Monografia Strategie komunikowania podmiotów politycznych w Polsce w mediach społecznościowych akcentuje się pozytywnie ze względu na zaproponowaną nietuzinkową optykę łączącą w sobie wiedze medioznawczą i komunikologiczną z perspektywą politologiczną, [...] prezentuje czytelnikowi politykę rozumianą per se,najczęściej jej uwikłanie w różnorodne konteksty medialne, od których w dobie powszechnej mediatyzacji uciec nie sposób [...] Przedmiotem swego zainteresowania dr Małgorzata Adamik-Szysiak uczyniła złoty trójkąt - media, polityków i obywateli, snując wokół tej triady rozważania.
[...] Narracja wiedzie czytelnika od treści ogólnych, pozwalających umieścić rozważania badaczki w szerokim kontekście teoretycznym, ku tematyce szczegółowej, eksplorowanej w empirycznej części pracy. Kategorie analityczne, którymi posiłkuje się Autorka przekonują, że miała pomysł na tę pracę i konsekwentnie go zrealizowała, aż po etap empirycznej weryfikacji hipotez badawczych.
[...] To monografia ciekawa poznawczo, atrakcyjna, skłaniająca do twórczej refleksji [...] Połączenie ze sobą perspektywy medioznawczej z politologiczną i mariaż koncepcji teoretycznych - dodatkowo tych najnowszych - z empirią sprawia, iż rozprawę czyta się z prawdziwym zainteresowaniem.
Z recenzji dr hab. Magdaleny Szpunar