Gospodarka zmienia się tak szybko, iż miewamy trudności z dotrzymaniem jej kroku i szukamy odpowiedzi na sporo pytań: Dlaczego w tym chaosie niektóre firmy wspaniale prosperują, a inne doświadczają stagnacji albo upadają? Jaki jest najlepszy sposób, by uniknąć porażki, lub umieć się po niej podnieść? W jaki sposób liderzy mogą rozbudzić pasję i ożywić wydajność członków zespołu, wliczając w to specjalistów zajmujących się nieprzystępnymi do zrozumienia kwestiami, pracowników wirtualnych, których nie widują i nie znają i „młodziaków" głodnych kariery, stojących jedną nogą za drzwiami producenta? Na poziomie osobistym zastanawiamy się: Czy kiedykolwiek uda mi się dostać wymarzoną pracę, do której wg mnie jestem produkowany, czy już na zawsze utknąłem w czyśćcu kariery? Dlaczego wybór właściwej kariery jest taki skomplikowany?
Jack i Suzy Welch, wielcy światowego biznesu i autorzy międzynarodowego bestsellera „Winning znaczy zwyciężać" powracają z nową książką „poręczne MBA" niezbędną każdemu, dzisiejszemu – i jutrzejszemu – biznesmenowi, zgłębiającą aktualne wyzwania związane z tworzeniem strategii sukcesu, prowadzeniem i zarządzaniem zespołem oraz budowaniem kariery.
Eksperci snują różnorakie teorie i koncepcje, lecz wygrana w biznesie zależy tak naprawdę od umiejętności zrozumienia trudnych, ale decydujących o naszym losie dylematów, które definiują nową gospodarkę, starą gospodarkę i wszystko to, co znajduje się między. W „ergonomicznym MBA" Jack i Suzy Welch podpowiadają jak to zrozumienie osiągnąć.
Tak więc uzyskujemy książkę całkowitą świeżych, gotowych do zastosowania porad, czasem wbrew temu, co podpowiada nam instynkt, które pozwolą nam stworzyć nieprzeciętną organizację, dynamiczny, pełen energii zespół i zaplanować satysfakcjonującą karierę we współczesnym środowisku nowego biznesu.