JAK wydajnIE DOCIERAĆ DO KLIENTÓW I PRZEKONAĆ ICH DO ZAKUPU? Dotrzyj z ofertą do właściwych odbiorców i sprawnie wyróżnij się na tle konkurencji Sukces twojego biznesu zależy od sukcesu twoich działań marketingowych.
Jeśli uda ci się ustalić, czego twoi kupujący pragną, potrzebują, i na co mogą sobie pozwolić — a potem zdołasz im to dać — osiągniesz imponujące wyniki. Ten niezastąpiony przewodnik posiada 21 idealnych wskazówek marketingowych do zastosowania od zaraz.
Z właściwą sobie przenikliwością, Brian Tracy nauczy cię, jak: • stwarzać bazę klientów • wyszczególnić się na tle konkurencji • Odpowiedzieć na trzy kluczowe pytania dotyczące każdego nowego towaru bądź usługi • użyć badania rynku i dane z grup fokusowych, by podejmować ulepszone decyzje • Odpowiadać na podstawowe zapotrzebowania emocjonalne kupujących • Wyznaczać optymalne punkty cenowe dla swoich ofert • Naprawdę skupić się na konsumencie • W pełni użyć przystępne kanały dystrybucji • Rozwiązać inne problemy marketingowe.
Wypełniona po brzegi funkcjonalnymi strategiami, ta książka, pomoże ci odkryć, jak w wielkim stylu zdominować silnie konkurencyjny rynek. Brian Tracy jest jednym z najlepszych profesjonalnych mówców na świecie.
Otworzył, zbudował, zarządzał i kierował 22 biznesami z najróżniejszych branż. Co roku prowadzi konsultacje dla ponad 250 000 osób w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Europie i Azji. Jego prezentacje, przemowy i seminaria są specjalnie przygotowane i dostosowane do różnych grup odbiorców.
Opisuje się je jako „inspirujące, zabawne, sygnalizujące i motywujące”. Tracy pracował z ponad 500 korporacjami, wygłosił ponad 2000 wykładów i przemawiał dla ponad 2 000 000 ludzi.