Na rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja, powodująca, i destynacja turystyczna, by przetrwać, musi zaproponować turystom ofertę gwarantującą dodatkową wartość. Stworzenie tej wartości jest możliwe tylko przy pełnym zrozumieniu zasad obowiązujących na rynku, a także znajomości narzędzi użytkowanych w marketingu, w tym promocji. Autorzy podręcznika przybliżają czytelnikowi te zagadnienia, omawiając: · podstawy teorii marketingu usług turystycznych i rekreacyjnych oraz obszarów turystycznych, · rynek usług turystycznych i rekreacyjnych, · zachowania klientów na tym rynku, · elementy marketingu-mix (5P), · marketing terytorialny w turystyce, · markowy artykuł turystyczny, · postępowe instrumenty komunikacji marketingowej, · marketing relacji w turystyce i rekreacji, · badania marketingowe i tworzenie strategii marketingowych w przedsiębiorstwach turystycznych i rekreacyjnych. Prezentowany podręcznik akademicki jest zgodny z obowiązującymi programami nauczania. Jego logiczna struktura i zrozumiały język narracji powodują, że jest nieprzeciętnym źródłem wiedzy dla studentów kierunku turystyka i rekreacja oraz specjalności turystycznych kierunków ekonomicznych oraz osób profesjonalnie zajmujących się tą dziedziną. Autorami podręcznika są pracownicy dydaktyczno-naukowi związani z Katedrą Zarządzania Turystyką Uniwersytetu Szczecińskiego, Katedrą Marketingu i Zarządzania Gospodarką Turystyczną Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu i Katedrą Geografii Regionalnej i Turyzmu Uniwersytetu Śląskiego. Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
Marketing w turystyce i rekreacji
59,25 zł
Wyjątkowa okazja dla Ciebie!
Najlepszą propozycję ma Empik w cenie 59,25 zł
Idź do sklepu
Przeszukaliśmy całą bazę sklepów online w naszym systemie aby odnaleźć najbardziej korzystną ofertę specjalnie dla Ciebie. Marketing w turystyce i rekreacji z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 59,25 zł w sklepie Empik. Przedstawiona kwota 59,25 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.
Zobacz wszystkie oferty ...Opis Marketing w turystyce i rekreacji
Specyfikacja produktu
Specyfikacja Marketing w turystyce i rekreacji | |
---|---|
Kategoria | Biznes, ekonomia |
Aktualnych ofert | 1 |
Najniższa cena | 59,25 zł |
Najwyższa cena | 59,25 zł |
W bazie od | 04.10.2023 |
Data aktualizacji | 16.01.2025 |
Opinia użytkowników | - |
Nasza recenzja | - |
Rekomendacja sklepu | Empik |
Historia cen
Funkcjonalność monitorowania historii cen pozwala na porównanie wartości produktu na przestrzeni czasu.
Bardzo nam przykro, obecnie nie ma dostępnych informacji z historią cen produktu Marketing w turystyce i rekreacji.
Bardzo nam przykro, obecnie nie ma dostępnych informacji z historią cen produktu Marketing w turystyce i rekreacji.
Recenzje / opinie
Masz ten produkt? Daj nam znać, co o nim myślisz.
Nie znaleźliśmy żadnych recenzji dla Marketing w turystyce i rekreacji. Twoja opinia może być pierwsza!
Nie znaleźliśmy żadnych recenzji dla Marketing w turystyce i rekreacji. Twoja opinia może być pierwsza!
Znalezione oferty w bazie
Do cen pokazanych niżej dla Marketing w turystyce i rekreacji nie wliczono ewentualnych kosztów wysyłki. Zanim wybierzesz, gdzie dokonać zakupu, koniecznie zapoznaj się z opiniami o firmie i uwzględnij warunki dostawy. Lista sklepów jest odświeżana raz na kilka minut.
-
Marketing w turystyce i rekreacji (idź do Empik)
★★★★★59,25 złKategoria w sklepie Empik: Biznes, ekonomia
Produkty powiązane
55,00 zł
Biznes ci ucieka 2
58,99 zł
Zaawansowana rachunkowość zarządcza
Inne z kategorii Biznes, ekonomia
52,99 zł
Bankowość w gospodarce cyfrowej
53,99 zł
Nlp w biznesie Helion
59,75 zł
Mt biznes Iq wzrostu
Sprawdź promocje z kategorii biznes, ekonomia popularnych producentów:
Ostatnio zaktualizowane:
- Jak przygotować się do zmian 2025 Podatki, rachunkowość, prawo pracy, ZUS
- Podstawy zarządzania kryzysowego
- Reskilling i upskilling. Jak skutecznie wspomagać rozwój pracowników
- Sztuka przywództwa technicznego. Jak zostać skutecznym dyrektorem inżynierii
- Menedżer gastronomii. Część 1 i 2
- Zarządzanie zasobami ludzkimi i partycypacja... Naukowe sophia
- Mołoniewicz jan marek Menedżer gastronomii część 1 i 2
- Podstawy zarządzania kryzysowego
- Rachunkowość podmiotów leczniczych i jej potencjał informacyjny
- Wybrane metody ilościowe w finansach
Więcej nowości:
- Marketing miast i regionów
- Wpływowy content marketing
- Wprowadzenie do ekonomii międzynarodowej
- Flash on English for Marketing & Advertising Książka + Audio Online
- Biznes i zarządzanie. Liceum i technikum. Karty pracy ucznia. Część 2. Zakres podstawowy
- Raportowanie niefinansowe a wyniki finansowe zakładów ubezpieczeń
- Benefity. Jak budować atrakcyjną ofertę dla pracowników
- Efekt piaskownicy. Jak szefować żeby roboty nie zabrały ci roboty
- Stół składany na ścianie, 1200 x 600 mm, nośność 30 kg, buk
- Stół składany na ścianie, 1200 x 600 mm, nośność 60 kg, buk