SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU W POSZUKIWANIU NOWEGO PARADYGMATU (E-book)
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU W POSZUKIWANIU NOWEGO PARADYGMATU (E-book)
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU W POSZUKIWANIU NOWEGO PARADYGMATU (E-book)

SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU W POSZUKIWANIU NOWEGO PARADYGMATU (E-book)

22,75 zł

Specjalna promocja dla Ciebie!

Najlepszą ofertę przygotował TaniaKsiazka.pl w cenie 22,75 zł

Przeszukaliśmy całą bazę e-sklepów w naszej bazie aby odnaleźć świetną ofertę dla Ciebie. SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU W POSZUKIWANIU NOWEGO PARADYGMATU (E-book) z kategorii audiobooki kupisz w cenie 22,75 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Wyświetlona wota 22,75 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Audiobooki
  • 9788380304086
  • Szkoła Główna Handlowa

Opis SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU W POSZUKIWANIU NOWEGO PARADYGMATU (E-book)

Zagadnieniom współpracy w erze sieciowej i ekologicznie związanym z nią problemom społecznej odpowiedzialności jest poświęcony rozdział 7, autorstwa U. Ornarowicz. Autorka na podstawie studiów literaturowych i analizy studiów przypadków dotyczących wybranych form współpracy we współczesnej, usieciowionej gospodarce informacyjnej poszukuje odpowiedzi na pytanie: Czym jest ekonomia współpracy i w jakich relacjach pozostaje zakres jej nazwy z zakresem nazw bliskoznacznych, takich jak "ekonomia współtworzenia", "ekonomia dostępu", "ekonomia dzielenia się", "ekonomia współdzielenia", "ekonomia używania" czy "ekonomia współużytkowania"? Podejmuje próbę budowania autorskiej koncepcji typologii rozmaitych form społecznej współpracy. Korzystając ze źródeł literaturowych, wymienia właściwości znaczne usieciowionej gospodarki, a wśród nich współpracę w sieci, niejednokrotnie przybierającą formę wspólnoty. Odwołując się do literatury, autorka cechuje wspólnotę sieciową jako nowy typ zbiorowości społecznej - formę instytucjonalnej współpracy wykorzystującej technologie teleinformatyczne - a następnie formuje typologię wspólnot sieciowych. Uwzględniając dwa podstawowe kryteria, czyli fazy procesu gospodarczego (produkcji, zamiany i konsumpcji) i wariant współpracy między uczestnikami wspólnoty, uwydatnia sześć typów wspólnot, a następnie wspólnotę każdego rodzaju charakteryzuje, podaje jej przykłady i określa jej atrybuty istotne. Ze względu na podobieństwo cech grupuje wspólnoty i opisuje w postaci pięciu modeli. Tabelkaryczny opis każdego z modeli uwzględnia po trzy przykłady wspólnot, które są podstawą owego opisu (konstytuują go i uzasadniają), a także ich właściwości-zdarzenia dynamiczne, które składają się na splot działań złożonych, określanych jako współpraca. Do owych cech-zdarzeń należą: współtworzenie, współużytkowanie, wspieranie, dzielenie się, podmiana, dostęp (wirtualny lub realny) i posługiwanie się instytucją własności (własność prywatna lub współwłasność). Porównanie cech przypisanych poszczególnym modelom pozwala autorce na zdefiniowanie ogólnie rozumianej ekonomii współpracy i wyróznionie jej cech wyraźnych, takich jak dostęp wirtualny albo realny i dzielenie się. O szczegółowych formach tej współpracy przesądzają uzupełniające atrybuty, do których należą współtworzenie lub współużytkowanie, występujące oddzielnie lub razem. Tym samym autorka określa relacje między zakresami nazw: "ekonomia współpracy", "ekonomia dostępu", "ekonomia dzielenia się", "ekonomia współtworzenia" i "ekonomia współużytkowania". Zagadnienia społeczności sieciowych włącza do rozważań nad działaniami biznesu i jego społeczną odpowiedzialnością, wskazując na wynikające z owego "usieciowienia" zmiany w sposobie postrzegania tej odpowiedzialności. Zmiany te zalicza do jednego z trzech obszarów, do których należą: 1) nowe wartości ekonomiczne i pozaekonomiczne dla konsumenta, dostawcy, przedsiębiorstwa, regionu lub kraju, 2) skutki społeczne, 3) skutki środowiskowe. Rodzaj i znaczenie tak kwalifikowanych zmian uzależnia od formy współpracy pomiędzy uczestnikami wspólnoty.

Specyfikacja produktu

Specyfikacja SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU W POSZUKIWANIU NOWEGO PARADYGMATU (E-book)
Kategoria Audiobooki
ISBN 9788380304086
Wydawnictwo Szkoła Główna Handlowa
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 22,75 zł
Najwyższa cena 22,75 zł
W bazie od 02.06.2023
Data aktualizacji 28.04.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcjonalność śledzenia historii cen pozwala Ci na analizę wartości towaru w czasie.

Nie udało się pozyskać historycznych informacji cenowych dla tego produktu. Proszę spróbuj ponownie później.

Recenzje / opinie

Opinia użytkowników jest dla innych niezwykle istotna! Dodaj swoją recenzję produktu.

Na chwilę obecną brak recenzji tego produktu. Bądź pierwszym, który dodaje opinię!

Znalezione oferty w bazie

Do kwot pokazanych na poniższej liście dla SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU W POSZUKIWANIU NOWEGO PARADYGMATU (E-book) nie wliczono ewentualnych kosztów dostawy. Zanim dokonsz zakupu, zorientuj się w prestiżu firmy i pamiętaj o możliwości doliczenia kosztów powiązanych z przesyłką. Katalog sklepów jest uaktualniana co jakiś czas, około raz na kilka / kilkanaście minut.

  • SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU W POSZUKIWANIU NOWEGO PARADYGMATU (E-book) (oferta z TaniaKsiazka.pl)

    SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU W POSZUKIWANIU NOWEGO PARADYGMATU (E-book) Sklep on-line
    ★★★★★
    22,75 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Audiobooki

Produkty powiązane

Inne z kategorii Audiobooki

Dokumentacja medyczna w praktyce lekarza dentysty
Wydawnictwo Lekarskie PZWL
...