Książka,,Praktyki ambush marketingu jako wyzwanie dla współczesnych organizatorów i sponsorów pokaźnych imprez sportowych" jest refleksją teoretyczną oraz empiryczną nad zagadnieniem ambush marketingu podczas wielkich imprez sportowych. Stanowi pierwszą w literaturze polskiej próbę kompleksowego ujęcia ambush marketingu z perspektywy naukowej. Obejmuje kompendium wiedzy o istocie tego zjawiska, jego znaczeniu, a także przeważnie wykorzystywanych technikach. Autorki scharakteryzowały także kierunki badań opisanych w literaturze przedmiotu równocześnie polsko-, jak i anglojęzycznej, a także przedstawiły rozmaite podejścia do klasyfikowania samych przypadków praktyk ambush marketingu. Na przykładzie czterech największych imprez sportowych udało się pokazać ewolucję zjawiska ambush marketingu i zilustrować najciekawsze praktyki z ostatnich lat (od 2010 r.). W książce zaprezentowano także wyniki badań sondażowych przeprowadzonych podczas Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2012 w Polsce i na Ukrainie, dotyczących rozpoznawalności marek oficjalnych sponsorów i ambush marketów. Publikacja sugerowana jest w szczególności studentom rożnych kierunków kształcenia związanych z podnoszeniem kompetencji kadr współczesnych organizacji sportowych, w tym ekonomii, zarządzania, marketingu, wychowania fizycznego i sportu. Z tej pozycji będą mogli dodatkowo skorzystać organizatorzy imprez sportowych, którzy poszukują źródeł twórczej i krytycznej inspiracji do stworzenia niebanalnego wydarzenia oraz praktycy świadczący usługi marketingu sportowego. Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
Praktyki ambush marketingu Monika piątkowska
39,76 zł
Specjalna okazja dla Ciebie!
Najlepszą propozycję przygotował MegaKsiazki.pl w cenie 39,76 zł
Idź do sklepu
Przejrzeliśmy całą bazę e-sklepów w bazie danych Docero aby odszukać najkorzystniejszą ofertę dla Ciebie. Praktyki ambush marketingu Monika piątkowska Monika Piątkowska z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 39,76 zł w sklepie MegaKsiazki.pl. Przedstawiona kwota 39,76 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.
Zobacz wszystkie oferty ...Opis Praktyki ambush marketingu Monika piątkowska
Specyfikacja produktu
Specyfikacja Praktyki ambush marketingu Monika piątkowska | |
---|---|
Kategoria | Biznes, ekonomia |
ISBN | 9788393680832 |
Aktualnych ofert | 1 |
Najniższa cena | 39,76 zł |
Najwyższa cena | 39,76 zł |
W bazie od | 25.10.2022 |
Data aktualizacji | 04.05.2024 |
Opinia użytkowników | - |
Nasza recenzja | - |
Rekomendacja sklepu | MegaKsiazki.pl |
Historia cen
Funkcjonalność monitorowania zmian cen pozwala na ocenę wartości towaru w czasie.
Nie udało nam się uzyskać archiwalnych danych na temat cen dla produktu Praktyki ambush marketingu Monika piątkowska (Biznes, ekonomia). Proszę spróbuj ponownie w późniejszym czasie.
Nie udało nam się uzyskać archiwalnych danych na temat cen dla produktu Praktyki ambush marketingu Monika piątkowska (Biznes, ekonomia). Proszę spróbuj ponownie w późniejszym czasie.
Recenzje / opinie
Masz ten produkt? Napisz, co o nim sądzisz.
Przepraszamy, ale obecnie nie mamy jeszcze opinii o Praktyki ambush marketingu Monika piątkowska.
Przepraszamy, ale obecnie nie mamy jeszcze opinii o Praktyki ambush marketingu Monika piątkowska.
Znalezione oferty w bazie
Ewentualne koszty przesyłki dla Praktyki ambush marketingu Monika piątkowska Monika Piątkowska nie zostały wkalkulowane w ceny prezentowanych poniżej ofert. Przed wyborem miejsca zakupu produktu, zapoznaj się z reputacją firmy i rozważ dodatkowy koszt związany z wysyłką. Aktualizacja listy propozycji odbywa się co kilka / kilkanaście minut.
-
Praktyki ambush marketingu Monika piątkowska (w sklepie MegaKsiazki.pl)
★★★★★39,76 złKategoria w sklepie MegaKsiazki.pl: Biznes, ekonomia Monika Piątkowska
Sprawdź promocje z kategorii biznes, ekonomia najpopularniejszych producentów:
Popularne marki:
Biznes, ekonomia
Cedewu,
Biznes, ekonomia
Difin,
Biznes, ekonomia
MT Biznes,
Biznes, ekonomia
Naukowe Sophia,
Biznes, ekonomia
One press,
Biznes, ekonomia
One press / helion,
Biznes, ekonomia
PWE,
Biznes, ekonomia
Poltext,
Biznes, ekonomia
Wolters Kluwer,
Biznes, ekonomia
Wydawnictwo Naukowe PWN
Ostatnio zaktualizowane:
- Marketingová komunikácia v cestovnom ruchu Maráková, Vanda
- E-marketing. Strategia, planowanie, praktyka Grzegorz Mazurek
- Bezpieczeństwo energetyczne Rosji
- Rozwój rynku żywności ekologicznej a zachowania konsumentów
- O wojnie. Podręcznik stratega
- Nierówność wynagrodzeń w przedsiębiorstwach produkcyjnych w Polsce
- Kryteria oceny jakości opakowań aerozolowych stosowanych w branży kosmetycznej
- Asertywność. skuteczna komunikacja w biznesie
- Kryteria oceny jakości opakowań aerozolowych stosowanych w branży kosmetycznej
- Zasady oceny działalności gospodarczej... w,2
Więcej nowości:
- Obrona cywilna jako element systemu bezpieczeństwa
- Zasady strategii
- Zarządzanie kosztami przedsiębiorstwa
- Zjawiska kryzysowe w organizacji
- Zarządzanie w zgodzie z człowiekiem
- VAT w działalności gospodarczej w.3
- Ochrona ludności. Zarządzanie kryzysowe w.2
- Jak osiągnąć nieprzebrane bogactwo i finansową
- Kontrola i audyt wewnętrzny. Teoria i zastosowanie
- Zarządznie jakością