Sala józef Hotelarstwo
Sala józef Hotelarstwo
Sala józef Hotelarstwo
Biznes, ekonomia Sala Józef

Sala józef Hotelarstwo

64,90 zł

Wyjątkowa okazja dla Ciebie!

Najkorzystniejszą propozycję ma TaniaKsiazka.pl w cenie 64,90 zł

Przeszukaliśmy bazę internetowych sklepów w naszej bazie danych aby wyszukać najkorzystniejszą ofertę specjalnie dla Ciebie. Sala józef Hotelarstwo Sala Józef z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 64,90 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Pokazana cena 64,90 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Biznes, ekonomia
  • Sala Józef
  • 9788320823295
  • broszurowa
  • Józef Sala
  • PWE
  • 300
  • 2019

Opis Sala józef Hotelarstwo

motywem napisania niniejszej książki było dążenie do prezentacji roli hotelarstwa na rynku turystycznym, ukazanie kierunków zmian jednocześnie w jego systemie zarządzania, jak i rozwoju, typowo wymuszanych przez zmiany zachodzące w jego otoczeniu.

Książka składa się z ośmiu rozdziałów. W rozdziale 1 scharakteryzowano istotę hotelarstwa, kryteria klasyfikacji hoteli oraz rolę hotelarstwa w obsłudze ruchu turystycznego. W rozdziale 2 zaprezentowano podstawowe rodzaje współczesnej turystycznej bazy noclegowej.

Rozdział 3 przedstawia elementy głównej, cząstkowej usługi hotelowej, tj. Usługi zakwaterowania. Kolejny rozdział 4 prezentuje m.in. Istotę gastronomii i jej rolę w hotelarstwie, zakres usług gastronomicznych w hotelach i kierunki ich rozwoju.

W rozdziale 5 scharakteryzowano główne usługi dodatkowe w hotelach. Rozdział 6 ukazuje specyfikę zarządzania przedsiębiorstwem hotelarskim. Rozdział 7 ukazuje funkcje głównych służb hotelu. Końcowy rozdział 8 przedstawia procesy koncentracji i integracji w hotelarstwie.

Praca jest skutkiem wieloletnich zainteresowań naukowych Autora. Książka jest adresowana z zasady do studentów studiów ekonomicznych i wychowania fizycznego, studiujących na kierunku,,turystyka i rekreacja".

Pomyślana jest jako opracowanie służące prowadzeniu wykładu z przedmiotu,,podstawy hotelarstwa". Może być także {pomocn|przydatn)a osobom i menedżerom zarządzającym firmami hotelarskimi. Józef Sala - profesor Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, kierownik Katedry Turystyki na Wydziale Zarządzania UE w Krakowie.

Prowadzi wykłady z zakresu hotelarstwa, ekonomiki i organizacji gastronomii oraz marketingu. Jego wieloletnie zainteresowania naukowe skupiają się na problematyce roli gastronomii na rynku dóbr żywnościowych i turystycznym.

Jest autorem licznych artykułów i monografii publikowanych w Polsce i poza granicą. Pod jego kierunkiem w ostatnich latach wykonano kilka projektów badawczych z zakresu turystyki biznesowej, bazy turystycznej, turystyki religijnej oraz determinant zachowań konsumentów na rynku turystycznym.

Autor i współautor wielu publikacji, m.in Marketing w gastronomii (PWE, 2011). Spis treści Wstęp Rozdział 1. Hotelarstwo i jego rola w obsłudze ruchu turystycznego 1.1. Pojęcia hotelu i hotelarstwa oraz ich cechy 1.2.

Istota, struktura i podstawowe cechy usługi hotelarskiej 1.3. Miejsce hotelarstwa w strukturze turystycznych obiektów noclegowych 1.4. Kryteria klasyfikacji hoteli 1.5. Kategoryzacja hoteli i turystycznych obiektów noclegowych 1.6.

Marka jako instrument gwarancji jakości i promocji usługi hotelowej 1.7. Rola hotelarstwa w obsłudze ruchu turystycznego 1.8. Rozwój hotelarstwa na świecie 1.9. Hotelarstwo jako ogniwo gospodarki turystycznej w Polsce Rozdział 2.

Podstawowe rodzaje współczesnej turystycznej bazy noclegowej 2.1. Turystyczna baza noclegowa a współczesne tendencje rozwoju turystyki 2.2. Główne współczesne rodzaje turystycznych obiektów noclegowych 2.2.1.

Hotele kurortowe (resort hotels) 2.2.2. Hotele biznesowe i konferencyjne 2.2.3. Hotele z pełnym cyklem obsługi (full service hotels) 2.2.4. Hotele butikowe 2.2.5. Hotele przy portach lotniczych, dworcach kolejowych i autobusowych 2.2.6.

Tanie hotele 2.2.7. Motele 2.2.8. Pensjonaty 2.3. Inne formy turystycznej bazy noclegowej 2.3.1. Kempingi 2.3.2. Hostele 2.3.3. Gospodarstwa agroturystyczne 2.3.4. Schroniska młodzieżowe 2.3.5. Schroniska Rozdział 3.

Usługi zakwaterowania w hotelach 3.1. Istota i zakres usług zakwaterowania w hotelach 3.2. Kształtowanie programu użytkowego jednostek mieszkalnych 3.2.1. Cechy i elementy jednostek mieszkalnych współczesnego hotelu 3.2.2.

Rodzaje jednostek mieszkalnych w hotelarstwie europejskim 3.3. Lobby hotelowe i jego funkcje 3.4. Organizacja i zadania zespołu wielofunkcyjnego 3.5. Wskaźniki operacyjne wykorzystywane w analizie działalności pionu usług zakwaterowania Rozdział 4.

Istota, funkcje i rola gastronomii w hotelach 4.1. Istota i funkcje gastronomii 4.2. Rodzaje zakładów gastronomicznych 4.3. Rola usług gastronomicznych na rynku turystycznym 4.4. Znaczenie usług gastronomicznych w hotelarstwie 4.5.

Zakres usług gastronomicznych w hotelach i czynniki go kształtujące 4.6. Obsługa żywieniowa gości w hotelach (dining room) 4.7. Room service w hotelach i jego organizacja 4.8. Rola lounge service'u w hotelach 4.9.

Organizacja bankietów i działalności cateringowej 4.10. Współczesne tendencje rozwoju gastronomii hotelowej Rozdział 5. Usługi dodatkowe w hotelach 5.1. Istota i czynniki kształtujące zakres usług dodatkowych w hotelach 5.2.

Główne rodzaje usług dodatkowych w hotelach 5.2.1. Obsługa turystyki biznesowej 5.2.2. Usługi wellness & spa 5.2.3. Usługi animacji czasu wolnego 5.2.4. Gry hazardowe 5.2.5. Usługi handlowe 5.2.6. Usługi salonów piękności i fryzjerskie 5.2.7.

Usługi butlerskie 5.2.8. Inne usługi dodatkowe Rozdział 6. Zarządzanie hotelem 6.1. Specyficzne cechy przedsiębiorstwa hotelowego jako organizacji 6.2. Istota i funkcje zarządzania w hotelarstwie 6.3. Planowanie w przedsiębiorstwie hotelowym 6.4.

Organizowanie działalności przedsiębiorstwa hotelowego 6.4.1. Istota i znaczenie organizowania w przedsiębiorstwie hotelowym 6.4.2. Czynniki kształtujące struktury organizacyjne w biznesie hotelowym 6.4.3.

Rodzaje struktur organizacyjnych w przedsiębiorstwie hotelowym 6.4.4. Współczesne tendencje w kształtowaniu struktur organizacyjnych przedsiębiorstw hotelowych 6.5. Przewodzenie i motywowanie jako funkcja zarządzania 6.6.

Kontrola jako funkcja zarządzania w przedsiębiorstwie hotelowym 6.7. Zarządzanie jakością usług hotelarskich 6.8. Zarządzanie dochodami (Revenue Management) w przedsiębiorstwie hotelowym Rozdział 7. Organizacja i funkcje głównych służb hotelu 7.1.

Główne służby hotelu 7.2. Organizacja i funkcje służb obsługi jednostek mieszkalnych hotelu 7.2.1. Służba obsługi pokoi i pomieszczeń 7.2.2. Recepcja 7.2.3. Concierge 7.2.4. Służba rezerwacji 7.2.5. Służba ochrony hotelu 7.2.6.

Służba pięter (housekeeping) 7.2.7. Pralnia hotelowa 7.2.8. Służba inżynieryjno-techniczna 7.3. Organizacja i funkcje komórek działu gastronomii 7.4. Organizacja i funkcje komórek działu odnowy biologicznej, rekreacji i wypoczynku Rozdział 8.

Procesy koncentracji i integracji w hotelarstwie 8.1. Uwarunkowania procesów koncentracji i integracji w hotelarstwie 8.2. Hotele niezależne i ich strategie działania na rynku 8.3. Konsorcja hotelowe i tendencje ich rozwoju 8.3.1.

Istota i cechy konsorcjów hotelowych 8.3.2. Formy współpracy konsorcjów hotelowych 8.3.3. Obszary kooperacji konsorcjów hotelowych 8.3.4. Tendencje rozwoju konsorcjów hotelowych 8.4. Korporacje hotelowe oraz ich paradygmaty rozwoju 8.4.1.

Pojęcie i cechy korporacji hotelowych 8.4.2. Rola i czynniki przewagi konkurencyjnej korporacji hotelowych na rynku turystycznym 8.4.3. Rozwój międzynarodowych korporacji hotelowych na rynku polskim 8.4.4.

Sposoby rozwoju korporacji hotelowych 8.4.5.

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Sala józef Hotelarstwo
Kategoria Biznes, ekonomia
Marka Sala Józef
ISBN 9788320823295
Oprawa broszurowa
Autor Józef Sala
Wydawnictwo PWE
Ilość stron 300
Rok wydania 2019
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 64,90 zł
Najwyższa cena 64,90 zł
W bazie od 13.04.2019
Data aktualizacji 30.05.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcjonalność śledzenia zmian cen pozwoli Ci podejmować.

Nie udało nam się zebrać archiwalnych danych cenowych dla produktu Sala józef Hotelarstwo (Biznes, ekonomia). Spróbuj proszę ponownie w późniejszym czasie.

Recenzje / opinie

Masz ten produkt? Powiedz innym, co o nim sądzisz.

Obecnie nie posiadamy recenzji dla Sala józef Hotelarstwo. Twój komentarz może być pierwszy!

Znalezione oferty w bazie

Prezentowane poniżej ceny dla Sala józef Hotelarstwo Sala Józef nie wliczają w siebie wydatków związanych z przesyłką. Zanim wskażesz miejsce zakupu, zapoznaj się z oceną firmy i uwzględnij koszt wysyłki/dostawy. Katalog sklepów jest odświeżana raz na kilka / kilkanaście minut.

  • Sala józef Hotelarstwo (oferta z TaniaKsiazka.pl)

    Sala józef Hotelarstwo Sklep on-line
    ★★★★★
    64,90 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Biznes, ekonomia Sala Józef

Produkty powiązane

Sala józef Hotelarstwo
Sala Józef

Inne z kategorii Biznes, ekonomia

Instytut praktycznej edukacji Kto zabiera twoje pieniądze
Instytut Praktycznej Edukacji
Bankowość wczoraj i dziś Białas małgorzata, mazur zbigniew
Białas Małgorzata, Mazur Zbigniew
Współpraca z dostawcami w przedsiębiorstwach społecznie odpowiedzialnych
Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
...