Jak wywołać u klienta impuls do zakupu i zacząć sprzedawać widocznie więcej?
Jak stworzyć właściwe warunki,konsumenci kupowali chętnie i dużo? Jak zarobić na usługach dodatkowych? Jak wywołać u klienta impuls do zakupu? Tę bezcenną wiedzę skrywały przez lata kasyna w Vegas... Dzisiaj jest ona jawna i ponadto Ty możesz ją wykorzystać w swym biznesie (bez względu na to, co sprzedajesz).
Oto niektóre z 49 zasad marketingu impulsywnego, które wynajdziesz w książce „Marketing impulsowy”:
- Jak obudzić w ludziach chęć kupowania?
- Jak zmusić klientów, żeby sami “biegli” do Ciebie?
- Zmuś ich, aby zostali jak najdłużej.
- Łatwiej wydawać sztony aniżeli gotówkę.
- Zasada “O nieznaczny włos”.
- Zidentyfikuj i wyeliminuj wszystko, co męczące.
- Zaciekaw poprzez ograniczenie wglądu do wnętrza.
"Reklamy kasyn pokazują uśmiechniętych ludzi z workami pieniędzy, nie ludzi siedzących przy automatach otoczonych dymem papierosowym, sięgających co chwila po kolejną monetę. To działa w dowolnym innym biznesie. Jeśli generujesz mieszkania, w reklamie pokazuj uśmiechniętych klientów, chwalących się nowym mieszkaniem. W sieci pokazuj końcowy rezultat korzystania z Twoich usług.
W skrócie, sprzedajesz marzenia, a nie sposoby na ich realizację. Sprzedajesz stek, nie to, jak go przyrządzasz."