W książce pozostały przedstawione metody analizy strategicznej – najmocniej znane i typowo wykorzystywane w praktyce zarządzania przedsiębiorstwami. Zastosowanie tych metod pozwala ocenić rynkowe szanse przedsiębiorstwa i uniknąć nieraz popełnianych błędów. Dzięki temu można zarówno ograniczyć ryzyko nietrafionych decyzji, jak i odnieść sukces na coraz silniej konkurencyjnych rynkach. Omówione metody służą do analizy makrootoczenia, otoczenia konkurencyjnego oraz sytuacji wewnętrznej przedsiębiorstwa. Szczegółowo została przedstawiona analiza SWOT, umożliwiająca zbadanie wnętrza przedsiębiorstwa i jego otoczenia konkurencyjnego. Książkę wzbogacają liczne przykłady wykorzystania prezentowanych metod w praktyce oraz zestawy ćwiczeń uczące samodzielnego ich używania.
Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych w wyższych uczelniach różnych typów, uczestników kursów i szkoleń doskonalących umiejętności menedżerskie, a także obecnych i przyszłych menedżerów.
ISBN: 9788320822595
Kod paskowy: 9788320822595
Autorzy: Gierszewska Grażyna, Romanowska Maria
Wydanie: 5
Rok wydania: 2017
Kod wydawcy: 20234
Miejscowość: Warszawa
liczba stron: 240
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.2x23.7cm
Głębokość (mm): 15
Waga: 0.435
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka
Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych w wyższych uczelniach różnych typów, uczestników kursów i szkoleń doskonalących umiejętności menedżerskie, a także obecnych i przyszłych menedżerów.
ISBN: 9788320822595
Kod paskowy: 9788320822595
Autorzy: Gierszewska Grażyna, Romanowska Maria
Wydanie: 5
Rok wydania: 2017
Kod wydawcy: 20234
Miejscowość: Warszawa
liczba stron: 240
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.2x23.7cm
Głębokość (mm): 15
Waga: 0.435
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka