doporueene Zapisy Do Volnych Useku (zapisy V Hodine) A Rozsirujici Ueivo Pro Pedagoga, Ktere Lze Vyuzit K Prohloubeni Vlastnich Znalosti Nebo K Rozsireni Ueiva Zakum. Podstatou Teto Ueebnice Je Poskytnout Pedagogovi Co Nejsirsi Podklady Pro Vyuku A Zaroven Mu Nabidnout I Dalsi Namety K Vedeni Vyuky.
Specyfikacja produktu
Specyfikacja Marek moudrý Marketing - základy marketingu | |
---|---|
Kategoria | Biznes, ekonomia |
Marka | Marek Moudrý |
ISBN | 9788074020025 |
Autor | Moudrý Marek |
Aktualnych ofert | 1 |
Najniższa cena | 42,35 zł |
Najwyższa cena | 42,35 zł |
W bazie od | 09.03.2016 |
Data aktualizacji | 28.04.2024 |
Opinia użytkowników | - |
Nasza recenzja | - |
Rekomendacja sklepu | MegaKsiazki.pl |
Historia cen
Funkcja śledzenia historii cen pozwala na analizę wartości produktu w czasie.
Bardzo nam przykro, ale obecnie nie ma dostępnych informacji z historią cen tego produktu.
Bardzo nam przykro, ale obecnie nie ma dostępnych informacji z historią cen tego produktu.
Recenzje / opinie
Nabyłeś ten produkt? Powiedz innym, co o nim myślisz.
Nie znaleźliśmy żadnych recenzji dla Marek moudrý Marketing - základy marketingu. Twoja opinia może być pierwsza!
Nie znaleźliśmy żadnych recenzji dla Marek moudrý Marketing - základy marketingu. Twoja opinia może być pierwsza!
Znalezione oferty w bazie
Do kwot wyświetlonych na poniższej liście dla Marek moudrý Marketing - základy marketingu Marek Moudrý nie doliczono ewentualnych kosztów wysyłki / dostawy. Przed dokonaniem wyboru, uzyskaj info o renomie firmy i pamiętaj o możliwości ujawnienia innych kosztów. Aktualizacja listy propozycji cenowych odbywa się co kilka / kilkanaście minut.
-
Marek moudrý Marketing - základy marketingu (idź do MegaKsiazki.pl)
★★★★★42,35 złKategoria w sklepie MegaKsiazki.pl: Biznes, ekonomia Marek Moudrý
Przeglądaj produkty z kategorii biznes, ekonomia znanych producentów:
Popularne marki:
Biznes, ekonomia
Cedewu,
Biznes, ekonomia
Difin,
Biznes, ekonomia
MT Biznes,
Biznes, ekonomia
Naukowe Sophia,
Biznes, ekonomia
One press,
Biznes, ekonomia
One press / helion,
Biznes, ekonomia
PWE,
Biznes, ekonomia
Poltext,
Biznes, ekonomia
Wolters Kluwer,
Biznes, ekonomia
Wydawnictwo Naukowe PWN
Ostatnio zaktualizowane:
- Marketing für hotellerie und gastronomie Wolf, kurt
- Book marketing for authors Bromley, julie; leidich, terri ann
- Sztuka autoreformy
- Jak mądrze inwestować?
- Jak zatrudniać pracowników
- Mentalność antykapitalistyczna
- Metodologia badań nad turystyką
- Świat oczami młodych ekonomistów
- ABC Spółki z o.o., Spółki komandytowej
- Zdolność absorpcyjna przedsiębiorstwa w relacji
Więcej nowości:
- Środki trwałe w jednostkach sektora finansów publicznych (z suplementem elektronicznym)
- Zysk i strata Instytut ludwiga von misesa
- Analiza finansowa i rynek kapitałowy
- Prawne i ekonomiczno-finansowe determinanty
- Ubezpieczenia w.3
- Big data w zarządzaniu
- Ekonomiczno-społeczne uwarunkowania
- Rozwój kompetencji dla gospodarki 4.0
- Potencjał odporności organizacyjnej
- Opakowanie jako narzędzie oddziaływania na