Oklitz, luisa Social media als marketinginstrument im b2c-bereich. chancen und herausforderungen für start-up-unternehmen
Oklitz, luisa Social media als marketinginstrument im b2c-bereich. chancen und herausforderungen für start-up-unternehmen
Oklitz, luisa Social media als marketinginstrument im b2c-bereich. chancen und herausforderungen für start-up-unternehmen

Oklitz, luisa Social media als marketinginstrument im b2c-bereich. chancen und herausforderungen für start-up-unternehmen

129,96 zł

Wyjątkowa promocja dla Ciebie!

Najlepszą propozycję przygotował MegaKsiazki.pl w cenie 129,96 zł

Przeszukaliśmy wiele sklepów internetowych w bazie danych Docero aby odnaleźć najlepszą ofertę specjalnie dla Ciebie. Oklitz, luisa Social media als marketinginstrument im b2c-bereich. chancen und herausforderungen für start-up-unternehmen Oklitz, Luisa z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 129,96 zł w sklepie MegaKsiazki.pl. Przedstawiona kwota 129,96 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Biznes, ekonomia
  • 334605506X

Opis Oklitz, luisa Social media als marketinginstrument im b2c-bereich. chancen und herausforderungen für start-up-unternehmen

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Oklitz, luisa Social media als marketinginstrument im b2c-bereich. chancen und herausforderungen für start-up-unternehmen
Kategoria Biznes, ekonomia
ISBN 334605506X
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 129,96 zł
Najwyższa cena 129,96 zł
W bazie od 10.02.2023
Data aktualizacji 08.05.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu MegaKsiazki.pl

Historia cen

Funkcjonalność monitorowania historii zmian cen pozwala użytkownikowi na ocenę wartości towaru na przestrzeni czasu.

Przepraszamy, ale na chwilę obecną nie ma aktualnych informacji na temat historii cen tego produktu.

Recenzje / opinie

Podziel się z innymi swoją opinią o tym produkcie! Twoje doświadczenie może pomóc innym kupującym.

Na chwilę obecną brak recenzji tego produktu. Bądź pierwszym, który dodaje opinię!

Znalezione oferty w bazie

Przedstawione poniżej ceny dla produktu Oklitz, luisa Social media als marketinginstrument im b2c-bereich. chancen und herausforderungen für start-up-unternehmen Oklitz, Luisa nie wliczają w siebie wydatków związanych z wysyłką. Zanim dokonsz zakupu, pozyskaj informacje o prestiżu sklepu i pamiętaj o możliwości doliczenia kosztów powiązanych z wysyłką. Katalog propozycji cenowych jest cyklicznie odświeżana, co kilkanaście minut.

  • Oklitz, luisa Social media als marketinginstrument im b2c-bereich. chancen und herausforderungen für start-up-unternehmen (idź do MegaKsiazki.pl)

    Oklitz, luisa Social media als marketinginstrument im b2c-bereich. chancen und herausforderungen für start-up-unternehmen Sklep on-line
    ★★★★★
    129,96 zł
    Kategoria w sklepie MegaKsiazki.pl: Biznes, ekonomia Oklitz, Luisa

Produkty powiązane

Inne z kategorii Biznes, ekonomia

Instytut praktycznej edukacji Kto zabiera twoje pieniądze
Instytut Praktycznej Edukacji
Bankowość wczoraj i dziś Białas małgorzata, mazur zbigniew
Białas Małgorzata, Mazur Zbigniew
Współpraca z dostawcami w przedsiębiorstwach społecznie odpowiedzialnych
Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
...