Nowość wydawnicza, jedyna taka pozycja na polskim rynku.
Ten unikatowy poradnik to kompendium wiedzy o zarządzaniu gastronomią w dwóch częściach. Część pierwsza dotyczy: otwierania lokalu, marketingu, menu, obsługi gościa, a także zarządzania jakością. Część druga: zaopatrzenia, kontroli kosztów i zysków, zarządzania siecią lokali i zarządzania personelem.
Wiedza zawarta w książce jest wynikiem wielu lat pracy autora na rozmaitych stanowiskach w firmach gastronomicznych. Doświadczenie akademickie i praca jako doradca biznesowy są uzupełniającą gwarancją, że przedstawione tematy zawierają wiedzę opartą na solidnych biznesowych podstawach i sprawdzoną na polskim rynku. Znaczne doświadczenie zawodowe autora powoduje, iż książka ma charakter nad wyraz ergonomiczny.
W poradniku podano niemało przykładów? wszystkie one są zaczerpnięte z życia. Stanowią fragment polskiej rzeczywistości gastronomicznej i służą za dobrą podstawę do przemyśleń.
"Menedżer gastronomii, podobnie jak poprzednia książka tego autora "Ciemna strona Gastronomii? jak wydajnie przeciwdziałać nieuczciwości pracowników", mieści przykłady gotowych do zastosowania narzędzi menedżerskich, jest napisana w dostępnej formie, a lekturę uprzyjemniają satyryczne rysunki.
Poradnik ten polecany jest poprzez ekspertów od zarządzania lokalami gastronomicznymi.
Jan Marek Mołoniewicz (MBA)? praktyk gastronomii i specjalista zarządzania z wieloletnim doświadczeniem w sieciach restauracji w Polsce i za granicą. Znany ekspert i doradca, właściciel firmy szkoleniowej, trener i autor poradników biznesowych. Pomysłodawca i wykładowca studiów podyplomowych "nowoczesna organizacja i zarządzanie w gastronomii" w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie.
Ten unikatowy poradnik to kompendium wiedzy o zarządzaniu gastronomią w dwóch częściach. Część pierwsza dotyczy: otwierania lokalu, marketingu, menu, obsługi gościa, a także zarządzania jakością. Część druga: zaopatrzenia, kontroli kosztów i zysków, zarządzania siecią lokali i zarządzania personelem.
Wiedza zawarta w książce jest wynikiem wielu lat pracy autora na rozmaitych stanowiskach w firmach gastronomicznych. Doświadczenie akademickie i praca jako doradca biznesowy są uzupełniającą gwarancją, że przedstawione tematy zawierają wiedzę opartą na solidnych biznesowych podstawach i sprawdzoną na polskim rynku. Znaczne doświadczenie zawodowe autora powoduje, iż książka ma charakter nad wyraz ergonomiczny.
W poradniku podano niemało przykładów? wszystkie one są zaczerpnięte z życia. Stanowią fragment polskiej rzeczywistości gastronomicznej i służą za dobrą podstawę do przemyśleń.
"Menedżer gastronomii, podobnie jak poprzednia książka tego autora "Ciemna strona Gastronomii? jak wydajnie przeciwdziałać nieuczciwości pracowników", mieści przykłady gotowych do zastosowania narzędzi menedżerskich, jest napisana w dostępnej formie, a lekturę uprzyjemniają satyryczne rysunki.
Poradnik ten polecany jest poprzez ekspertów od zarządzania lokalami gastronomicznymi.
Jan Marek Mołoniewicz (MBA)? praktyk gastronomii i specjalista zarządzania z wieloletnim doświadczeniem w sieciach restauracji w Polsce i za granicą. Znany ekspert i doradca, właściciel firmy szkoleniowej, trener i autor poradników biznesowych. Pomysłodawca i wykładowca studiów podyplomowych "nowoczesna organizacja i zarządzanie w gastronomii" w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie.