Marketing Philip kotler
Marketing Philip kotler
Marketing Philip kotler
Biznes, ekonomia Philip Kotler

Marketing Philip kotler

132,04 zł

Wyjątkowa okazja dla Ciebie!

Najkorzystniejszą ofertę ma TaniaKsiazka.pl w cenie 132,04 zł

Przejrzeliśmy całą bazę e-sklepów w bazie danych Docero aby odnaleźć najbardziej korzystną ofertę specjalnie dla Ciebie. Marketing Philip kotler Philip Kotler z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 132,04 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Wyświetlona cena 132,04 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Biznes, ekonomia
  • Philip Kotler
  • 9788381885225
  • miękka
  • Kotler Philip, Keller Kevin Lane
  • REBIS
  • 848
  • 2022

Opis Marketing Philip kotler

Najnowsze, zmodyfikowane i uzupełnione wydanie biblii marketingu.
Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na rozwój i popularyzację marketingu trudno przecenić. Jest profesorem marketingu międzynarodowego w Kellogg School of Management, laureatem licznych nagród. Opublikował ponad sto artykułów i niemało książek, znanych też w Polsce. Z jego wiedzy i doświadczenia korzystały m.in. Takie firmy, jak IBM, Ford, GE, Michelin, AT&T i Bank of America.

Kevin Lane Keller jest obecnie uznawany za jednego z czołowych badaczy akademickich w dziedzinie marketingu. Jest profesorem marketingu w Tuck School of Business, autorem ponad dziewięćdziesięciu prac naukowych. Doradzał tak znanym firmom, jak m.in. American Express, Levi Strauss, Procter & Gamble i Disney.

Marketing, fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzył Keller, od ponad czterdziestu lat jest biblią menedżerów, nieprzerwanie wzbudzającą emocje. Podstawą tego wydania jest najnowsza, zmieniona i uzupełniona czternasta edycja amerykańska z 2011 roku. Głównym celem zmian było stworzenie jak najszczególniej wszechstronnego i aktualnego podręcznika, uwzględniającego zmiany w otoczeniu marketingowym firm i wyzwania związane z kryzysem gospodarczym. Tak więc traktuje on o zagadnieniach składających się na innowacyjne, dopasowane do realiów XXI wieku zarządzanie marketingowe, obejmujących: budowanie strategii i planów marketingowych, docieranie do trafnych ustaleń badawczych i skuteczne mierzenie efektów działań; utrzymywanie kontaktów z klientami; budowanie silnych marek; kształtowanie ofert rynkowych; dostarczanie i komunikowanie wartości i tworzenie podstaw długofalowego wzrostu. Umiejętne łączenie teorii z praktyką oraz sporo najbardziej aktualnych przykładów z życia to dodatkowe mocne strony tego wydania.

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Marketing Philip kotler
Kategoria Biznes, ekonomia
Marka Philip Kotler
ISBN 9788381885225
Oprawa miękka
Autor Kotler Philip, Keller Kevin Lane
Wydawnictwo REBIS
Ilość stron 848
Rok wydania 2022
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 132,04 zł
Najwyższa cena 132,04 zł
W bazie od 20.05.2022
Data aktualizacji 24.04.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcjonalność śledzenia historii zmian cen pozwala na podejmowanie przemyślanych decyzji o zakupie.

Przepraszamy, obecnie brak dostępnych informacji z historią cen produktu Marketing Philip kotler.

Recenzje / opinie

Opinia klientów jest dla innych bardzo istotna! Wyślij recenzję produktu.

Nie znaleźliśmy żadnych recenzji dla tego produktu. Twoja opinia może być pierwsza!

Znalezione oferty w bazie

Ewentualne koszty dostawy dla Marketing Philip kotler Philip Kotler nie zostały wkalkulowane w ceny prezentowanych poniżej ofert. Przed określeniem, gdzie dokonasz transakcji, zorientuj się w ocenach sklepu oraz nie zapomnij o dodaniu dodatkowych kosztów jeśli istnieją. Aktualizacja katalogu ofert następuje co kilka - kilkanaście minut.

  • Marketing Philip kotler (w sklepie TaniaKsiazka.pl)

    Marketing Philip kotler Sklep on-line
    ★★★★★
    132,04 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Biznes, ekonomia Philip Kotler

Produkty powiązane

Inne z kategorii Biznes, ekonomia

Instytut praktycznej edukacji Kto zabiera twoje pieniądze
Instytut Praktycznej Edukacji
Bankowość wczoraj i dziś Białas małgorzata, mazur zbigniew
Białas Małgorzata, Mazur Zbigniew
Współpraca z dostawcami w przedsiębiorstwach społecznie odpowiedzialnych
Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
...