Oklitz, luisa Social media als marketinginstrument im b2c-bereich. chancen und herausforderungen für start-up-unternehmen
Wyjątkowa promocja dla Ciebie!
Przeszukaliśmy wiele sklepów internetowych w bazie danych Docero aby odnaleźć najlepszą ofertę specjalnie dla Ciebie. Oklitz, luisa Social media als marketinginstrument im b2c-bereich. chancen und herausforderungen für start-up-unternehmen Oklitz, Luisa z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 129,96 zł w sklepie MegaKsiazki.pl. Przedstawiona kwota 129,96 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.
Zobacz wszystkie oferty ...Opis Oklitz, luisa Social media als marketinginstrument im b2c-bereich. chancen und herausforderungen für start-up-unternehmen
Specyfikacja produktu
Specyfikacja Oklitz, luisa Social media als marketinginstrument im b2c-bereich. chancen und herausforderungen für start-up-unternehmen | |
---|---|
Kategoria | Biznes, ekonomia |
ISBN | 334605506X |
Aktualnych ofert | 1 |
Najniższa cena | 129,96 zł |
Najwyższa cena | 129,96 zł |
W bazie od | 10.02.2023 |
Data aktualizacji | 08.05.2024 |
Opinia użytkowników | - |
Nasza recenzja | - |
Rekomendacja sklepu | MegaKsiazki.pl |
Historia cen
Przepraszamy, ale na chwilę obecną nie ma aktualnych informacji na temat historii cen tego produktu.
Recenzje / opinie
Na chwilę obecną brak recenzji tego produktu. Bądź pierwszym, który dodaje opinię!
Znalezione oferty w bazie
Przedstawione poniżej ceny dla produktu Oklitz, luisa Social media als marketinginstrument im b2c-bereich. chancen und herausforderungen für start-up-unternehmen Oklitz, Luisa nie wliczają w siebie wydatków związanych z wysyłką. Zanim dokonsz zakupu, pozyskaj informacje o prestiżu sklepu i pamiętaj o możliwości doliczenia kosztów powiązanych z wysyłką. Katalog propozycji cenowych jest cyklicznie odświeżana, co kilkanaście minut.
-
Oklitz, luisa Social media als marketinginstrument im b2c-bereich. chancen und herausforderungen für start-up-unternehmen (idź do MegaKsiazki.pl)
★★★★★129,96 złKategoria w sklepie MegaKsiazki.pl: Biznes, ekonomia Oklitz, Luisa
Przeglądaj produkty z sekcji biznes, ekonomia cenionych marek:
Ostatnio zaktualizowane:
- Rozwój rynku żywności ekologicznej a zachowania konsumentów
- Nowe koncepcje zarządzania ludźmi
- Imperium Big Maca. Dzieje korporacji McDonald's
- Inteligentny rozwój firmy rodzinnej a współczesne wartości
- Rachunkowość + CD
- Działalność kredytowa banku komercyjnego
- Niewykorzystane zasoby. Nowa polityka rynku pracy
- Problemy stabilizacji polskiej gospodarki w okresie rynkowych reform
- Co znakomici dyrektorzy robią inaczej niż cała reszta 15 rzeczy, które liczą się najbardziej
- Wschodnie DNA
Więcej nowości:
- Od pasji do biznesu. Praktyczny przewodnik
- Jakość zarządzania. Refleksje, wymiary, problemy
- Wycena i ewidencja środków pieniężnych i rozrachunków
- Konwergencja w warunkach integracji gospodarczej. Grupa Wyszehradzka w globalnych łańcucach wartości
- Analiza wybranych przedsiębiorstw we współczesnej gospodarce XXI wieku. CSR. Innowacje. Produkcja
- Zanim wyjdziemy na ulice - rozmowy o ekonomii. Lektura dla stolarza i lekarza, rolnika i ucznia
- Polityka miejska w marketingu prezydentów największych miast Dolnego Śląska
- Ostatnie Lato Euro
- Sztuka Skutecznej Sprzedaży
- Złoty Spisek