Budowanie trwałych relacji przez tworzenie wartości to dzisiaj podstawa działania każdej firmy, która pragnie skraść serca konsumentów. Jak to zrobić,kupujący chcieli podążać za naszą marką i dzielić się nią z innymi$55 Twórz opowieści, opowiadaj o swej marce!
Jakich zatem narzędzi i technik należy zastosować, aby robić to skutecznie,konsumenci stawali się wiernymi przyjaciółmi Twojej producenta na dobre i na złe$56,,Opowieści w marketingu" to książka, w której znajdziesz niemało inspiracji, ciekawych rozwiązań, przykładów zastosowania skutecznych narzędzi marketingu narracyjnego.
Autor porusza rozmaite aspekty budowania świata narracji. Przekaz musi docierać wieloma kanałami, być transmedialny w pełnym tego słowa znaczeniu: wykorzystywać media w typowy dla nich sposób, kreując z nich, jak z mozaiki, pełny obraz budzący głębokie emocje i wyzwalający potrzebę określonych działań.
Książka została podzielona na 4 części, które stanowią trzon wszystkich działań marketingu narracyjnego, czyli content marketing, storytelling, media relations i marketing wirusowy. Odszukasz tu sporo ergonomicznych wskazówek popartych potężnymi case studies, przykładami z Polski i zagranicy.
Po przeczytaniu,,Opowieści w marketingu" dowiesz się: jak umiejętnie i z wyczuciem użyć real-time marketing, jakie stosować reguły storytellingu zgodnie ze sztuką budowania opowieści, czy reklama natywna ma sens, czy content marketing jest zagrożeniem dla mediów, dlaczego marketing wirusowy to stanowczo solidne narzędzie, które może przynieść ogromny sukces,na dodatek zapędzić markę w,,kozi róg".
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.