Tytuł Markowe produkty turystyczne Autor Adam Edward Szczepanowski Język polski Wydawnictwo PWE ISBN 978-83-208-2129-1 Rok wydania 2013 Warszawa Wydanie 1 ilość stron 212 Format pdf Spis treści Wstęp
Rozdział 1. Artykuł turystyczny
1.1. Istota i właściwości artykułu turystycznego
1.2. Warianty produktów turystycznych
1.3. Dobra i usługi jako główne elementy towaru turystycznego
1.4. Proces życia produktu turystycznego
Rozdział 2. Znaczenie firmy w kształtowaniu produktów turystycznych
2.1. Istota i cechy markowych produktów turystycznych
2.2. Rola marki w kształtowaniu produktów turystycznych
2.3. Turystyczny łańcuch wartości produktów markowych
2.4. Kreowanie marki towaru turystycznego na obszarach przyrodniczo cennych
Rozdział 3. Uwarunkowania tworzenia i wdrażania wybranych polskich markowych
produktów turystycznych
3.1. Koncepcje kształtowania produktów turystycznych i zarządzania nimi
3.2. Polskie doświadczenia w produkowaniu i wdrażaniu markowych produktów turystycznych
3.3. Tworzenie i wdrażanie wybranych markowych produktów turystycznych na obszarach przyrodniczo cennych
3.4. Ocena kreowania i wdrażania markowych produktów turystycznych na obszarach przyrodniczo cennych
3.5. Bariery i szanse wprowadzania na rynek markowych produktów turystycznych
Rozdział 4. Cykl kształtowania i wdrażania markowych produktów turystycznych
na obszarach przyrodniczo cennych
4.1. Model tworzenia i kreowania markowych produktów turystycznych
4.2. Podmioty odpowiedzialne za kształtowanie i wdrażanie markowych produktów turystycznych
4.3. Kształtowanie markowych produktów turystycznych na obszarach przyrodniczo cennych
4.4. Kierunki tworzenia oraz kreowania markowych produktów turystycznych i zarządzania nimi
Zakończenie
Bibliografia
Rozdział 1. Artykuł turystyczny
1.1. Istota i właściwości artykułu turystycznego
1.2. Warianty produktów turystycznych
1.3. Dobra i usługi jako główne elementy towaru turystycznego
1.4. Proces życia produktu turystycznego
Rozdział 2. Znaczenie firmy w kształtowaniu produktów turystycznych
2.1. Istota i cechy markowych produktów turystycznych
2.2. Rola marki w kształtowaniu produktów turystycznych
2.3. Turystyczny łańcuch wartości produktów markowych
2.4. Kreowanie marki towaru turystycznego na obszarach przyrodniczo cennych
Rozdział 3. Uwarunkowania tworzenia i wdrażania wybranych polskich markowych
produktów turystycznych
3.1. Koncepcje kształtowania produktów turystycznych i zarządzania nimi
3.2. Polskie doświadczenia w produkowaniu i wdrażaniu markowych produktów turystycznych
3.3. Tworzenie i wdrażanie wybranych markowych produktów turystycznych na obszarach przyrodniczo cennych
3.4. Ocena kreowania i wdrażania markowych produktów turystycznych na obszarach przyrodniczo cennych
3.5. Bariery i szanse wprowadzania na rynek markowych produktów turystycznych
Rozdział 4. Cykl kształtowania i wdrażania markowych produktów turystycznych
na obszarach przyrodniczo cennych
4.1. Model tworzenia i kreowania markowych produktów turystycznych
4.2. Podmioty odpowiedzialne za kształtowanie i wdrażanie markowych produktów turystycznych
4.3. Kształtowanie markowych produktów turystycznych na obszarach przyrodniczo cennych
4.4. Kierunki tworzenia oraz kreowania markowych produktów turystycznych i zarządzania nimi
Zakończenie
Bibliografia