Dyrektor jednej z najbardziej cenionych firm na świecie prezentuje bezprecedensowe strategie, dzięki którym marketing już nigdy nie będzie taki sam. Raja Rajamannar to dyrektor marketingu i komunikacji w Mastercard, uznany przez magazyn Forbes za jednego z najbardziej wpływowych liderów w tej dziedzinie.
W książce Marketing kwantowy opisuje cztery zasadnicze etapy ewolucji marketingu i demonstruje kolejny krok, który będzie rewolucyjny dla rozwoju biznesu. Bo to, co wywoła Piąty Paradygmat, nie będzie ewolucją, ale rewolucją marketingu.
A niemal wszystko, co związane z dzisiejszym marketingiem, łącznie z pojęciem producenta, będzie wymagało nie tylko przemyślenia na nowo, ale też przyjęcia nowej, bardziej innowacyjnej strategii. Dzięki tej książce dowiesz się: jak stawić czoła wyzwaniom wynikającym z postępu technologii i dynamicznie zmieniających się trendów; jak być pionierem przyszłych zmian w stale rozwijającej się branży; jak zjednoczyć analizę danych i moc kreatywności ze nienaturalną inteligencją; jak przewidywać przyszłość i dotrzeć do konsumentów jutra; jakie strategie i taktyki marketingowe warto stosować, by osiągnąć sukces w biznesie.
Bez względu na to, czy jesteś doświadczonym specjalistą, czy studentem marketingu, ta książka na za każdym razem zmieni twoje podejście do budowania producenta i rozwoju biznesu. Raja Rajamannar jest uznawany za wizjonera współczesnego marketingu.
Znalazł się wśród 25 najmocniej pionierskich CMO (dyrektorów marketingu) na świecie według Business Insidera, a także wśród pięciu najmocniej wpływowych CMO według Forbesa. Adweek uznał go za jednego z najlepszych ekspertów od technice.
Rajamannar uzyskał tytuł Billboards Top Branding Power Player i znalazł się w CMO Club Hall of Fame. Fashion Group International przyznała mu nagrodę Tech and Brand Innovation. Rajamannar ma ponad 25 lat doświadczenia w marketingu.
Jest prezesem Światowej Federacji Reklamodawców (World Federation of Advertisers) i dyrektorem marketingu marki Mastercard. Dzięki niemu w 2019 roku Mastercard został renomowany za najszybciej rozwijającą się producenta na świecie, a w 2020 roku znalazł się na liście Global Top 10 Brand.
Książka Rajamannara Marketing kwantowy uzyskała status bestsellera The Wall Street Journal i została przetłumaczona na ponad 10 języków. Tytuł Marketing kwantowy. Marketing przyszłości dla... Autor Raja Rajamannar Wydawnictwo Literanova EAN 9788383670157 ISBN 9788383670157 Kategoria Literatura, Marketing liczba stron 288 Format 238x155 mm Rok wydania 2024 Oprawa broszurowa