Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk,003KS (5787563)
Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk,003KS (5787563)
Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk,003KS (5787563)
Biznes, ekonomia Słowa i Myśli

Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk,003KS (5787563)

27,80 zł

Okazja dla Ciebie!

Najkorzystniejszą propozycję ma TaniaKsiazka.pl w cenie 27,80 zł

Przeszukaliśmy dużą ilość sklepów online w bazie Docero aby wyszukać najlepszą ofertę dla Ciebie. Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk,003KS (5787563) Słowa i Myśli z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 27,80 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Przedstawiona kwota 27,80 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Biznes, ekonomia
  • Słowa i Myśli
  • 9788363566333
  • miękka
  • Robert Stępowski
  • SŁOWA I MYŚLI
  • 240
  • 2016

Opis Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk,003KS (5787563)

Nietuzinkowy przewodnik po prawidłowych i złych praktykach w marketingu, pełen refleksji i cennych spostrzeżeń autora. Od konwencjonalnie pojmowanej reklamy poprzez modne ostatnio social media po konieczny w dzisiejszym świecie personal branding. W myśl zasady "stwórz się sam" autor ukazuje szereg narzędzi potrzebnych w budowaniu firmy osobistej. Tej pozycji nie może zabraknąć w Twojej biblioteczce. Książka stanowi bogaty przegląd narzędzi marketingowych, z naciskiem na te mniej inwazyjne i długotrwałe: content marketing, storytelling i public relations. Zasobność przykładów czyni z niej poręczny przewodnik, wart polecenia osobom stanowczo zainteresowanym budowaniem marki osobistej bądź marketingiem terytorialnym – tym dwóm obszarom, z racji praktyki zawodowej, autor poświęca najwięcej uwagi. Jacek Szlak redaktor naczelny portalu Marketing przy Kawie Mówi się, że budowa firmy to długi, nudny, żmudny i kosztowny proces. Dzięki książce „Promocja firmy. Poradnik dobrych praktyk" tę drogę można skrócić. To kompendium wiedzy, którą drogę wybrać generując własną markę i jakich błędów unikać. Maciej Łaski Dyrektor Departamentu Promocji i Współpracy Zagranicznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego
Tytuł Promocja producenta. Poradnik prawidłowych praktyk Autor Robert Stępowski Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Słowa i Myśli ISBN 978-83-63566-61-6 Rok wydania 2014 liczba stron 204 Format mobi, epub Spis treści

I. Wstęp – trochę o brandingu

Marketing to promocja?
Czym jest branding?
W świecie strategii
Wyróżnij swoją firmę
Zacznij od szefa

II. Producent, czyli…?

kupujący doceniają „ludzką twarz" marki
Które producenta lubimy najszczególniej i jakim markom ufamy?
Jakie producenta najchętniej polecają konsumenci
Lojalność klienta
Logo miasta i regionu

III. Media się zmieniają

Prasa
Telewizja
Magia radia
Internet
Social media
Mobile marketing
Internet rzeczy

IV. Content marketing, czyli treść jest najważniejsza

Treść to nie reklama
AAAZlecę pisanie tekstów za 1 zł, czyli liczba nie jakość
Dlaczego marketing treści jest tak ważny w Internecie?
Treść to nie tylko teksty
Instagram i Pinterest
Opowiadaj interesujące historie
Sam opowiadaj o swej marce
NGO-sy z historiami

V. Mniej o nich mówimy, ale ciągle nam towarzyszą

Outdoor
Wyjdź poza media
„Dodatki obowiązkowe" – materiały BTL
Sponsoring sportowy
Product placement i city placement
Kultura to pikniki i festyny
Marketing terytorialny
Marketing szeptany

VI. Public relations

Jak zaistnieć w mediach
E-PR, czyli public relations w Internecie

VII. Firma osobista

Sześć pytań, na które musisz sobie odpowiedzieć
Nie tylko frazes
Schematy i łamanie konwencji
Czas zmian
Śladami internauty
Dla kogo jest personal branding?
Stwórz się sam
Czego nie uczy szkoła?
Zanim zostaniesz „celebrytą"
Zatem posiadać czy być?
Zaszufladkowanie – największe zagrożenie w personal brandingu
Personal branding. Lektura dodatkowa
Polska to nie USA
Blogowanie w pigułce
O czym pisać,mieć czytelników?
Jak niejednokrotnie pisać?
Publikuj, ludzie Ci uwierzą
Autokreacja
YouTube
Twoja telewizja
Hejterzyposiadają twarz
Pisanie książek a firma osobista
Wyglądaj jak profesjonalista
producent osobista a firma firmy

ROZMOWY Z BLOGERAMI O PERSONAL BRANDINGU

Tomasz Tomczyk
Jacek Gadzinowski
Maciej Budzich
Andrzej Tucholski
Przemysław Pająk
Krzysztof Lis

VIII. Na koniec słów kilka

Nic nie trwa wiecznie
produktywność: intuicja czy badania
Na koniec o wydatkach

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk,003KS (5787563)
Kategoria Biznes, ekonomia
Marka Słowa i Myśli
ISBN 9788363566333
Oprawa miękka
Autor Robert Stępowski
Wydawnictwo SŁOWA I MYŚLI
Ilość stron 240
Rok wydania 2016
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 27,80 zł
Najwyższa cena 27,80 zł
W bazie od 21.11.2014
Data aktualizacji 21.12.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcjonalność monitorowania historii cen pozwala użytkownikowi na analizę wartości produktu na przestrzeni czasu.

Na chwilę obecną nie posiadamy archiwalnych danych cenowych dla tego produktu. Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

Recenzje / opinie

Opinia klientów jest dla nas niezwykle ważna! Wyślij recenzję produktu.

Nie mamy jeszcze opinii na temat Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk,003KS (5787563). Czy chciałbyś dodać pierwszą recenzję?

Znalezione oferty w bazie

Prezentowane poniżej ceny dla produktu Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk,003KS (5787563) Słowa i Myśli nie wliczają w siebie wydatków związanych z przesyłką. Przed wyborem sklepu, uzyskaj informacje o reputacji firmy i nie zapomnij o możliwości pojawienia się innych kosztów. Katalog propozycji jest odświeżana co kilka minut.

  • Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk,003KS (5787563) (oferta z TaniaKsiazka.pl)

    Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk,003KS (5787563) Sklep on-line
    ★★★★★
    27,80 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Biznes, ekonomia Słowa i Myśli

Produkty powiązane

Słowa i myśli Opowieści w marketingu
Słowa i Myśli
15,5 kilometra do granicy
Słowa i Myśli

Inne z kategorii Biznes, ekonomia

Instytut praktycznej edukacji Kto zabiera twoje pieniądze
Instytut Praktycznej Edukacji
Bankowość wczoraj i dziś Białas małgorzata, mazur zbigniew
Białas Małgorzata, Mazur Zbigniew
Współpraca z dostawcami w przedsiębiorstwach społecznie odpowiedzialnych
Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
Nlp w biznesie Helion
Helion
Mt biznes Iq wzrostu
MT Biznes
...