"Jak zrozumieć siebie, własnych pracowników i powiększyć wydajność działania marki.
W „Pięciu wymiarach człowieka” autorzy - psycholodzy organizacji - z ponad czterdziestoletnią praktyką doradczą, dzielą się doświadczeniami i mocną wiedzą naukową. Tytułowe pięć wymiarów człowieka (temperament, osobowość, motywacja do pracy, kompetencje behawioralne, repertuar taktyk wpływu), ma znaczny wpływ na skuteczność działania człowieka w pracy i nie tylko. Jeśli chcesz mieć świadomość tego, na jakim stanowisku dana osoba się sprawdzi i spełni, w jaki sposób ją motywować i jak poprawić jakość pracy osób zatrudnionych już w organizacji, sięgnij po książkę i zdobądź wyjątkową wiedzę.
„Pięć rozmiarów człowieka” obala mity motywacyjne i opisuje wpływ decyzji menadżerów na pracowników i markę. To nie jest jednorazowa lektura, ale zbiór ergonomicznych i sprawdzonych wskazówek, do których warto wracać. Zestaw konkretów, doskonale zilustrowany słusznymi przykładami. Niezwykle polecam.
dr Marcin Czyczerski, Prezes Zarządu Grupa CCC
Zrozumieć ludzi w pracy i współpracy, w relacjach biznesowych i osobistych. Zrozumieć siebie i swoje drogi wsparcia i wpływu – jako lidera. Autorzy nie zawodzą nas, nie uwodzą, konfrontują z faktami i wiedzą płynącą z badań. To cenne, choć wymagające źródło, pragmatyczna podstawa doboru właściwych ludzi, zarządzania zespołami, relacjami i sobą, jako wspierającym sprawcą ich twórczych działań i osiągnięć. Solidnie POLECAM.
Jacek Santorski, dyrektor Akademii Psychologii Przywództwa Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej
„Pięć rozmiarów człowieka” to lektura dla menedżerów, chcących pogodzić realizację celów finansowych z korzystnymi relacjami interpersonalnymi jednocześnie w samej firmie, jak i w kontaktach z jej otoczeniem zewnętrznym. Autorzy zgrabnie rozprawiają się też z wieloma mitami i uproszczeniami, rozpowszechnionymi w środowisku biznesowym.
prof. Dr. Dariusz Doliński, Uniwersytet SWPS
Rzadko zdarza się, żeby książkę popularnonaukową czytało się jak kryminał, thriller psychologiczny czy pasjonującą literaturę obyczajową. Autorzy są znakomitymi znawcami biznesu, bystrymi obserwatorami rzeczywistości i ludzkich zachowań, a ponadto wspaniale piszą.
Gdybym miał wymyślić slogan reklamowy, napisałbym tak: Jedna książka, trzech autorów, pięć rozmiarów człowieka, siódmy cud świata!
Polecam serdecznie!
Tomasz Jachimek
Czasem wystarczy niewiele znacząca zmiana, czasem trzeba zmienić trochę więcej. Autorzy w swojej
bogatej w przykłady książce udowadniają,choćby najistotniej kompetentni menedżerowie
potrzebują wsparcia. Zanim jednak wykorzystamy realne możliwości rozwojowe, najpierw
musimy zobaczyć obszary, które należy ulepszyć. Ta książka z całą pewnością w tym pomoże.
Piotr Witwicki, redaktor naczelny Interia.pl, dziennikarz Polsatu"
W „Pięciu wymiarach człowieka” autorzy - psycholodzy organizacji - z ponad czterdziestoletnią praktyką doradczą, dzielą się doświadczeniami i mocną wiedzą naukową. Tytułowe pięć wymiarów człowieka (temperament, osobowość, motywacja do pracy, kompetencje behawioralne, repertuar taktyk wpływu), ma znaczny wpływ na skuteczność działania człowieka w pracy i nie tylko. Jeśli chcesz mieć świadomość tego, na jakim stanowisku dana osoba się sprawdzi i spełni, w jaki sposób ją motywować i jak poprawić jakość pracy osób zatrudnionych już w organizacji, sięgnij po książkę i zdobądź wyjątkową wiedzę.
„Pięć rozmiarów człowieka” obala mity motywacyjne i opisuje wpływ decyzji menadżerów na pracowników i markę. To nie jest jednorazowa lektura, ale zbiór ergonomicznych i sprawdzonych wskazówek, do których warto wracać. Zestaw konkretów, doskonale zilustrowany słusznymi przykładami. Niezwykle polecam.
dr Marcin Czyczerski, Prezes Zarządu Grupa CCC
Zrozumieć ludzi w pracy i współpracy, w relacjach biznesowych i osobistych. Zrozumieć siebie i swoje drogi wsparcia i wpływu – jako lidera. Autorzy nie zawodzą nas, nie uwodzą, konfrontują z faktami i wiedzą płynącą z badań. To cenne, choć wymagające źródło, pragmatyczna podstawa doboru właściwych ludzi, zarządzania zespołami, relacjami i sobą, jako wspierającym sprawcą ich twórczych działań i osiągnięć. Solidnie POLECAM.
Jacek Santorski, dyrektor Akademii Psychologii Przywództwa Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej
„Pięć rozmiarów człowieka” to lektura dla menedżerów, chcących pogodzić realizację celów finansowych z korzystnymi relacjami interpersonalnymi jednocześnie w samej firmie, jak i w kontaktach z jej otoczeniem zewnętrznym. Autorzy zgrabnie rozprawiają się też z wieloma mitami i uproszczeniami, rozpowszechnionymi w środowisku biznesowym.
prof. Dr. Dariusz Doliński, Uniwersytet SWPS
Rzadko zdarza się, żeby książkę popularnonaukową czytało się jak kryminał, thriller psychologiczny czy pasjonującą literaturę obyczajową. Autorzy są znakomitymi znawcami biznesu, bystrymi obserwatorami rzeczywistości i ludzkich zachowań, a ponadto wspaniale piszą.
Gdybym miał wymyślić slogan reklamowy, napisałbym tak: Jedna książka, trzech autorów, pięć rozmiarów człowieka, siódmy cud świata!
Polecam serdecznie!
Tomasz Jachimek
Czasem wystarczy niewiele znacząca zmiana, czasem trzeba zmienić trochę więcej. Autorzy w swojej
bogatej w przykłady książce udowadniają,choćby najistotniej kompetentni menedżerowie
potrzebują wsparcia. Zanim jednak wykorzystamy realne możliwości rozwojowe, najpierw
musimy zobaczyć obszary, które należy ulepszyć. Ta książka z całą pewnością w tym pomoże.
Piotr Witwicki, redaktor naczelny Interia.pl, dziennikarz Polsatu"