W książce pozostały przedstawione podstawy zarządzania strategicznego i sporo metod postępowania przy tworzeniu planu strategicznego. Dzięki czemu menedżerowie mogą opracować profesjonalną i całościową analizę strategiczną, a także zbudować plan strategiczny dla całego przedsiębiorstwa oraz jego wyznaczonych części, tzw. Strategicznych jednostek biznesowych. W książce autorka przedstawiła zatem, jakie typy strategii należy rozpatrywać, jaka strategia pasuje do określonej sytuacji strategicznej, jakie są wady i atuty rozmaitych ścieżek rozwoju, w jaki sposób są powiązane decyzje strategiczne podejmowane w różnorodnych obszarach i częściach przedsiębiorstwa. Książkę wzbogacają liczne przykłady użycia omawianych metod w praktyce i ćwiczenia uczące ich stosowania.
Książka jest przeznaczona dla wykładowców i studentów kierunków ekonomicznych, zarządzania, inżynierii produkcji. Może również być {pomocn|przydatn)a dla obecnych i przyszłych przedsiębiorców, menedżerów, kadry kierowniczej w firmach.
ISBN: 9788320822762
Kod paskowy: 9788320822762
Autorzy: Romanowska Maria
Wydanie: 3
Rok wydania: 2017
Kod wydawcy: 20234
Miejscowość: Warszawa
Liczba stron: 272
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.5x24.0cm
Głębokość (mm): 13
Waga: 0.435
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka
Książka jest przeznaczona dla wykładowców i studentów kierunków ekonomicznych, zarządzania, inżynierii produkcji. Może również być {pomocn|przydatn)a dla obecnych i przyszłych przedsiębiorców, menedżerów, kadry kierowniczej w firmach.
ISBN: 9788320822762
Kod paskowy: 9788320822762
Autorzy: Romanowska Maria
Wydanie: 3
Rok wydania: 2017
Kod wydawcy: 20234
Miejscowość: Warszawa
Liczba stron: 272
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.5x24.0cm
Głębokość (mm): 13
Waga: 0.435
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka