Słowa i myśli Opowieści w marketingu
Słowa i myśli Opowieści w marketingu
Słowa i myśli Opowieści w marketingu
Biznes, ekonomia Słowa i Myśli

Słowa i myśli Opowieści w marketingu

29,38 zł

Promocja dla Ciebie!

Najkorzystniejszą ofertę ma TaniaKsiazka.pl w cenie 29,38 zł

Przeszukaliśmy bazę e-sklepów w bazie aby wyszukać najbardziej korzystną ofertę specjalnie dla Ciebie. Słowa i myśli Opowieści w marketingu Słowa i Myśli z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 29,38 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Wyświetlona wota 29,38 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Biznes, ekonomia
  • Słowa i Myśli
  • 9788363566487
  • miękka
  • Jacek Szlak
  • Słowa i Myśli
  • 206
  • 2016

Opis Słowa i myśli Opowieści w marketingu

Budowanie trwałych relacji przez tworzenie wartości to dzisiaj podstawa działania każdej firmy, która pragnie skraść serca konsumentów. Jak to zrobić,kupujący chcieli podążać za naszą marką i dzielić się nią z innymi$55 Twórz opowieści, opowiadaj o swej marce!

Jakich zatem narzędzi i technik należy zastosować, aby robić to skutecznie,konsumenci stawali się wiernymi przyjaciółmi Twojej producenta na dobre i na złe$56,,Opowieści w marketingu" to książka, w której znajdziesz niemało inspiracji, ciekawych rozwiązań, przykładów zastosowania skutecznych narzędzi marketingu narracyjnego.

Autor porusza rozmaite aspekty budowania świata narracji. Przekaz musi docierać wieloma kanałami, być transmedialny w pełnym tego słowa znaczeniu: wykorzystywać media w typowy dla nich sposób, kreując z nich, jak z mozaiki, pełny obraz budzący głębokie emocje i wyzwalający potrzebę określonych działań.

Książka została podzielona na 4 części, które stanowią trzon wszystkich działań marketingu narracyjnego, czyli content marketing, storytelling, media relations i marketing wirusowy. Odszukasz tu sporo ergonomicznych wskazówek popartych potężnymi case studies, przykładami z Polski i zagranicy.

Po przeczytaniu,,Opowieści w marketingu" dowiesz się: jak umiejętnie i z wyczuciem użyć real-time marketing, jakie stosować reguły storytellingu zgodnie ze sztuką budowania opowieści, czy reklama natywna ma sens, czy content marketing jest zagrożeniem dla mediów, dlaczego marketing wirusowy to stanowczo solidne narzędzie, które może przynieść ogromny sukces,na dodatek zapędzić markę w,,kozi róg".

Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Słowa i myśli Opowieści w marketingu
Kategoria Biznes, ekonomia
Marka Słowa i Myśli
ISBN 9788363566487
Oprawa miękka
Autor Jacek Szlak
Wydawnictwo Słowa i Myśli
Ilość stron 206
Rok wydania 2016
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 29,38 zł
Najwyższa cena 29,38 zł
W bazie od 08.04.2016
Data aktualizacji 21.12.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcjonalność monitorowania historii zmian cen pozwala na analizę wartości towaru na przestrzeni czasu.

Na chwilę obecną nie posiadamy historycznych danych cenowych dla produktu. Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

Recenzje / opinie

Masz ten produkt? Napisz, co o nim sądzisz.

Obecnie nie posiadamy recenzji dla Słowa i myśli Opowieści w marketingu. Twój komentarz może być pierwszy!

Znalezione oferty w bazie

Ceny propozycji dla Słowa i myśli Opowieści w marketingu Słowa i Myśli, które zostały pokazane poniżej, nie zawierają potencjalnych kosztów dostawy. Podczas wyboru miejsca zakupu produktu, zapoznaj się z renomą firmy i rozważ dodatkowy koszt związany z wysyłką. Aktualizacja listy propozycji następuje co kilka / kilkanaście minut.

  • Słowa i myśli Opowieści w marketingu (idź do TaniaKsiazka.pl)

    Słowa i myśli Opowieści w marketingu Sklep on-line
    ★★★★★
    29,38 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Biznes, ekonomia Słowa i Myśli

Produkty powiązane

Słowa i myśli Opowieści w marketingu
Słowa i Myśli
15,5 kilometra do granicy
Słowa i Myśli

Inne z kategorii Biznes, ekonomia

Instytut praktycznej edukacji Kto zabiera twoje pieniądze
Instytut Praktycznej Edukacji
Bankowość wczoraj i dziś Białas małgorzata, mazur zbigniew
Białas Małgorzata, Mazur Zbigniew
Współpraca z dostawcami w przedsiębiorstwach społecznie odpowiedzialnych
Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
Nlp w biznesie Helion
Helion
Mt biznes Iq wzrostu
MT Biznes
...