Praca zbiorowa Marketingowa rola potencjału kuchni regionalny
Praca zbiorowa Marketingowa rola potencjału kuchni regionalny
Praca zbiorowa Marketingowa rola potencjału kuchni regionalny
Biznes, ekonomia praca zbiorowa

Praca zbiorowa Marketingowa rola potencjału kuchni regionalny

65,12 zł

Promocja dla Ciebie!

Najlepszą propozycję ma MegaKsiazki.pl w cenie 65,12 zł

Przeszukaliśmy dużą ilość sklepów on-line w naszym systemie aby odnaleźć najbardziej korzystną ofertę dla Ciebie. Praca zbiorowa Marketingowa rola potencjału kuchni regionalny Praca zbiorowa z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 65,12 zł w sklepie MegaKsiazki.pl. Wyświetlona cena 65,12 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Biznes, ekonomia
  • praca zbiorowa
  • 9788395929495
  • praca zbiorowa
  • Naukowe Sophia

Opis Praca zbiorowa Marketingowa rola potencjału kuchni regionalny

stanowczo ważną zaletą kuchni i produktów regionalnych jest ich powiązanie z lokalną historią i dziedzictwem kulturowym, a to z kolei jest stanowczo wyraźne w budowaniu jednostajnego rozwoju regionalnego.

klienci, którzy nieraz zmieniają miejsce zamieszkania, coraz częściej potrzebują identyfikacji się z konkretnym rejonem, pragną nazwać jeden obszar swoją małą ojczyzną. Identyfikacji z pewnym ograniczonym obszarem sprzyja wspólna historia, obyczaje i legendy i nawyki żywieniowe regionu, dlatego również produkty regionalne stanowią świetny składnik spajający ludzi, tym samym ta cecha jest wyróżnikiem umożliwiającym wykorzystanie w przypadku artykułów konwencjonalnych marketingu terytorialnego jako sposobu na promocję województwa, miasta, czy gminy, w którą nieodłącznie zostałaby wpleciona reklama towaru regionalnego.

W Polsce początek marketingu terytorialnego datuje się na wczesne lata dziewięćdziesiąte ubiegłego wieku, gdy po przemianach ustrojowych zapoczątkowanych w 1989 roku powstały pierwsze jednostki samorządu terytorialnego, natomiast początek zainteresowania klientów produktami regionalnymi inicjuje się pod koniec lat dziewięćdziesiątych, kiedy zostaje zaspokojona chęć spróbowania produktów zagranicznych, które do tej pory były produktami luksusowymi.

Tytuł Marketingowa rola potencjału kuchni regionalny Autor praca zbiorowa Wydawnictwo Naukowe Sophia EAN 9788395929495 ISBN 9788395929495 Kategoria Literatura, Marketing liczba stron 116 Rok wydania 2022 Oprawa twarda

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Praca zbiorowa Marketingowa rola potencjału kuchni regionalny
Kategoria Biznes, ekonomia
Marka praca zbiorowa
ISBN 9788395929495
Autor praca zbiorowa
Wydawnictwo Naukowe Sophia
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 65,12 zł
Najwyższa cena 65,12 zł
W bazie od 15.08.2022
Data aktualizacji 09.05.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu MegaKsiazki.pl

Historia cen

Funkcja monitorowania zmian cen pozwala Ci na ocenę wartości towaru w czasie.

Na tę chwilę nie mamy historycznych danych cenowych dla tego produktu. Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

Recenzje / opinie

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna! Wyślij swoją recenzję produktu.

Obecnie nie ma opinii dotyczących tego produktu. Pomóż innym klientom i podziel się swoją opinią.

Znalezione oferty w bazie

W cenach ofert dla Praca zbiorowa Marketingowa rola potencjału kuchni regionalny Praca zbiorowa, pokazanych poniżej, nie uwzględniono ewentualnych kosztów wysyłki. Przed określeniem, gdzie zrealizujesz zakup, zorientuj się w ocenie sklepu oraz dodaj do prezentowanej ceny ewentualny koszt wysyłki. Co kilka minut następuje aktualizacja listy propozycji cenowych.

  • Praca zbiorowa Marketingowa rola potencjału kuchni regionalny (w sklepie MegaKsiazki.pl)

    Praca zbiorowa Marketingowa rola potencjału kuchni regionalny Sklep on-line
    ★★★★★
    65,12 zł
    Kategoria w sklepie MegaKsiazki.pl: Biznes, ekonomia praca zbiorowa

Produkty powiązane

Inne z kategorii Biznes, ekonomia

Instytut praktycznej edukacji Kto zabiera twoje pieniądze
Instytut Praktycznej Edukacji
Bankowość wczoraj i dziś Białas małgorzata, mazur zbigniew
Białas Małgorzata, Mazur Zbigniew
Współpraca z dostawcami w przedsiębiorstwach społecznie odpowiedzialnych
Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
...