Marketing w przedsiębiorstwie ujęcie operacyjne Pwe
Marketing w przedsiębiorstwie ujęcie operacyjne Pwe
Marketing w przedsiębiorstwie ujęcie operacyjne Pwe

Marketing w przedsiębiorstwie ujęcie operacyjne Pwe

46,24 zł

Wyjątkowa okazja dla Ciebie!

Najlepszą ofertę ma TaniaKsiazka.pl w cenie 46,24 zł

Przejrzeliśmy całą bazę internetowych sklepów w bazie danych Docero aby odnaleźć najlepszą ofertę specjalnie dla Ciebie. Marketing w przedsiębiorstwie ujęcie operacyjne Pwe PWE z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 46,24 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Kwota 46,24 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Biznes, ekonomia
  • PWE
  • 9788320823813
  • broszurowa
  • praca zbiorowa
  • PWE
  • 196
  • 2020

Opis Marketing w przedsiębiorstwie ujęcie operacyjne Pwe


Książka składa się z sześciu rozdziałów.

Rozdział pierwszy pokrótce objaśnia genezę, istotę, a także społeczną i gospodarczą rolę marketingu. W szczególności zwrócono w nim uwagę na przesłanki ukształtowania się współczesnego marketingu, podstawowe zasady i cele marketingu, a także konieczność rozróżnienia strategicznego i operacyjnego poziomu kombinacji instrumentów marketingowych. Kolejny podrozdział traktuje o specyfice marketingu konsumenckiego (B2C) i tzw. Marketingu przemysłowego, nakierowanego na odbiorców biznesowych (B2B). Rozdział kończy plastikowe omówienie ewolucji koncepcji marketingowych, z uwzględnieniem zmieniających się zadań i roli marketingu w przedsiębiorstwie i technologicznych przesłanek rozwoju marketingu.

Rozważania rozdziału drugiego stanowią rozwinięcie podstawowej dla koncepcji marketingowej reguły S-T-P (Segmenting-Targeting-Positioning). Omówiono w nim istotę i znaczenie segmentacji, kryteria segmentacji rynku dóbr konsumpcyjnych i przemysłowych, podstawowe procedury segmentacji. Niemało uwagi poświęcono czynnikom decydującym o poprawności wyodrębniania segmentów i ocenie ich ładności jako rynku docelowego przedsiębiorstwa. W rozdziale omówiono strategie marketingu masowego, najróżniejszego, skoncentrowanego, zindywidualizowanego. Rozdział zamykają rozważania wyjaśniające istotę, cele, kryteria i strategie pozycjonowania produktów (marek) na rynku docelowym.

W rozdziale trzecim omówiono politykę ofertową przedsiębiorstwa. Zdefiniowano w nim pojęcie towaru, jego kluczowe atrybuty, przedstawiono klasyfikacje produktów konsumpcyjnych i przemysłowych. W charakterystyce poszczególnych faz procesu życia produktów uwzględniono wielkość sprzedaży, koszty, zysk, typ nabywców, konkurencję, cele promocji. W rozdziale zaprezentowano komponenty portfolio produktów i macierz BCG. Niemało uwagi poświęcono wyjaśnieniu znaczenia producenta, opakowania i ceny jako części oferty produktowej i jej wyróżnienia na tle konkurencji. Całość rozważań kończy tematyka gwarancji i rękojmi.

Rozdział czwarty poświęcono polityce dystrybucji przedsiębiorstwa rozumianej jako zbiór decyzji i czynności umożliwiających dotarcie z ofertą przedsiębiorstwa do finalnych nabywców w odpowiadającym im miejscu, czasie i warunkach. Przedmiotem szczegółowego opisu jest system dystrybucji przedsiębiorstwa, jego cele, struktura, czynniki decydujące o wyborze transakcyjnych i logistycznych kanałów dystrybucji. W charakterystyce kanałów zwrócono uwagę na istotę, znaczenie i determinanty rozwoju elektronicznych kanałów dystrybucji i nowoczesnych rozwiązań logistycznych. W ostatnim punkcie rozdziału omówiono czynniki decydujące o zmianach struktury i rozwoju strategii dystrybucji wielokanałowej.

W rozdziale piątym przedstawiono cele i instrumenty rynkowej komunikacji przedsiębiorstwa. Przedmiotem szczegółowych rozważań jest reklama, promocja sprzedaży i PR. Omówiono główne zadania wykonywane przez te instrumenty, klasyfikację reklam i działań z zakresu PR, zaprezentowano środki promocji sprzedaży. Z uwagi na rosnące znaczenie Internetu jako medium komunikacyjnego omówiono specyfikę komunikacji marketingowej w sieci będącej naturalną konsekwencją społeczeństwa informacyjnego.

Ostatni rozdział książki zawiera omówienie podstawowych mierników użytecznych w analizach, planowaniu i kontroli działalności marketingowej w przedsiębiorstwie. Są to narzędzia niezwykle użyteczne w zarządzaniu operacyjnym. Pozwalają w sposób skwantyfikowany opisywać rynek odniesienia, stanowiący podstawę określania pozycji rynkowej przedsiębiorstwa, jak na dodatek ilościowy i wartościowy udział w rynku w zróżnicowanych ergonomicznych przekrojach analitycznych. Bardzo ważnym, a zarazem znacznym i najróżniejszym obszarem pomiarowym marketingu jest badanie wydajności wykorzystania poszczególnych instrumentów marketingowych. Prezentowane zestawienia tabelaryczne obejmują główne mierniki i z całą pewnością nie wyczerpują zagadnienia, tym bardziej iż rozwój instrumentów marketingowych ciągle inspiruje poszukiwanie nowych miar efektywności. Rozdział zakończono rozważaniami na temat badania produktywności marketingu.
Tytuł Marketing w przedsiębiorstwie ujęcie operacyjne Autor Opracowanie Zbiorowe Wydawnictwo PWE EAN 9788320823813 ISBN 9788320823813 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Marketing ilość stron 196 Format 16x23.6x1.1 cm Rok wydania 2020 Oprawa Miękka Wydanie 1 Waga 0.354 kg

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Marketing w przedsiębiorstwie ujęcie operacyjne Pwe
Kategoria Biznes, ekonomia
Marka PWE
ISBN 9788320823813
Oprawa broszurowa
Autor praca zbiorowa
Wydawnictwo PWE
Ilość stron 196
Rok wydania 2020
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 46,24 zł
Najwyższa cena 46,24 zł
W bazie od 21.02.2020
Data aktualizacji 30.04.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcjonalność śledzenia historii cen pozwala na porównanie wartości produktu na przestrzeni czasu.

Na chwilę obecną nie posiadamy danych archiwalnych dotyczących ceny dla produktu. Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

Recenzje / opinie

Podziel się swoją opinią o produkcie! Twój komentarz może pomóc innym użytkownikom.

Na chwilę obecną brak recenzji Marketing w przedsiębiorstwie ujęcie operacyjne Pwe. Bądź pierwszym, który dodaje opinię!

Znalezione oferty w bazie

Ceny propozycji dla Marketing w przedsiębiorstwie ujęcie operacyjne Pwe PWE, które zostały pokazane poniżej, nie zawierają potencjalnych kosztów dostawy. Przed określeniem, gdzie dokonasz zakupu, zorientuj się w ocenie firmy i pamiętaj o dodaniu dodatkowych kosztów jeśli istnieją. Aktualizacja katalogu sklepów z ofertami odbywa się co kilka minut.

  • Marketing w przedsiębiorstwie ujęcie operacyjne Pwe (w sklepie TaniaKsiazka.pl)

    Marketing w przedsiębiorstwie ujęcie operacyjne Pwe Sklep on-line
    ★★★★★
    46,24 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Biznes, ekonomia PWE

Produkty powiązane

Inne z kategorii Biznes, ekonomia

Instytut praktycznej edukacji Kto zabiera twoje pieniądze
Instytut Praktycznej Edukacji
Bankowość wczoraj i dziś Białas małgorzata, mazur zbigniew
Białas Małgorzata, Mazur Zbigniew
Współpraca z dostawcami w przedsiębiorstwach społecznie odpowiedzialnych
Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
...