Marketing doświadczeń
Marketing doświadczeń
Marketing doświadczeń

Marketing doświadczeń

66,56 zł

Okazja dla Ciebie!

Najkorzystniejszą propozycję przygotował TaniaKsiazka.pl w cenie 66,56 zł

Przejrzeliśmy całą bazę e-sklepów w naszej bazie aby odnaleźć najbardziej korzystną ofertę specjalnie dla Ciebie. Marketing doświadczeń z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 66,56 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Cena 66,56 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Biznes, ekonomia
  • 9788381029124

Opis Marketing doświadczeń

Przeciętność, bylejakość i banał stały się w marketingu normą. Jego wydajność jest nieznaczna, jego przejawy powodują znudzenie i irytację. Wątpliwa jakość przynosi wątpliwą skuteczność. Marketing w praktyce stał się fasadowy, nieudolnie użytkowany i nastawiony na prędkie zyski.

Ma on niedużo do zaoferowania rosnącej rzeszy konsumentów: o błyskawicznie zmieniających się oczekiwaniach, pragnących przeżyć swoje życie w sposób pełny, elastyczny i zróżnicowany, dla których konsumpcja dóbr staje się drugorzędna, ważne natomiast jest osiągnięcie pożądanego stylu życia i osobistego rozwoju.

w wyniku czego, pomimo ogromnego dorobku naukowego marketingu i zorientowanej na zaspokajanie potrzeb klienta retoryki dominującej w przedsiębiorstwach, w opinii konsumentów na rynku dominują przeciętne produkty materialne i usługi.

O takiej ofercie klienci, choćby jeżeli nie posiadają do niej zastrzeżeń, ekspresowo zapominają i nie wpływa ona na wzrost ich lojalności. To olbrzymie wyzwanie na miarę powstania nowego paradygmatu marketingu - doświadczenia.

Bo nigdy jeszcze wiedza z psychologii, socjologii i antropologii kultury nie była tak bliska i konieczna ludziom marketingu. W marketingu doświadczeń: oddziałuje się na zmysły, emocje i intelekt konsumentów, traktuje się klienta jako aktywnego współtwórcę wartości, stosuje pionierskie metody zarządcze.

Ukazane w tej - prekursorskiej na polskim rynku - książce przykłady marketingu doświadczeń wyznaczają nowy jakościowo kanon oferowanej wartości dla klienta. Szpitale Plantree, nowatorstwo parków tematycznych Disneya, na przykładzie na których menedżerowie w Stanach Zjednoczonych uczą się nowych rozwiązań, sieć wypożyczalni samochodów Avis i niemało innych ilustrują wielką marketingową zmianę.

Książka jest asygnowana dla studentów marketingu, komunikacji społecznej i psychologii, jak również praktyków zajmujących się na co dzień reklamą. Tytuł Marketing doświadczeń. Jak poruszyć zmysły.. Autor Monika Boguszewicz-kreft Wydawnictwo CeDeWu EAN 9788381029124 ISBN 9788381029124 Kategoria Literatura, Ekonomia i biznes Format 235x165 mm Rok wydania 2024

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Marketing doświadczeń
Kategoria Biznes, ekonomia
ISBN 9788381029124
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 66,56 zł
Najwyższa cena 66,56 zł
W bazie od 12.10.2024
Data aktualizacji 16.10.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcja monitorowania historii cen daje możliwość podejmowania mądrych decyzji o zakupie.

Nie udało się pozyskać archiwalnych danych na temat cen dla produktu Marketing doświadczeń (Biznes, ekonomia). Spróbuj proszę ponownie później.

Recenzje / opinie

Masz ten produkt? Daj znać innym, co o nim myślisz.

Nie znaleźliśmy żadnych recenzji dla tego produktu. Twoja opinia może być pierwsza!

Znalezione oferty w bazie

Ceny propozycji dla Marketing doświadczeń , które są pokazane poniżej, nie zawierają potencjalnych kosztów przesyłki. Przy wyborze miejsca zakupu, zapoznaj się z oponiami o sklepie i rozważ dodatkowy koszt związany z przesyłką. Katalog propozycji jest cyklicznie aktualizowana, co kilkanaście minut.

  • Marketing doświadczeń (w sklepie TaniaKsiazka.pl)

    Marketing doświadczeń Sklep on-line
    ★★★★★
    66,56 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Biznes, ekonomia

Produkty powiązane

Biznes ci ucieka 2
55,00 zł

Biznes ci ucieka 2

Inne z kategorii Biznes, ekonomia

Instytut praktycznej edukacji Kto zabiera twoje pieniądze
Instytut Praktycznej Edukacji
Bankowość wczoraj i dziś Białas małgorzata, mazur zbigniew
Białas Małgorzata, Mazur Zbigniew
Współpraca z dostawcami w przedsiębiorstwach społecznie odpowiedzialnych
Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
...