Długie i częste wizyty na Facebooku, Twitterze czy YouTubie. Sprawdzanie poczty elektronicznej co kilka minut. Bezustanne zerkanie na ekran smartfona, który przywarł do Twoich dłoni jak tatuaż. Gra, nad którą spędzasz codziennie niemało godzin... Kieruje Tobą wewnętrzna potrzeba odczuwania -czegokolwiek i poprzez cały dzień - a być może choćby jej nie dostrzegasz. Jest skrupulatnie tak, jak ktoś sprytnie sobie zaplanował. Twoje działania zostały przewidziane i uprzedzone. Twoje nawyki - zaprogramowane i utrwalone.
w sytuacji wielu produktów czy usług wykształcenie nawyków u konsumentów staje się warunkiem przetrwania na rynku. Dzięki tej książce będziesz mógł wygrać walkę o uwagę użytkownika swojego produktu. Zyskasz głęboką wiedzę, zebraną na podstawie prac psychologów. Na tej podstawie łatwo wypracujesz taktykę utrzymania władzy nad umysłami klientów. Dowiesz się, jakie cechy musisz nadać swojej ofercie, by na dłużej zaskarbić lojalność użytkowników i stworzyć towar, który jest nieprzerwanie konieczny, od którego nie będzie można się oderwać.
Poradnik, który trzymasz w dłoni, to:
- źródło poręcznej wiedzy o ludzkich nawykach - jak powstają i w jaki sposób się utrwalają;
- przezroczysta instrukcja tworzenia produktów, które będą miały moc kuszenia i do których ludzie będą powracać;
- pakiet wskazówek, dzięki którym korzystanie z twojego produktu stanie się nawykiem;
- źródło informacji na temat technik behawioralnych użytkowanych poprzez serwisy takie jak Twitter, Instagram, Pinterest, a także sporo innych.
Wiedza o kształtowaniu nawyków konsumenckich to naprawdę potężne narzędzie!