Uam Planowanie eksperymentów z wieloma zmiennymi w badaniach komunikacji marketingowej - kaniewska-sęba a. - książka
Uam Planowanie eksperymentów z wieloma zmiennymi w badaniach komunikacji marketingowej - kaniewska-sęba a. - książka
Uam Planowanie eksperymentów z wieloma zmiennymi w badaniach komunikacji marketingowej - kaniewska-sęba a. - książka

Uam Planowanie eksperymentów z wieloma zmiennymi w badaniach komunikacji marketingowej - kaniewska-sęba a. - książka

35,22 zł

Okazja dla Ciebie!

Najlepszą ofertę ma MegaKsiazki.pl w cenie 35,22 zł

Przejrzeliśmy całą bazę sklepów internetowych w bazie aby wyszukać najkorzystniejszą ofertę specjalnie dla Ciebie. Uam Planowanie eksperymentów z wieloma zmiennymi w badaniach komunikacji marketingowej - kaniewska-sęba a. - książka UAM z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 35,22 zł w sklepie MegaKsiazki.pl. Wyświetlona cena 35,22 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Biznes, ekonomia
  • UAM
  • 9788365817334

Opis Uam Planowanie eksperymentów z wieloma zmiennymi w badaniach komunikacji marketingowej - kaniewska-sęba a. - książka

W dobie nastawienia na skuteczność ekonomiczną podejmowanie decyzji w zakresie komunikacji marketingowej bez wstępnego testowania przekazu albo narzędzi czy również bez oceny efektów wcześniej używanych rozwiązań jest nieracjonalne i ryzykowne. Niezbędne jest więc rozwijanie wiedzy nie tylko o technikach pomiaru tych efektów, użytkowanych w kalkulowaniu różnorodnych mierników produktywności, lecz także o metodach, które ukazując związki kazualne pomiędzy określoną aktywnością promocyjną a zjawiskami rynkowymi pozwolą uchwycić istotne determinanty produktywności komunikacji marketingowej.Analizując polski dorobek naukowo-badawczy w tym obszarze, można odnieść wrażenie,informacje używane w marketingu do formułowania sądów na temat rezultatów akcji promocyjnych i ewentualnych czynników sukcesu tych działań pochodzą typowo z ilościowych pomiarów sondażowych (wywiady, ankiety), choć można ponadto dostrzec wzrost zainteresowania technikami pomiaru jakościowego czy triangulacją metod.Opis stanowi fragment Wstępu

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Uam Planowanie eksperymentów z wieloma zmiennymi w badaniach komunikacji marketingowej - kaniewska-sęba a. - książka
Kategoria Biznes, ekonomia
Marka UAM
ISBN 9788365817334
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 35,22 zł
Najwyższa cena 35,22 zł
W bazie od 31.05.2021
Data aktualizacji 16.05.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu MegaKsiazki.pl

Historia cen

Funkcjonalność śledzenia zmian cen pozwala na porównanie wartości produktu w czasie.

Obecnie nie mamy archiwalnych danych cenowych dla produktu. Przepraszamy za wszelkie utrudnienia.

Recenzje / opinie

Posiadasz ten produkt? Napisz, co o nim myślisz.

Obecnie nie posiadamy recenzji dla tego produktu. Twój komentarz może być pierwszy!

Znalezione oferty w bazie

W cenach ofert dla Uam Planowanie eksperymentów z wieloma zmiennymi w badaniach komunikacji marketingowej - kaniewska-sęba a. - książka UAM, pokazanych na poniższej liście, nie uwzględniono ewentualnych kosztów dostarczenia towaru. Zanim wskażesz miejsce zakupu, zapoznaj się z oceną firmy i uwzględnij koszt wysyłki/dostawy. Lista sklepów z ofertami jest regularnie odświeżana, co kilka - kilkanaście minut.

  • Uam Planowanie eksperymentów z wieloma zmiennymi w badaniach komunikacji marketingowej - kaniewska-sęba a. - książka (w sklepie MegaKsiazki.pl)

    Uam Planowanie eksperymentów z wieloma zmiennymi w badaniach komunikacji marketingowej - kaniewska-sęba a. - książka Sklep on-line
    ★★★★★
    35,22 zł
    Kategoria w sklepie MegaKsiazki.pl: Biznes, ekonomia UAM

Produkty powiązane

Inne z kategorii Biznes, ekonomia

Instytut praktycznej edukacji Kto zabiera twoje pieniądze
Instytut Praktycznej Edukacji
Bankowość wczoraj i dziś Białas małgorzata, mazur zbigniew
Białas Małgorzata, Mazur Zbigniew
Współpraca z dostawcami w przedsiębiorstwach społecznie odpowiedzialnych
Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
...